Tennis, naar het schijnt.quote:
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer, als Federer deze set had gewonnen, was het mischien een mooie wedstrijd geworden. Nu wordt het gewoon Nadal vrees ik.
Goede garp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef TheGeneral het volgende:
Ach ja. Djokovic verslagen, prima toernoooi gehad. Op naar Wimbledon!
Naja, als je ziet hoe dat is gegaan ...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]hij heeft pas 1 set verloren kerel. kan nog alle kanten op
U ziet dequote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ja, wat gebeurde er op het eerste punt van de 2e set?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende twee sets worden max 6-3 6-2 als het zo doorgaat, hetgeen ik wel verwacht.
vanaf nu zal het maar 1 kant op gaanquote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
Dit.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Kut umpire, hiervoor heb ik geen kaartjes gekocht....
Komop Federer, wat zijn Franse mensen op tribunes tijdens sportevenementen toch ongelooflijk irritant btw.
En klappen.quote:
You keep telling yourself thatquote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Eenskijken het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |