quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef DeMessias het volgende:
Valt me trouwens op dat Nadal véél minder gespierd lijkt t.o.v het Fuentestijdperk, iemand anders ook?
truth, Federer tegen Nadal is normaal al lastig, maar op gravel is dat gewoon een enorm verschilquote:Op zondag 5 juni 2011 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja Nadal is weer bang voor Djokovic. Die is weer bang voor die. etc. Dat hou je altijd. Er zijn gewoon spelers waar je soms niks tegen kan beginnen.
wat zou jij doen als je 80 euro had betaald voor een kaartje en dit te zien kreegquote:
Yep, klopt.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef DeMessias het volgende:
Valt me trouwens op dat Nadal véél minder gespierd lijkt t.o.v het Fuentestijdperk, iemand anders ook?
Tuurlijk alleen finales daar is de druk het hoogst en er zijn zeer veel grote sporters die veel gewonnen hebben maar in finales regelmatig mentaal breken. Cristiano Ronaldo, Kobe Bryant usw.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat doe hij ook, maar niet tegen Nadal op RG, verder wel. Heb je enig idee uit wat voor kansloze posites Fed nog heeft gewonnen of roep je maar wat? Ik noem alleen even die partij tegen Tommy Haas op RG 2009.
Federer heeft 16 van zijn 22 slamfinales gewonnen, wat is je punt?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:34 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Tuurlijk alleen finales daar is de druk het hoogst en er zijn zeer veel grote sporters die veel gewonnen hebben maar in finales regelmatig mentaal breken. Cristiano Ronaldo, Kobe Bryant usw.
Nee, dat bedoel ik dus niet. Het gaat erom dat ie een wedstrijd kan keren. Nie hoeveel ie gewonnen heeft.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Federer heeft 16 van zijn 22 slamfinales gewonnen, wat is je punt?
16 van de 23, na vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nadal een bijzondere finale verwachte. Die weet ook wel dat zijn spelletje van de afgelopen jaren zou werken tegen Federer.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dit jammer zeg. Fed en Nadal verwachtten geloof ik allebei een bijzondere finale. Nou, erg bijzonder is het niet. Het is wat het altijd is geweest tussen Fed en Nadal op RG.
Ik herinner me een finale op Wimbledon tegen Roddick, over druk gesproken en toch winnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik dus niet. Het gaat erom dat ie een wedstrijd kan keren. Nie hoeveel ie gewonnen heeft.
En je denkt dat hij in GS finales geen moeilijke momenten gehad heeft?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik dus niet. Het gaat erom dat ie een wedstrijd kan keren. Nie hoeveel ie gewonnen heeft.
Nadal 2007.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik herinner me een finale op Wimbledon tegen Roddick, over druk gesproken en toch winnen.
Federer is lange tijd niet uitgedaagd, omdat er geen spelers van zijn niveau waren. Hoe vaak is hij teruggekomen van een 2-0 achterstand tegen top tien spelers? Dan kan je namelijk alleen winnen op mentaliteit. Of hoe liggen zijn stats voor 5-setters uberhaupt?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zou hij niet meer tegenstand hebben verwacht van Fed?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nadal een bijzondere finale verwachte. Die weet ook wel dat zijn spelletje van de afgelopen jaren zou werken tegen Federer.
Zeker knap, was een schitterende finale. Hij kan het wel, maar niet altijd dus. Of zit dit niet tussen de oren nu?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik herinner me een finale op Wimbledon tegen Roddick, over druk gesproken en toch winnen.
Een standaard partij tussen Federer en Nadal op gravelquote:
Want hij nu doet is puur mentaal jaquote:Op zondag 5 juni 2011 16:38 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zeker knap, was een schitterende finale. Hij kan het wel, maar niet altijd dus. Of zit dit niet tussen de oren nu?
vanf 17:00 , zou niet slecht zijn ...quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat vind ik zo belachelijk, Nadal die weer om een handdoek vraagt na een ace. Alsof je meer gedaan hebt dan stilstaan
Hehequote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat vind ik zo belachelijk, Nadal die weer om een handdoek vraagt na een ace. Alsof je meer gedaan hebt dan stilstaan
Tja je blijft zweten. Aan de lopende band. Dus ook die 40 seconden later. Daar heb ik geen moeite mee. Tenzij het de serveerder hindert.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die best-of-fivepartijen op gravel kan hij tegen Nadal gewoon niet aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een standaard partij tussen Federer en Nadal in een best-of-five op gravel
Zolang hij die bal maar terugslaat is er niets aan de handquote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef stoeltafel het volgende:
Weer zon misser hè, Nadal hoeft weinig te doen
Ik mis nog wel de bijbehorende gezichtsuitdrukkingen in slowmotion...quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis nog wel de bijbehorende gezichtsuitdrukkingen in slowmotion...
Je bent niet in 1 keer zo'n baas als Verkerk... dat vergt oefening...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis nog wel de bijbehorende gezichtsuitdrukkingen in slowmotion...
Mirka zit via haar telefoon op betfair het prijzengeld te verdubbelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Eenskijken het volgende:
federer deed expres niet z'n best en nu gaat ie weer goed spelen om iedereen voor de gek te houden.
Alsof iemand Zijn veters mag strikkenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:43 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Je bent niet in 1 keer zo'n baas als Verkerk... dat vergt oefening...
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of deze, die is nog mooier.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:43 schreef Niox het volgende:
[..]
Mirka zit via haar telefoon op betfair het prijzengeld te verdubbelen.
[ afbeelding ]
hihiquote:Op zondag 5 juni 2011 16:43 schreef Niox het volgende:
[..]
Mirka zit via haar telefoon op betfair het prijzengeld te verdubbelen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:45 schreef rooneyelst het volgende:
kan die one day fly kneus weg uit dit topic!
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:45 schreef rooneyelst het volgende:
kan die one day fly kneus weg uit dit topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |