Ja, heb ik inmiddels gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat reeks volgen wel af zetten, maar dat kunnen de modjes & co je vast wel vertellen.
Anders moet je http://forum.fok.nl/user/history/13387 gebruiken in plaats van http://forum.fok.nl/user/active/13387quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik post nu eenmaal niet zo vaak, en die frigging polslowchat blijft terugkomen tegenwoordig in je pg...
Ik heb hem nu stop gezet trouwens, kijken of dat werkt.
Heb je niks aan als je daarna weer erin postquote:
Heb ik ook inmiddels gedaan, moet je dus elke keer als hier post idd doen...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Aha, die. Ik heb de POLSC ontvolgd. Door de vorige post staat de reeks er nu wel weer in, maar ik gooi het er wel weer uit als het me te gek wordt.
Nee, ik was eigenlijk alleen benieuwd of er nog achtergrond info was over die toestand in Hoensbroek... ik wil daar het verhaal wel van weten, omdat het zo gruwelijk was alles bij elkaar.quote:Heb je gezien dat X-Ray op bezoek is?
Nee, dat begrijp ik, elke keer dat je hier post, de boel weer resetten op 'stop volgen' idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je niks aan als je daarna weer erin post.
Waar zouden we nog meer moeten posten dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
Die frigging slowchat van jullie verruïneert heel mijn pg..
Posten jullie nog nog weleens buiten deze slowchat of zo?
Je kan ook het topic op het moment dat het je stoort in je pg vanuit diezelfde pg ontkoppelen he. Helemaal rechts op de regel van het topic gaan staan, dan doemt er een rood rond dingetje op. Aanklikken en foetsjie is het topic.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik, elke keer dat je hier post, de boel weer resetten op 'stop volgen' idd.
In de rest van POL...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Waar zouden we nog meer moeten posten dan?
Ik zal eens kijken...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan ook het topic op het moment dat het je stoort in je pg vanuit diezelfde pg ontkoppelen he. Helemaal rechts op de regel van het topic gaan staan, dan doemt er een rood rond dingetje op. Aanklikken en foetsjie is het topic.
Nah, daar is niks aan.quote:
Whoehoe, strakke kontjes kijken.quote:
Ja die ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef Ryan3 het volgende:
Een rondje met een wit kruisje erin, bedoel je sigme?
quote:Zij schijnt een vrouw te zijn van overdag,
maar altijd met de nacht er tussenin.
Doodzijde van het leven legt beslag
op deze nameloze zonderling;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |