quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
houd je mondquote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
Iedereen die na de eerste games dacht dat Fed een kans had:
Dudes!
Ass-whooping!
Dat inderdaad.quote:
quote:
Dus jij gelooft wel dat hij in al die wedstrijden tot nu toe gespeeld nog nooit dat probleem had en nu wel?quote:
Toch frappant dat je je nu pas laat zien.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
Iedereen die na de eerste games dacht dat Fed een kans had:
Dudes!
Ass-whooping!
Omdat Franse televisiequote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Sloggi het volgende:
Waarom herhaalt de Franse regie de controversiële punten niet gewoon. Ik wil weten of die bal van Federer op 5-5 in was.
Omdat Franse scheidsrechter en die zijn onfeilbaar. Logisch tochquote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Sloggi het volgende:
Waarom herhaalt de Franse regie de controversiële punten niet gewoon. Ik wil weten of die bal van Federer op 5-5 in was.
De service bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Sloggi het volgende:
Het is pas de eerste set kerel ..quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
Heel onaardig wat ik nu ga zeggen maar Federer verdient het niet om te winnen als hij het niet af kan maken. Nadal is hem psychologisch zo de baas.
Goed zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Het is pas de eerste set kerel ..
Ik geloof er nog steeds in
Ze hebben ook hawk-eye. Lijkt mij wel interessant om nu even te zien of 'ie nou in was of niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Sloggi het volgende:
Ja die leek mij in. Maar goed, de umpire gaf hem uit en die heeft er beter zich op. Ook al was Federer het niet met hem eens.quote:
Wat onaardigquote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
Heel onaardig wat ik nu ga zeggen maar Federer verdient het niet om te winnen als hij het niet af kan maken. Nadal is hem psychologisch zo de baas.
Hier niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze hebben ook hawk-eye. Lijkt mij wel interessant om nu even te zien of 'ie nou in was of niet.
Da's alleen voor een Franse zender en ESPN.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze hebben ook hawk-eye. Lijkt mij wel interessant om nu even te zien of 'ie nou in was of niet.
De umpire zit niet op de lijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja die leek mij in. Maar goed, de umpire gaf hem uit en die heeft er beter zich op. Ook al was Federer het niet met hem eens.
Omdat de afrukken goed te zien zijn op het gravel.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Joosterd het volgende:
Waarom is geen hawks eye bij Roland Garros eigenlijk?
Omdat alle afdrukken in het gravel te zien zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Joosterd het volgende:
haha je zei afrukkenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Omdat de afrukken goed te zien zijn op het gravel.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Joosterd het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Da's alleen voor een Franse zender en ESPN.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Da's alleen voor een Franse zender en ESPN.
Ja en weet je hoeveel afdrukken erin zittenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat alle afdrukken in het gravel te zien zijn.
Dat.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja en weet je hoeveel afdrukken erin zitten
Ja, toch kunnen ze iedere keer de goede eruit pikken.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Dat.quote:
Jammer, als Federer deze set had gewonnen, was het mischien een mooie wedstrijd geworden. Nu wordt het gewoon Nadal vrees ik.quote:
De laatste zie je natuurlijk stukken beter, en je weet wel ongeveer waar hij zit.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Tennis, naar het schijnt.quote:
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer, als Federer deze set had gewonnen, was het mischien een mooie wedstrijd geworden. Nu wordt het gewoon Nadal vrees ik.
Goede garp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
Ach ja. Djokovic verslagen, prima toernoooi gehad. Op naar Wimbledon!
Naja, als je ziet hoe dat is gegaan ...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]hij heeft pas 1 set verloren kerel. kan nog alle kanten op
U ziet dequote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ja, wat gebeurde er op het eerste punt van de 2e set?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende twee sets worden max 6-3 6-2 als het zo doorgaat, hetgeen ik wel verwacht.
vanaf nu zal het maar 1 kant op gaanquote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
Dit.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Kut umpire, hiervoor heb ik geen kaartjes gekocht....
Komop Federer, wat zijn Franse mensen op tribunes tijdens sportevenementen toch ongelooflijk irritant btw.
En klappen.quote:
You keep telling yourself thatquote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |