Vind ik niet. Ik vond het een prima keuze.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
Oh. Mijn. God.
Theo Bakker heeft wel gelijk met zijn opmerking over die frivole bal op SP.
quote:
Dat wordt veel kreunen vanavond voor Nadal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Ik vind het een bal die je slaat als je niet meer tegen de spanning kan. Waarom niet gewoon aanvallend gespeeld. Daar had hij al de hele set succes mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vond het een prima keuze.
Ja, duh.quote:
quote:
Omdat dit iets was wat totaal niet verwacht was. En hij kon omdat Nadal ver achter de baseline stond. Als hij net een cm naar links was, had hij de set.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het een bal die je slaat als je niet meer tegen de spanning kan. Waarom niet gewoon aanvallend gespeeld. Daar had hij al de hele set succes mee.
Mijn analyses zijn niet goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat dit iets was wat totaal niet verwacht was. En hij kon omdat Nadal ver achter de baseline stond. Als hij net een cm naar links was, had hij de set.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |