Wat heeft dat te maken met het wel of niet accepteren van je vriendinnetje?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:44 schreef Arolsen het volgende:
Ik heb een aantal ooms en neven die weinig ontwikkeld zijn.
Op zich niks behalve dat als het aankomt op het normaal doen over mensen met een ander kleurtjequote:Op zondag 29 mei 2011 12:48 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het wel of niet accepteren van je vriendinnetje?
Laat je ouders bij jullie komen eten. Dan heb je het voordeel van gastheerschap.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:51 schreef Isis20 het volgende:
1 Vertel het aan je vriendin zodat ze zich kan voorbereiden,
2 Vertel het aan die familie voor ze je Chinese vriendin ontmoeten.
Reageren ze niet tof, dan zou ik gewoon zeggen: "Nou dan ontmoeten jullie haar niet, your loss. '
En dan nodig je alleen je ouders uit en de mensen die wel normaal reageerden.
Ja! Omdat die aziaten zo'n kleine pik hebben. Zullen de simpele ooms vast kostelijk om kunnen lachen.quote:
Haha niet veel? Dat is an sich al een 'racistische' opmerking. "Dag ome Arie, ik heb nu een Chinese vriendin maar qua innerlijk maakt het niet zoveel uit, ze is bijna net zo leuk als een Arische übermensch!"quote:Op zondag 29 mei 2011 13:23 schreef Physics het volgende:
Nee dat het eigenlijk niet veel uitmaakt qua innerlijk of zo.
De typische oom die denkt dat het grappig is om de dag te beginnen met 'goeiemoggel'. Ik ga ook nooit naar familiefeestjes, al zijn ze van mij lang niet zo erg. Maar toch.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:23 schreef Physics het volgende:
PS: Ik heb ook bekrompen familie, alleen die zie ik bijna nooit omdat ik geen zin heb om woorden als "bakellende" en VVDieven te horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |