Hm, nee ik heb gister hele dag in de zon liggen bakken, en nu kan het weer, beter dan die bank.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het alleen maar lekker. Heerlijk onder de dekentjes op de bank liggenKomt bij dat ik nogal verbrand ben dus ik klaag niet over wolken en regen.
Zum Stolz der Niederlanden.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom dankbaar? Het was maar een oefenpotje.
Schijnt bij jou het zonnetje? Maar ben jij geen bleekscheet dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, nee ik heb gister hele dag in de zon liggen bakken, en nu kan het weer, beter dan die bank.
Overigens terecht dat je verbrand bent, maffe bleekscheten die denken op de eerste dag zon met hun witte-kleed huid meteen uren in de zon te moeten liggen._!
Bijna 2 jaar non-stop (sub-)tropen weer doen een mens goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schijnt bij jou het zonnetje? Maar ben jij geen bleekscheet dan?
Nou, wat lul je dan? Achterlijke witte.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna 2 jaar non-stop (sub-)tropen weer doen een mens goed.
En jawel, ben zo Arischchghch als maar kan.
Wollah!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, wat lul je dan? Achterlijke witte.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
Zo werd ik wakker vanmorgen:
[ afbeelding ]
Met een enorme kater.
Nee Henk keek me alleen maar heel boos aan. We hadden iets teveel kabaal gemaakt afgelopen nacht, kennelijkquote:Op zondag 5 juni 2011 12:57 schreef Staal het volgende:
[..]en daar ging je met je wcrolletje door de blubber. Goedemorgen buurman, goedemorgen
Zit je op een wifi camping?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Met een enorme kater.
Ik zou ook chagrijnig zijn als ik een weekend met Ingrid in een tent moest zitten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Henk keek me alleen maar heel boos aan. We hadden iets teveel kabaal gemaakt afgelopen nacht, kennelijk
Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:
Kloten in R&P, moet je wel heel veel plezier aan beleven wil je daar een ban voor riskeren lijkt mequote:
Hahahahahahaha.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Met een enorme kater.
quote:
Waar zat je precies?quote:
4-0 tegen Algerije, niet slecht.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en goedemorgen!
0 - 0 tegen Brazilië, niet slecht.
22 Affelay's om naar te kwijlen op een voetbalveld.quote:
Ach, men vergeet even de mindere punten van het leven in dergelijke landen, dat is dan wel weer even leuk:quote:Op zondag 5 juni 2011 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
22 Affelay's om naar te kwijlen op een voetbalveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |