Nou, wat lul je dan? Achterlijke witte.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna 2 jaar non-stop (sub-)tropen weer doen een mens goed.
En jawel, ben zo Arischchghch als maar kan.
Wollah!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, wat lul je dan? Achterlijke witte.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
Zo werd ik wakker vanmorgen:
[ afbeelding ]
Met een enorme kater.
Nee Henk keek me alleen maar heel boos aan. We hadden iets teveel kabaal gemaakt afgelopen nacht, kennelijkquote:Op zondag 5 juni 2011 12:57 schreef Staal het volgende:
[..]en daar ging je met je wcrolletje door de blubber. Goedemorgen buurman, goedemorgen
Zit je op een wifi camping?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Met een enorme kater.
Ik zou ook chagrijnig zijn als ik een weekend met Ingrid in een tent moest zitten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Henk keek me alleen maar heel boos aan. We hadden iets teveel kabaal gemaakt afgelopen nacht, kennelijk
Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:
Kloten in R&P, moet je wel heel veel plezier aan beleven wil je daar een ban voor riskeren lijkt mequote:
Hahahahahahaha.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Met een enorme kater.
quote:
Waar zat je precies?quote:
4-0 tegen Algerije, niet slecht.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
Oh en goedemorgen!
0 - 0 tegen Brazilië, niet slecht.
22 Affelay's om naar te kwijlen op een voetbalveld.quote:
Ach, men vergeet even de mindere punten van het leven in dergelijke landen, dat is dan wel weer even leuk:quote:Op zondag 5 juni 2011 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
22 Affelay's om naar te kwijlen op een voetbalveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |