Alles kan, niemand heeft behoefte aan een herhaling van 2008quote:
Het scheelde natuurlijk niks. Wat jij ook zei: die DS op SP was 1 cm uit. Maar wat ik me afvrag is: had het iets uitgemaakt? Ik vraag het me af. Maar goed, Nadal zou dan misschien onzeker zijn geworden/gebleven.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic had zeer waarschijnlijk deze set wel gepakt. Zeker gezien de manier waarop Nadal begon. Het is gewoon match-ups.
Nadal zal er niets op tegen hebben denk ik zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alles kan, niemand heeft behoefte aan een herhaling van 2008
jawel, Importeurquote:
het is een fucking professional.. en wat te denken van sponsors.. alle andere belangen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alles kan, niemand heeft behoefte aan een herhaling van 2008
Nou, natuurlijk wel maar hij is voor niemand bang. Maar voor Nadal wel en dat is een probleem.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En je denkt dat het Federer nooit heeft tegen gezeten. Alleen die paar partijen tegen Nadal?
Ach misschien was het inderdaad wat sterk geformuleerd. Maar ik zou zo graag een spannende wedstrijd zien en Fedje lijkt het op te geven...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven, maar mentaal zwak tegen Nadal op RG: absoluut.
0-15.
Sponsors, schmonsorsquote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is een fucking professional.. en wat te denken van sponsors.. alle andere belangen.
Dat doe hij ook, maar niet tegen Nadal op RG, verder wel. Heb je enig idee uit wat voor kansloze posites Fed nog heeft gewonnen of roep je maar wat? Ik noem alleen even die partij tegen Tommy Haas op RG 2009.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Haha wat een onzin. Het is juist de kunst als het tegenzit dat je goed blijft spelen.
Tja Nadal is weer bang voor Djokovic. Die is weer bang voor die. etc. Dat hou je altijd. Er zijn gewoon spelers waar je soms niks tegen kan beginnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou, natuurlijk wel maar hij is voor niemand bang. Maar voor Nadal wel en dat is een probleem.
Ja ik dacht eerder al precies hetzelfde.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef DeMessias het volgende:
Valt me trouwens op dat Nadal véél minder gespierd lijkt t.o.v het Fuentestijdperk, iemand anders ook?
Goed zo.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef DeMessias het volgende:
Valt me trouwens op dat Nadal véél minder gespierd lijkt t.o.v het Fuentestijdperk, iemand anders ook?
truth, Federer tegen Nadal is normaal al lastig, maar op gravel is dat gewoon een enorm verschilquote:Op zondag 5 juni 2011 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja Nadal is weer bang voor Djokovic. Die is weer bang voor die. etc. Dat hou je altijd. Er zijn gewoon spelers waar je soms niks tegen kan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |