Goed zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Het is pas de eerste set kerel ..
Ik geloof er nog steeds in
Ze hebben ook hawk-eye. Lijkt mij wel interessant om nu even te zien of 'ie nou in was of niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Sloggi het volgende:
Waarom herhaalt de Franse regie de controversiėle punten niet gewoon. Ik wil weten of die bal van Federer op 5-5 in was.
Ja die leek mij in. Maar goed, de umpire gaf hem uit en die heeft er beter zich op. Ook al was Federer het niet met hem eens.quote:
Wat onaardigquote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
Heel onaardig wat ik nu ga zeggen maar Federer verdient het niet om te winnen als hij het niet af kan maken. Nadal is hem psychologisch zo de baas.
Hier niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze hebben ook hawk-eye. Lijkt mij wel interessant om nu even te zien of 'ie nou in was of niet.
Da's alleen voor een Franse zender en ESPN.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze hebben ook hawk-eye. Lijkt mij wel interessant om nu even te zien of 'ie nou in was of niet.
De umpire zit niet op de lijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja die leek mij in. Maar goed, de umpire gaf hem uit en die heeft er beter zich op. Ook al was Federer het niet met hem eens.
Omdat de afrukken goed te zien zijn op het gravel.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Joosterd het volgende:
Waarom is geen hawks eye bij Roland Garros eigenlijk?
Omdat alle afdrukken in het gravel te zien zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Joosterd het volgende:
haha je zei afrukkenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Omdat de afrukken goed te zien zijn op het gravel.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Joosterd het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Da's alleen voor een Franse zender en ESPN.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Da's alleen voor een Franse zender en ESPN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |