Waar heb jij het over?quote:
Ik snapte hem ook nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
Jan Roels: Het shirt is vuil, aar ze heeft haar tennishart laten spreken."
WTF is dat nou weer voor opmerking.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:03 schreef Fukjoeman het volgende:
Ze zag er best eng uit toen ze Italiaans ging praten :/
Vrouwen die sowieso gespierder zijn dan de gemiddelde manquote:
Dat geldt dan helemaal voor Stosur. Die serveert met 200 km per uur. Toen het bij mij een keer werd gemeten was de hadste service die ik sloeg 62 km per uur.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:08 schreef iPat het volgende:
[..]
Vrouwen die sowieso gespierder zijn dan de gemiddelde man
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:27 schreef nightcowboy het volgende:
Robin 'the slight favorite' volgens Mats.
echt ze moeten die Mats echt eens afschietenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:27 schreef nightcowboy het volgende:
En niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:34 schreef jojomen4 het volgende:
Favo is gewoon Rafa, als daar discussie over bestaat zijn we niet wijs.
Nou zegt dat niet al te veel, want ik sloeg om mijn 13e al een service van 140 km/h en zelfs dat was absoluut niet super hard voor die leeftijdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat geldt dan helemaal voor Stosur. Die serveert met 200 km per uur. Toen het bij mij een keer werd gemeten was de hadste service die ik sloeg 62 km per uur.
Weet iemand überhaupt wat de odds zijn ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:34 schreef jojomen4 het volgende:
Favo is gewoon Rafa, als daar discussie over bestaat zijn we niet wijs.
Rafa 1.24 op unibetquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef Outlined het volgende:
[..]
Weet iemand überhaupt wat de odds zijn ?
En toen was je 5quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat geldt dan helemaal voor Stosur. Die serveert met 200 km per uur. Toen het bij mij een keer werd gemeten was de hadste service die ik sloeg 62 km per uur.
Zei hij dat echt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:27 schreef nightcowboy het volgende:
Nee, 21.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
En toen was je 5?
Als je een beetje getrained bent is 150-170 echt niet zo heel hard. Kun je nagaan als Pro met een goeie techniek dr bij.
4.4. Rafa inmiddels op 1.28.quote:
quote:
Hoe kom je daarbij? Nadal heeft al zes GS'en gewonnen. Hij staat al jaren in de top 2. Hij is de beste speler aller tijden op gravel. Hij is enorm goed in het wegwerken van BP's. Wat spreekt er dan in het voordeel van Soderling?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:51 schreef Outlined het volgende:
verbaasd me dat zowel de bookmakers als de mensen hier denken dat Rafa wel even gaat winnen. Denk toch echt dat Soderling de favoriet is.
dat ie vorig jaar van nadal won op het gravel in parijjs?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Nadal heeft al zes GS'en gewonnen. Hij staat al jaren in de top 2. Hij is de beste speler aller tijden op gravel. Hij is enorm goed in het wegwerken van BP's. Wat spreekt er dan in het voordeel van Soderling?
hoezo denken er zoveel mensen dat soderling het wel even wint? Op 1 wedstrijd na vorig jaar won Nadal altijd 6-1 6-0 en dat soort dingen van Sods...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:51 schreef Outlined het volgende:
verbaasd me dat zowel de bookmakers als de mensen hier denken dat Rafa wel even gaat winnen. Denk toch echt dat Soderling de favoriet is.
het is vooral even de vraag dat Nadal morgen wijs maakt dat ie vorig jaar echt de waarheid sprak dat ie toen geblesseerd was...als ie morgen weer verliest...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:51 schreef Outlined het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |