Ken de variant met de v niet als een apartequote:Op zondag 5 juni 2011 01:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zijn beide bestaande woorden, in deze context is het echter vitten.
Fitten, met een 'f' dus, is een vakterm voor klussers.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ken de variant met de v niet als een aparte
of ruziën als je een bontkraag draagtquote:Op zondag 5 juni 2011 01:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fitten, met een 'f' dus, is een vakterm voor klussers.
Ja die term kende ik wel. En ik kon me er iets bij voorstellen dat wanneer de twee buizen niet op elkaar passen het bruikbaar was voor het vitten/fitten op elkaarquote:Op zondag 5 juni 2011 01:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fitten, met een 'f' dus, is een vakterm voor klussers.
Jep.En hij woont nog in Amerika ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was hij niet die Amerika-fan die dacht dat dat land bestond uit 52 staten?
En is vervolgens heel trots op zijn lelijke Japanse wagenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:26 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jep.En hij woont nog in Amerika ook.
Wat is dat dan? Een walnoot die tegen een appel geschoten wordt?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2011 01:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Een walnoot die tegen een appel geschoten wordt?
Echt.quote:
Goeie.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:53 schreef 3-voud het volgende:
Mijn buurman belde vannacht om 3.25 uur aan. De mafkees.
Gelukkig was ik nog wakker omdat ik op mijn drumstel oefende.
Neequote:
Na zo'n sfeer verpester zat je zeker met een klagende vrouw.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:53 schreef 3-voud het volgende:
Mijn buurman belde vannacht om 3.25 uur aan. De mafkees.
Gelukkig was ik nog wakker omdat ik op mijn drumstel oefende.
Is dit een strikvraag? Wat bedoel je eigenlijk?quote:Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dus wat vind jij nou van de crew Morendo?
Het was een grapje.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag? Wat bedoel je eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |