Klopt. Daarginds. In de Amerikaanse USA van de Verenigde Staten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De war on drugs is een logisch uitvloeisel van het geldende drugsbeleid.
Klopt. De VS is dan ook een voorbeeld van hoe het niet moet. Nederland kreeg trouwens een complimentje van de eerder aangehaalde commissie. Wij zijn relatief goed bezig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Daarginds. In de Amerikaanse USA van de Verenigde Staten.
Het heeft nog steeds geen reet te maken met ons drugsbeleid.
Niet waar, wij zijn alleen maar bezig met een doorgeslagen hippiefeestje! Een overblijfsel van de jaren zestig!!!!!1122einzweidrei23!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. De VS is dan ook een voorbeeld van hoe het niet moet. Nederland kreeg trouwens een complimentje van de eerder aangehaalde commissie. Wij zijn relatief goed bezig.
Maar als het aan het huidige kabinet ligt gaat het weer hard bergafwaarts.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. De VS is dan ook een voorbeeld van hoe het niet moet. Nederland kreeg trouwens een complimentje van de eerder aangehaalde commissie. Wij zijn relatief goed bezig.
Klopt, met halfbakken maatregelen moet de drugscriminaliteit worden teruggedrongen, zo stelt Opstelten. Je zou toch denken dat zo'n man wel in staat is lering te trekken uit situaties elders. Maar ja, de kiezer is natuurlijk vatbaar voor dergelijke holle beloften.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar als het aan het huidige kabinet ligt gaat het weer hard bergafwaarts.
Zo moeilijk is dat ook niet. Alles is beter dan hun beleid.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat noemt men nou liberalisme.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar als het aan het huidige kabinet ligt gaat het weer hard bergafwaarts.
Wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat ook niet. Alles is beter dan hun beleid.
Als de drempel zo laag ligt klinkt het altijd mooier dan het is.
Hoooooooooo helemaal niet!quote:
Speciaal voor jou:quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
Internationale commissie: legaliseer drugs
En ik maar denken dat enkel doorgflipte stoners voorstander zijn van legalisatie, of niet VS en 3-Voud?
veel te vrolijk, even wat tegengasquote:
Er is maar 1 conclusie mogelijk; de commissie zit vol met geflipte stoners.quote:
Ooit ga jij het licht zien.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is maar 1 conclusie mogelijk; de commissie zit vol met geflipte stoners.
Daar waar mijn gedachten zich waren bevindt zich geen licht.quote:
Ik sodemieter wel wat in je drinken tijdens de volgende meet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar waar mijn gedachten zich waren bevindt zich geen licht.
Als je seks wil kan je het ook gewoon vragen hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik sodemieter wel wat in je drinken tijdens de volgende meet.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je seks wil kan je het ook gewoon vragen hoor.
Nee hoor, was me net bezig te bemoeien met je almachtige topique.quote:
Erik doelt op het dagelijkse gay-uurtje in de SC.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, was me net bezig te bemoeien met je almachtige topique.
Niet mijn schuld dat je GHB in m'n drankje wilt doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik doelt op het dagelijkse gay-uurtje in de SC.
Misschien bedoelde hij wel suiker in je thee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat je GHB in m'n drankje wilt doen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij wel suiker in je thee.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar waar mijn gedachten zich waren bevindt zich geen licht.
GHB.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat je GHB in m'n drankje wilt doen.
quote:
quote:
Zie je nou wel dat het best meevalt homo in de VS te zijn Koos?quote:Dat deze week een openlijk homoseksuele tiener in Virginia door zijn medescholieren is verkozen tot ‘prom queen‘ is dan ook een direct gevolg van een programma als Sesamstraat dat op haar website ouders aanraadt jongens ook met poppen en meisjes met auto’s te laten spelen.
Me dank aan Sesamstraat en Friends.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Zie je nou wel dat het best meevalt homo in de VS te zijn Koos?
Hm, ik vond Meneer Aart anders aardig conservatief en rechts altijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Me dank aan Sesamstraat en Friends.
Het bewijst slechts dat ze nog een lange weg hebben te gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Zie je nou wel dat het best meevalt homo in de VS te zijn Koos?
Nou, probeer hier maar eens een "Prom Queen" homo te verkiezen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het bewijst slechts dat ze nog een lange weg hebben te gaan.
Wij kennen dan ook geen proms.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, probeer hier maar eens een "Prom Queen" homo te verkiezen.
Alsof het hier zo makkelijk is.
Wat dat betreft zit Amerika in die staten op eenzelfde lijn als Nederland.
Wij kennen ook geen algehele acceptatie van homoseksualiteit op middelbare scholen.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij kennen ook geen algehele acceptatie van homofilie op middelbare scholen.
Dankzij dit kabinet wordt daar ook geen verbetering in gebracht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij kennen ook geen algehele acceptatie van homoseksualiteit op middelbare scholen.
Heeft niks met kabinet of bestuur te maken, denk je nou werkelijk dat bij een Postbus 51 spot "homoseksualiteit is niet slecht" of een paar gastsprekers nut hebben?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dankzij dit kabinet wordt daar ook geen verbetering in gebracht.
Hij was dan ook een heel nare man.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik vond Meneer Aart anders aardig conservatief en rechts altijd.
De overheid bepaalt wel of er verplicht voorlichting over homoseksualiteit komt in scholen. Dat we daar nu weer lekker moeilijk over gaan doen met de SGP als gezellige compagnon maakt het er helaas niet beter op.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heeft niks met kabinet of bestuur te maken, denk je nou werkelijk dat bij een Postbus 51 spot "homoseksualiteit is niet slecht" of een paar gastsprekers nut hebben?
Ja, ik vind het sturen van homoseksuelen naar scholen onzin, ik vind het zelfs beledigend. Maar goed, als er gekken zijn die het willen doen dan doen ze dat maar op eigen initiatief, en niet gedwongen door de regering.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De overheid bepaalt wel of er verplicht voorlichting over homoseksualiteit komt in scholen. Dat we daar nu weer lekker moeilijk over gaan doen met de SGP als gezellige compagnon maakt het er helaas niet beter op.
Maar inderdaad, ik geloof er ook niet zo in dat een overheid mensen veel kan 'sturen'. Daarom ben ik ook bijvoorbeeld voor de regulering van alle vormen van drugs; repressie vanuit de overheid werkt toch niet. Maar goed, op grond van verbieden zul jij er plots wel heel anders over denken.
Homoseksuelen verdienen geen opleiding?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik vind het sturen van homoseksuelen naar scholen onzin, ik vind het zelfs beledigend.
Hihi.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Homoseksuelen verdienen geen opleiding?
Touche, dubieuze zin hehe.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze worden zelfs gedwongen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
als er gekken zijn die het willen doen dan doen ze dat maar op eigen initiatief, en niet gedwongen door de regering.
Licht de overheid dan wel voor over vrouwenemancipatie en feminisme in het algemeen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De overheid bepaalt wel of er verplicht voorlichting over homoseksualiteit komt in scholen. Dat we daar nu weer lekker moeilijk over gaan doen met de SGP als gezellige compagnon maakt het er helaas niet beter op.
Maar inderdaad, ik geloof er ook niet zo in dat een overheid mensen veel kan 'sturen'. Daarom ben ik ook bijvoorbeeld voor de regulering van alle vormen van drugs; repressie vanuit de overheid werkt toch niet. Maar goed, op grond van verbieden zul jij er plots wel heel anders over denken.
Ik zal het even aan je moeder vragen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
Het is zaterdagavond en ik zit aan de omzetbelasting. Waar is het misgegaan
Vanavond moet je voor de TV zitten voor BRA-NL.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:14 schreef betyar het volgende:
Vanavond komt er een gezellig smartlappenkoor. En ik moet nuchter blijven![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:14 schreef betyar het volgende:
Vanavond komt er een gezellig smartlappenkoor. En ik moet nuchter blijven![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga voor de verandering maar eens..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:16 schreef du_ke het volgende:
Ik ga naar een of ander bandje toe (vooral omdat er een bekende in speelt) en dan maar door naar het terras
Join the clubquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ga voor de verandering maar eens..
.. studeren. [ afbeelding ]
Neu.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
Posten jullie nog nog weleens buiten deze slowchat of zo?
PG?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
Die frigging slowchat van jullie verruïneert heel mijn pg..
Erik had laatst nog een topicquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
Ik post nu eenmaal niet zo vaak, en die frigging polslowchat blijft terugkomen tegenwoordig in je pg...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat vaker buiten de slowchat posten.
Aha, die. Ik heb de POLSC ontvolgd. Door de vorige post staat de reeks er nu wel weer in, maar ik gooi het er wel weer uit als het me te gek wordt.quote:
Volgens mij kun je dat reeks volgen wel af zetten, maar dat kunnen de modjes & co je vast wel vertellen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik post nu eenmaal niet zo vaak, en die frigging polslowchat blijft terugkomen tegenwoordig in je pg...
Ik heb hem nu stop gezet trouwens, kijken of dat werkt.
Ja, heb ik inmiddels gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat reeks volgen wel af zetten, maar dat kunnen de modjes & co je vast wel vertellen.
Anders moet je http://forum.fok.nl/user/history/13387 gebruiken in plaats van http://forum.fok.nl/user/active/13387quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik post nu eenmaal niet zo vaak, en die frigging polslowchat blijft terugkomen tegenwoordig in je pg...
Ik heb hem nu stop gezet trouwens, kijken of dat werkt.
Heb je niks aan als je daarna weer erin postquote:
Heb ik ook inmiddels gedaan, moet je dus elke keer als hier post idd doen...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Aha, die. Ik heb de POLSC ontvolgd. Door de vorige post staat de reeks er nu wel weer in, maar ik gooi het er wel weer uit als het me te gek wordt.
Nee, ik was eigenlijk alleen benieuwd of er nog achtergrond info was over die toestand in Hoensbroek... ik wil daar het verhaal wel van weten, omdat het zo gruwelijk was alles bij elkaar.quote:Heb je gezien dat X-Ray op bezoek is?
Nee, dat begrijp ik, elke keer dat je hier post, de boel weer resetten op 'stop volgen' idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je niks aan als je daarna weer erin post.
Waar zouden we nog meer moeten posten dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
Je kan ook het topic op het moment dat het je stoort in je pg vanuit diezelfde pg ontkoppelen he. Helemaal rechts op de regel van het topic gaan staan, dan doemt er een rood rond dingetje op. Aanklikken en foetsjie is het topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik, elke keer dat je hier post, de boel weer resetten op 'stop volgen' idd.
In de rest van POL...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Waar zouden we nog meer moeten posten dan?
Ik zal eens kijken...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan ook het topic op het moment dat het je stoort in je pg vanuit diezelfde pg ontkoppelen he. Helemaal rechts op de regel van het topic gaan staan, dan doemt er een rood rond dingetje op. Aanklikken en foetsjie is het topic.
Nah, daar is niks aan.quote:
Whoehoe, strakke kontjes kijken.quote:
Ja die ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef Ryan3 het volgende:
Een rondje met een wit kruisje erin, bedoel je sigme?
quote:Zij schijnt een vrouw te zijn van overdag,
maar altijd met de nacht er tussenin.
Doodzijde van het leven legt beslag
op deze nameloze zonderling;
Arolsen is toch een mede-linkserd van jou?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
Moeite met voorstellen vriendin aan familie
Een topic van onze Arolsen op R&P.
Tjaquote:
Ben ik links dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Arolsen is toch een mede-linkserd van jou?
D66 is niet links en niet rechts natuurlijk.quote:
Quapropter si qui secus ac a nobis definitum est, quod Deus avertat, præsumpserint corde sentire, ii noverint, ac porro sciant, se proprio judicio condemnatos, nanfragium circa filem passos esse, et ab unitate Ecclesiæ defecisse.quote:
Zo zou ik het niet willen verwoorden, maar vooruit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Quapropter si qui secus ac a nobis definitum est, quod Deus avertat, præsumpserint corde sentire, ii noverint, ac porro sciant, se proprio judicio condemnatos, nanfragium circa filem passos esse, et ab unitate Ecclesiæ defecisse.
Ah, komt de afgunst weer om de hoek?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Fok! Salaris 2010 topic #10: Waar we massaal liegen over ons salaris.
Meneer is niet ontevreden.
Nee, het ging om de uitsmijter.quote:
Konden we maar terug naar die degelijke maatschappij met degelijke mensen die op degelijke wijze voor elkaar zorgden. Waar ouderen nog met respect behandeld werden, waar buitenlanders nog in het buitenland zaten en waar iedereen gewoon om 10 uur 's ochtends op zondag in de kerk zat.quote:
Nou inderdaad! Toen ging je tenminste nog dood aan de tering, in plaats van aan ouderdom.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Konden we maar terug naar die degelijke maatschappij, met degelijke mensen die op degelijke wijze voor elkaar zorgden. Waar ouderen nog met respect behandeld werden, waar buitenlanders nog in het buitenland zaten en waar iedereen gewoon om 10 uur 's ochtends op zondag in de kerk zat.
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Toen ging je tenminste nog dood aan de tering, in plaats van aan ouderdom.
"Bullets, my only weakness. How did you know?"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Toen ging je tenminste nog dood aan de tering, in plaats van aan ouderdom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door EchtGaaf op 04-06-2011 21:51:03 ]
TV kijken, uitgaan, slapen misschienquote:
Sja... Zal ook wel een beetje door het zomerse weer komen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
TV kijken, uitgaan, slapen misschien
Prima gozer!quote:Medvedev is een fan van hardrock en noemt Deep Purple, Black Sabbath, Pink Floyd en Led Zeppelin als favorieten. Met name de eerste, waarvan hij naar eigen zeggen alle originele lp's heeft verzameld. Deze groepen stonden nochtans in zijn jeugd op de officiële zwarte lijst. Hij woonde in februari 2008, samen met Sergej Ivanov nog een concert bij van Deep Purple in Moskou.
Medvedev zwemt elke dag twee maal en zijn drukke levensstijl zit hem daarbij niet in de weg. Hij doet aan gewichtheffen, joggen, schaken en yoga. Ook leest hij graag boeken van Michail Boelgakov. Ook is hij een groot fan van zijn thuisvoetbalclub FK Zenit Sint-Petersburg. Hij heeft een Siberische langharige kat, die heet Dorofey, die eens heeft gevochten met de kat van zijn oud-buurman Michail Gorbatsjov en daarom werd gecastreerd. Verder is Medvedev een vegetariër en neemt daarom ook vaak zijn eigen kok mee op internationale reizen.
't is watquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sja... Zal ook wel een beetje door het zomerse weer komen.
Ik heb gekookt, buiten gezeten, wijn gedronken en veel zitten ouwehoeren.quote:
Tja. Wel fijn als je tegen iemand kan ouwehoeren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb gekookt, buiten gezeten, wijn gedronken en veel zitten ouwehoeren.
Whiskers uitgezonderdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga een aanwezigheidsverplichting in stellen.
Jij mag altijd tegen me aan ouwehoeren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Wel fijn als je tegen iemand kan ouwehoeren.
Dank je.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij mag altijd tegen me aan ouwehoeren.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb gekookt, buiten gezeten, wijn gedronken en veel zitten ouwehoeren.
Whiskers is wel een lieve dame.quote:
Vroegah werd veel meer in POL gevochten. Zo'n vier jaar terug was het altijd wel raak.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef Staal het volgende:
Zo wordt dit wel een gezapige reeks natuurlijk.
Vechten, iemand?
Vroeger kwam ik enkel in POL als er een rel was.
Misschien weer iets voor Frans Bromet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Politiek en religie zijn wel de beste ingrediënten voor een enorme ruzie. En buren niet te vergeten.
Ik denk dat ik wel actief was bij de grootste POL-rel ooit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vroegah werd veel meer in POL gevochten. Zo'n vier jaar terug was het altijd wel raak.
Hoe lang was dat geleden dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel actief was bij de grootste POL-rel ooit.
Duke die weet dat nog wel..
Hij had altijd een lampenkap voorradig voor het brave dier.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien had Maldic ook een hond waar ie lief tegen deed.
Eentje die hij zelf iig niet paste. Wat een groot harses heeft die vent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij had altijd een lampenkap voorradig voor het brave dier.
2005 was het hoogtepunt maar het gesodemieter speelde al in 2003 en 2004. Het begon allemaal in WFL.quote:
Ik weet dat ik hier zelf ook veel te veel tijd verspil, maar waarom zou je een hele vete op een internetforum uitvechten? Het blijft toch, uiteindelijk, maar internet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
2005 was het hoogtepunt maar het gesodemieter speelde al in 2003 en 2004. Het begon allemaal in WFL.
WFL heet nu ook al weer anders trouwens. Het ging overal heen, zelfs in LIT (TTK), ONZ en F&F werd het uitgevochten.
Dat was echt oorlog.
Zo zie je maar, iedereen heeft wel iets...liefsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien had Maldic ook een hond waar ie lief tegen deed.
Dat was dan voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
2005 was het hoogtepunt maar het gesodemieter speelde al in 2003 en 2004. Het begon allemaal in WFL.
WFL heet nu ook al weer anders trouwens. Het ging overal heen, zelfs in LIT (TTK), ONZ en F&F werd het uitgevochten.
Dat was echt oorlog.
Precies. Zelfs Mariëlle Tweebeeke keek lief tegen Balkenende.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo zie je maar, iedereen heeft wel iets...liefs
Zoiets ontstaat en groeit, daar ben je natuurlijk in principe echt nooit op uit maar dat is een sneeuwbal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hier zelf ook veel te veel tijd verspil, maar waarom zou je een hele vete op een internetforum uitvechten? Het blijft toch, uiteindelijk, maar internet?
Ieder wezen ziet er lief uit wanneer het slaapt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo zie je maar, iedereen heeft wel iets...liefs
Sinds jullie elkaar gezien hebben zijn jullie ook heel aardig tegen elkaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:
We kunnen ook gewoon kusjekroel tegen elkaar doen.
Ik vind de saamhorigheid van de laatste tijd juist wel gezellig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef Staal het volgende:
Zo wordt dit wel een gezapige reeks natuurlijk.
Vechten, iemand?
Vroeger kwam ik enkel in POL als er een rel was.
Welk soort bagger? Het was namelijk geen bagger er werden echt hele a-viertjes geschreven. Het meeste was echt wel discussie. Dat kom je niet meer tegen trouwens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Tem het volgende:
ik vind dat afzeiken van elkaar en wedstrijdjes ver plassen tamelijk vermoeiend om eerlijk te zijn. Een goede inhoudelijke discussie kan ook zonder dat soort bagger. Maar dat is nogal schaars.
Ik vind dat dan wel weer vermakelijk. Uiteraard kun je er ook weer te ver in gegaan, ik heb die lijn ook wel eens te lang proberen op te rekken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Tem het volgende:
ik vind dat afzeiken van elkaar en wedstrijdjes ver plassen tamelijk vermoeiend om eerlijk te zijn. Een goede inhoudelijke discussie kan ook zonder dat soort bagger. Maar dat is nogal schaars.
Dat is ook ruk. Af en toe een snedige opmerking is juist wel leuk anders wordt het ook weer te gezapig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind de saamhorigheid van de laatste tijd juist wel gezellig.
Ik ook hoor, blijf niet voor niets een beetje hangen bij jullie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind de saamhorigheid van de laatste tijd juist wel gezellig.
Heb ik minder mee aangezien het dan meer om vorm gaat dan om inhoud. Op die manier is de discussie bij voorbaat zinloos. Maar ieder staat daar natuurlijk anders in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel weer vermakelijk. Uiteraard kun je er ook weer te ver in gegaan, ik heb die lijn ook wel eens te lang proberen op te rekken.
Dat zal wel meevallen geloof ik. We proeven immers elkaar ook wel eens de nieren (wat een vreselijke uitdrukking ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is ook ruk. Af en toe een snedige opmerking is juist wel leuk anders wordt het ook weer te gezapig.
Ik ken die discussie niet maar ik doel meer op de topics in het algemeen in POL tegenwoordig. Af en toe zit er nog wel iets interessants bij maar voor het overgrote gedeelte is wat jij verder schets in je verhaal. Oneliners, populistische OPs en stellingname in de loopgraven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Welk soort bagger? Het was namelijk geen bagger er werden echt hele a-viertjes geschreven. Het meeste was echt wel discussie. Dat kom je niet meer tegen trouwens.
Dat oneliner afzeiken is te makkelijk inderdaad.
Overigens vind ik het jammer dat er nauwelijks nog aandacht wordt besteed aan een fatsoenlijke OP. Het is een korte mening neerplenzen en een snelle reactie.
Bij B&W en R&P maken ze wel weer veel te lange OP's vol gezever.
Gevit vermengd met een poging tot inhoudelijke discussie leidt inderdaad standaard tot eenzelfde soort afloop.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen geloof ik. We proeven immers elkaar ook wel eens de nieren (wat een vreselijke uitdrukking ook). Ik word juist ziek in dat constante gevit naar elkaar; het laat elke discussie verzanden in simplistisch links/rechts-gezever.
Met name Klopkoek en dotCommunism zijn hier af en toe meesters in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Gevit vermengd met een poging tot inhoudelijke discussie leidt inderdaad standaard tot eenzelfde soort afloop.
Persoonlijk geëikel is eigenlijk alleen leuk met gelijkgestemden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met name Klopkoek en dotCommunism zijn hier af en toe meesters in.
Dat scheelt- met dien verstande- ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Sinds jullie elkaar gezien hebben zijn jullie ook heel aardig tegen elkaar.
QFTquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Persoonlijk geëikel is eigenlijk alleen leuk met gelijkgestemden.
Duet met Patty Brard waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Wordt dat de nieuwe single van Bonnie St. Claire?
Een kermisattractie.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:54 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, StefanP was wel een mooi figuur altijd. Compleet doorgeslagen qua opvattingen, maar toch!
Was hij niet die Amerika-fan die dacht dat dat land bestond uit 52 staten?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een kermisattractie.
Al zeg ie heel soms dingen die weer wel hout snijden.
Mooie tijd was datquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel actief was bij de grootste POL-rel ooit.
Duke die weet dat nog wel..
Is het vitten of fitten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Gevit vermengd met een poging tot inhoudelijke discussie leidt inderdaad standaard tot eenzelfde soort afloop.
Het was vrij breed maar onder meer over ontkennen/ bagatelliseren van de Holocaust en het hoe erg de Moslims wel niet zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar ging dat over dan? Ad Melkert, Global Warming?
Het zijn beide bestaande woorden, in deze context is het echter vitten.quote:
Was niet echt lekker nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef du_ke het volgende:
, 't was een matige terrasavond door de koude wind
Dat mokkel die voornamelijk in NWS post?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:06 schreef du_ke het volgende:
Dat gecombineerd met wat zogenaamde libertariers en een naar rechtse user die haar leven lang al in de bijstand bleek te hangen.
Haha nee een verre voorgangster. Het had vooral te maken met Sjun en Lucida. Maffe figuren dat is wel zekerquote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat mokkel die voornamelijk in NWS post?
Ken de variant met de v niet als een apartequote:Op zondag 5 juni 2011 01:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zijn beide bestaande woorden, in deze context is het echter vitten.
Fitten, met een 'f' dus, is een vakterm voor klussers.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ken de variant met de v niet als een aparte
of ruziën als je een bontkraag draagtquote:Op zondag 5 juni 2011 01:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fitten, met een 'f' dus, is een vakterm voor klussers.
Ja die term kende ik wel. En ik kon me er iets bij voorstellen dat wanneer de twee buizen niet op elkaar passen het bruikbaar was voor het vitten/fitten op elkaarquote:Op zondag 5 juni 2011 01:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fitten, met een 'f' dus, is een vakterm voor klussers.
Jep.En hij woont nog in Amerika ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was hij niet die Amerika-fan die dacht dat dat land bestond uit 52 staten?
En is vervolgens heel trots op zijn lelijke Japanse wagenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:26 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jep.En hij woont nog in Amerika ook.
Wat is dat dan? Een walnoot die tegen een appel geschoten wordt?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2011 01:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Een walnoot die tegen een appel geschoten wordt?
Echt.quote:
Goeie.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:53 schreef 3-voud het volgende:
Mijn buurman belde vannacht om 3.25 uur aan. De mafkees.
Gelukkig was ik nog wakker omdat ik op mijn drumstel oefende.
Neequote:
Na zo'n sfeer verpester zat je zeker met een klagende vrouw.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:53 schreef 3-voud het volgende:
Mijn buurman belde vannacht om 3.25 uur aan. De mafkees.
Gelukkig was ik nog wakker omdat ik op mijn drumstel oefende.
Is dit een strikvraag? Wat bedoel je eigenlijk?quote:Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus wat vind jij nou van de crew Morendo?
Het was een grapje.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag? Wat bedoel je eigenlijk?
Die D66'ers zijn gevaarlijk intellectueel dan, zelfs in hun humor.quote:
Hij heeft geen ongelijk, alhoewel het me sterk lijkt dat Barack Obama een hekel aan kapitalisme zou hebben.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:55 schreef waht het volgende:
Hey StefanP is terug.
Als tegenhanger voor types als Arolsen een welkome gast, case in point.
Euh, dat kan niet de rel zijn waaraan EG refereert hoor. En je samenvatting rammeltquote:Op zondag 5 juni 2011 01:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was vrij breed maar onder meer over ontkennen/ bagatelliseren van de Holocaust en het hoe erg de Moslims wel niet zijn.
Dat gecombineerd met wat zogenaamde libertariers en een naar rechtse user die haar leven lang al in de bijstand bleek te hangen. Hoop narigheid vooral
Hij heeft idd gelijk wat betreft de puinzooi bij GM en hoe ze ermee omgaan. Hoe vervolgens het socialisme, Marxisme en maoisme er aan de haren bijgesleept worden (Maobamaquote:Op zondag 5 juni 2011 07:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft geen ongelijk, alhoewel het me sterk lijkt dat Barack Obama een hekel aan kapitalisme zou hebben.
Hardlopen in de regen.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:05 schreef von_Preussen het volgende:
Goedemorgen!
Regen, heerlijke regen, zalige regen.
Lijkt me ook sterk, maar hij lijkt kapitalisme net iets minder lief te hebben dan z'n Republikeinse collegae. Dat duidt op een sterke voorkeur voor stalinisme, islamofascisme en dergelijke verwerpelijke ideologieën.quote:Op zondag 5 juni 2011 07:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft geen ongelijk, alhoewel het me sterk lijkt dat Barack Obama een hekel aan kapitalisme zou hebben.
Hij gedraagt zich inderdaad bijzonder vreemd. Boos worden op iemand die net heeft vertelt wat hij doet en verdient. Ik begrijp daar niets van.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Ik snap niet dat hij keer op keer die dingen opzoekt terwijl hij denk ik wel weet dat hij stijf staat van frustratie over juist die onderwerpen.
Nog even los van het logischerwijs eropvolgende geklaag over dat iedereen hem aan had moeten nemen want hij heeft een diploma.
Precies.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:06 schreef Staal het volgende:
Het zou niet eens ooit in me opkomen om zo'n lijstje in te vullen. Denk bij de meeste users niet omdat het er niet toe doet. Dus zo'n topic trekt sneller pimpers en patsers en waarom zou je je daar zo druk over maken, EG?
Post hier je salarisstrook zou een beter topic zijn. Dan zie je helft niet meer terug..
Maar dan heeft het ook geen zin om boos te worden.quote:
Het is een onzintopic vol met fakers en idioten waarschijnlijk, alsmede mensen die wel de waarheid vertellen, maar daar gaan trollen en mensen met een hoog salaris belachelijk gaan zitten maken is nog een stapje zieliger m.i.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:06 schreef Staal het volgende:
Het zou niet eens ooit in me opkomen om zo'n lijstje in te vullen. Denk bij de meeste users niet omdat het er niet toe doet. Dus zo'n topic trekt sneller pimpers en patsers en waarom zou je je daar zo druk over maken, EG?
Post hier je salarisstrook zou een beter topic zijn. Dan zie je helft niet meer terug..
Ik ga dat topic dan ook niet meer bezoeken.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:10 schreef eriksd het volgende:
Maar EG, waarom elke keer dat gegal en jezelf opvreten over van die triviale zaken? Wat vind je omgeving daarvan?
Als het erg ongeloofwaardig is, dan kan ik het wel begrijpen dat het aan de kaak wordt gesteld. Maar het topic is bij voorbaat kansloos, omdat geen controle mogelijk is.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een onzintopic vol met fakers en idioten waarschijnlijk, alsmede mensen die wel de waarheid vertellen, maar daar gaan trollen en mensen met een hoog salaris belachelijk gaan zitten maken is nog een stapje zieliger m.i.
Niet slecht? Wat lul jij nou weer?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en goedemorgen!
0 - 0 tegen Brazilië, niet slecht.
Met ons halfbakken B-elftal tegen Brazilië thuis vind ik 0-0 niet slecht. Inhoudelijk was de wedstrijd kut, maar de uitslag is niet slecht.quote:
Het heeft hier anders wel flink geregend, ik mag niet klagen. En het is nu nog lekker koel, alleen jammer dat die kutzon weer doorbreekt.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:13 schreef Staal het volgende:
Regen was er beloofd. En wat krijg je? Een paar spetters.
Wed dat als Remlof straks zijn tent uit komt rollen hij er niet eens iets van gemerkt heeft en de zon schijnt.
Ja maar het is ook niet aan jou daar de controleur en veroordeler te gaan uithangen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als het erg ongeloofwaardig is, dan kan ik het wel begrijpen dat het aan de kaak wordt gesteld. Maar het topic is bij voorbaat kansloos, omdat geen controle mogelijk is.
Daar gaat het niet om. Verraderquote:Op zondag 5 juni 2011 12:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met ons halfbakken B-elftal tegen Brazilië thuis vind ik 0-0 niet slecht. Inhoudelijk was de wedstrijd kut, maar de uitslag is niet slecht.
Hoe wat, ik denk niet dat je met een elftal gevuld voor de helft met semi amateurs Brazilië kan inmaken, ben enkel realistisch amice.quote:
De zondvloed valt daar waar hij nodig is, hier schijnt het zonnetje.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
Hier regent het trouwens als een gek. En het onweert ook nog eens als een malle.
Het regent hier %&@$#%%$E#domme ja helemaal nietquote:Op zondag 5 juni 2011 12:13 schreef Staal het volgende:
Sigme, als je er nog bent, hoe gaat het met je gewassen?
Regen was er beloofd. En wat krijg je? Een paar spetters.
Wed dat als Remlof straks zijn tent uit komt rollen hij er niet eens iets van gemerkt heeft en de zon schijnt.
We hadden best kunnen winnen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe wat, ik denk niet dat je met een elftal gevuld voor de helft met semi amateurs Brazilië kan inmaken, ben enkel realistisch amice.
We mogen op onze blote knieën dankbaar zijn dat Brazilië niet won, gezien de kansen.quote:
Jij boft echt met je landleven.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Het regent hier %&@$#%%$E#domme ja helemaal niet![]()
Ik heb gelukkig niet veel groente staan, de voederbiet lijkt het er redelijk om te doen, maar we moeten nu wel gaan sproeien.
Voordeel is wel dat we dan nu de koetjes kunnen borstelen, dus zij die de koetjes gaan borstelen groeten u.
Vind het alleen maar lekker. Heerlijk onder de dekentjes op de bank liggenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De zondvloed valt daar waar hij nodig is, hier schijnt het zonnetje.
Waarom dankbaar? Het was maar een oefenpotje.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We mogen op onze blote knieën dankbaar zijn dat Brazilië niet won, gezien de kansen.
Hm, nee ik heb gister hele dag in de zon liggen bakken, en nu kan het weer, beter dan die bank.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het alleen maar lekker. Heerlijk onder de dekentjes op de bank liggenKomt bij dat ik nogal verbrand ben dus ik klaag niet over wolken en regen.
Zum Stolz der Niederlanden.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom dankbaar? Het was maar een oefenpotje.
Schijnt bij jou het zonnetje? Maar ben jij geen bleekscheet dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, nee ik heb gister hele dag in de zon liggen bakken, en nu kan het weer, beter dan die bank.
Overigens terecht dat je verbrand bent, maffe bleekscheten die denken op de eerste dag zon met hun witte-kleed huid meteen uren in de zon te moeten liggen._!
Bijna 2 jaar non-stop (sub-)tropen weer doen een mens goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schijnt bij jou het zonnetje? Maar ben jij geen bleekscheet dan?
Nou, wat lul je dan? Achterlijke witte.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna 2 jaar non-stop (sub-)tropen weer doen een mens goed.
En jawel, ben zo Arischchghch als maar kan.
Wollah!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, wat lul je dan? Achterlijke witte.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
Zo werd ik wakker vanmorgen:
[ afbeelding ]
Met een enorme kater.
Nee Henk keek me alleen maar heel boos aan. We hadden iets teveel kabaal gemaakt afgelopen nacht, kennelijkquote:Op zondag 5 juni 2011 12:57 schreef Staal het volgende:
[..]en daar ging je met je wcrolletje door de blubber. Goedemorgen buurman, goedemorgen
Zit je op een wifi camping?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Met een enorme kater.
Ik zou ook chagrijnig zijn als ik een weekend met Ingrid in een tent moest zitten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Henk keek me alleen maar heel boos aan. We hadden iets teveel kabaal gemaakt afgelopen nacht, kennelijk
Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:
Kloten in R&P, moet je wel heel veel plezier aan beleven wil je daar een ban voor riskeren lijkt mequote:
Hahahahahahaha.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Met een enorme kater.
quote:
Waar zat je precies?quote:
4-0 tegen Algerije, niet slecht.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en goedemorgen!
0 - 0 tegen Brazilië, niet slecht.
22 Affelay's om naar te kwijlen op een voetbalveld.quote:
Ach, men vergeet even de mindere punten van het leven in dergelijke landen, dat is dan wel weer even leuk:quote:Op zondag 5 juni 2011 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
22 Affelay's om naar te kwijlen op een voetbalveld.
En de prijs voor de meest perfecte samenvatting van Ellende gaat naar...quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Met een enorme kater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |