Arolsen is toch een mede-linkserd van jou?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:05 schreef Friek_ het volgende:
Moeite met voorstellen vriendin aan familie
Een topic van onze Arolsen op R&P.
Tjaquote:
Ben ik links dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Arolsen is toch een mede-linkserd van jou?
D66 is niet links en niet rechts natuurlijk.quote:
Quapropter si qui secus ac a nobis definitum est, quod Deus avertat, pręsumpserint corde sentire, ii noverint, ac porro sciant, se proprio judicio condemnatos, nanfragium circa filem passos esse, et ab unitate Ecclesię defecisse.quote:
Zo zou ik het niet willen verwoorden, maar vooruit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Quapropter si qui secus ac a nobis definitum est, quod Deus avertat, pręsumpserint corde sentire, ii noverint, ac porro sciant, se proprio judicio condemnatos, nanfragium circa filem passos esse, et ab unitate Ecclesię defecisse.
Ah, komt de afgunst weer om de hoek?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Fok! Salaris 2010 topic #10: Waar we massaal liegen over ons salaris.
Meneer is niet ontevreden.
Nee, het ging om de uitsmijter.quote:
Konden we maar terug naar die degelijke maatschappij met degelijke mensen die op degelijke wijze voor elkaar zorgden. Waar ouderen nog met respect behandeld werden, waar buitenlanders nog in het buitenland zaten en waar iedereen gewoon om 10 uur 's ochtends op zondag in de kerk zat.quote:
Nou inderdaad! Toen ging je tenminste nog dood aan de tering, in plaats van aan ouderdom.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Konden we maar terug naar die degelijke maatschappij, met degelijke mensen die op degelijke wijze voor elkaar zorgden. Waar ouderen nog met respect behandeld werden, waar buitenlanders nog in het buitenland zaten en waar iedereen gewoon om 10 uur 's ochtends op zondag in de kerk zat.
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Toen ging je tenminste nog dood aan de tering, in plaats van aan ouderdom.
"Bullets, my only weakness. How did you know?"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Toen ging je tenminste nog dood aan de tering, in plaats van aan ouderdom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door EchtGaaf op 04-06-2011 21:51:03 ]
TV kijken, uitgaan, slapen misschienquote:
Sja... Zal ook wel een beetje door het zomerse weer komen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
TV kijken, uitgaan, slapen misschien
Prima gozer!quote:Medvedev is een fan van hardrock en noemt Deep Purple, Black Sabbath, Pink Floyd en Led Zeppelin als favorieten. Met name de eerste, waarvan hij naar eigen zeggen alle originele lp's heeft verzameld. Deze groepen stonden nochtans in zijn jeugd op de officiėle zwarte lijst. Hij woonde in februari 2008, samen met Sergej Ivanov nog een concert bij van Deep Purple in Moskou.
Medvedev zwemt elke dag twee maal en zijn drukke levensstijl zit hem daarbij niet in de weg. Hij doet aan gewichtheffen, joggen, schaken en yoga. Ook leest hij graag boeken van Michail Boelgakov. Ook is hij een groot fan van zijn thuisvoetbalclub FK Zenit Sint-Petersburg. Hij heeft een Siberische langharige kat, die heet Dorofey, die eens heeft gevochten met de kat van zijn oud-buurman Michail Gorbatsjov en daarom werd gecastreerd. Verder is Medvedev een vegetariėr en neemt daarom ook vaak zijn eigen kok mee op internationale reizen.
't is watquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sja... Zal ook wel een beetje door het zomerse weer komen.
Ik heb gekookt, buiten gezeten, wijn gedronken en veel zitten ouwehoeren.quote:
Tja. Wel fijn als je tegen iemand kan ouwehoeren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb gekookt, buiten gezeten, wijn gedronken en veel zitten ouwehoeren.
Whiskers uitgezonderdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.
Ik ga een aanwezigheidsverplichting in stellen.
Jij mag altijd tegen me aan ouwehoeren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Wel fijn als je tegen iemand kan ouwehoeren.
Dank je.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij mag altijd tegen me aan ouwehoeren.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb gekookt, buiten gezeten, wijn gedronken en veel zitten ouwehoeren.
Whiskers is wel een lieve dame.quote:
Vroegah werd veel meer in POL gevochten. Zo'n vier jaar terug was het altijd wel raak.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef Staal het volgende:
Zo wordt dit wel een gezapige reeks natuurlijk.
Vechten, iemand?
Vroeger kwam ik enkel in POL als er een rel was.
Misschien weer iets voor Frans Bromet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Politiek en religie zijn wel de beste ingrediėnten voor een enorme ruzie. En buren niet te vergeten.
Ik denk dat ik wel actief was bij de grootste POL-rel ooit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vroegah werd veel meer in POL gevochten. Zo'n vier jaar terug was het altijd wel raak.
Hoe lang was dat geleden dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel actief was bij de grootste POL-rel ooit.
Duke die weet dat nog wel..
Hij had altijd een lampenkap voorradig voor het brave dier.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien had Maldic ook een hond waar ie lief tegen deed.
Eentje die hij zelf iig niet paste. Wat een groot harses heeft die vent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij had altijd een lampenkap voorradig voor het brave dier.
2005 was het hoogtepunt maar het gesodemieter speelde al in 2003 en 2004. Het begon allemaal in WFL.quote:
Ik weet dat ik hier zelf ook veel te veel tijd verspil, maar waarom zou je een hele vete op een internetforum uitvechten? Het blijft toch, uiteindelijk, maar internet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
2005 was het hoogtepunt maar het gesodemieter speelde al in 2003 en 2004. Het begon allemaal in WFL.
WFL heet nu ook al weer anders trouwens. Het ging overal heen, zelfs in LIT (TTK), ONZ en F&F werd het uitgevochten.
Dat was echt oorlog.
Zo zie je maar, iedereen heeft wel iets...liefsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien had Maldic ook een hond waar ie lief tegen deed.
Dat was dan voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
2005 was het hoogtepunt maar het gesodemieter speelde al in 2003 en 2004. Het begon allemaal in WFL.
WFL heet nu ook al weer anders trouwens. Het ging overal heen, zelfs in LIT (TTK), ONZ en F&F werd het uitgevochten.
Dat was echt oorlog.
Precies. Zelfs Mariėlle Tweebeeke keek lief tegen Balkenende.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo zie je maar, iedereen heeft wel iets...liefs
Zoiets ontstaat en groeit, daar ben je natuurlijk in principe echt nooit op uit maar dat is een sneeuwbal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hier zelf ook veel te veel tijd verspil, maar waarom zou je een hele vete op een internetforum uitvechten? Het blijft toch, uiteindelijk, maar internet?
Ieder wezen ziet er lief uit wanneer het slaapt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo zie je maar, iedereen heeft wel iets...liefs
Sinds jullie elkaar gezien hebben zijn jullie ook heel aardig tegen elkaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:
We kunnen ook gewoon kusjekroel tegen elkaar doen.
Ik vind de saamhorigheid van de laatste tijd juist wel gezellig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:52 schreef Staal het volgende:
Zo wordt dit wel een gezapige reeks natuurlijk.
Vechten, iemand?
Vroeger kwam ik enkel in POL als er een rel was.
Welk soort bagger? Het was namelijk geen bagger er werden echt hele a-viertjes geschreven. Het meeste was echt wel discussie. Dat kom je niet meer tegen trouwens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Tem het volgende:
ik vind dat afzeiken van elkaar en wedstrijdjes ver plassen tamelijk vermoeiend om eerlijk te zijn. Een goede inhoudelijke discussie kan ook zonder dat soort bagger. Maar dat is nogal schaars.
Ik vind dat dan wel weer vermakelijk. Uiteraard kun je er ook weer te ver in gegaan, ik heb die lijn ook wel eens te lang proberen op te rekken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Tem het volgende:
ik vind dat afzeiken van elkaar en wedstrijdjes ver plassen tamelijk vermoeiend om eerlijk te zijn. Een goede inhoudelijke discussie kan ook zonder dat soort bagger. Maar dat is nogal schaars.
Dat is ook ruk. Af en toe een snedige opmerking is juist wel leuk anders wordt het ook weer te gezapig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind de saamhorigheid van de laatste tijd juist wel gezellig.
Ik ook hoor, blijf niet voor niets een beetje hangen bij jullie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind de saamhorigheid van de laatste tijd juist wel gezellig.
Heb ik minder mee aangezien het dan meer om vorm gaat dan om inhoud. Op die manier is de discussie bij voorbaat zinloos. Maar ieder staat daar natuurlijk anders in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind dat dan wel weer vermakelijk. Uiteraard kun je er ook weer te ver in gegaan, ik heb die lijn ook wel eens te lang proberen op te rekken.
Dat zal wel meevallen geloof ik. We proeven immers elkaar ook wel eens de nieren (wat een vreselijke uitdrukking ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is ook ruk. Af en toe een snedige opmerking is juist wel leuk anders wordt het ook weer te gezapig.
Ik ken die discussie niet maar ik doel meer op de topics in het algemeen in POL tegenwoordig. Af en toe zit er nog wel iets interessants bij maar voor het overgrote gedeelte is wat jij verder schets in je verhaal. Oneliners, populistische OPs en stellingname in de loopgraven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Welk soort bagger? Het was namelijk geen bagger er werden echt hele a-viertjes geschreven. Het meeste was echt wel discussie. Dat kom je niet meer tegen trouwens.
Dat oneliner afzeiken is te makkelijk inderdaad.
Overigens vind ik het jammer dat er nauwelijks nog aandacht wordt besteed aan een fatsoenlijke OP. Het is een korte mening neerplenzen en een snelle reactie.
Bij B&W en R&P maken ze wel weer veel te lange OP's vol gezever.
Gevit vermengd met een poging tot inhoudelijke discussie leidt inderdaad standaard tot eenzelfde soort afloop.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen geloof ik. We proeven immers elkaar ook wel eens de nieren (wat een vreselijke uitdrukking ook). Ik word juist ziek in dat constante gevit naar elkaar; het laat elke discussie verzanden in simplistisch links/rechts-gezever.
Met name Klopkoek en dotCommunism zijn hier af en toe meesters in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Gevit vermengd met een poging tot inhoudelijke discussie leidt inderdaad standaard tot eenzelfde soort afloop.
Persoonlijk geėikel is eigenlijk alleen leuk met gelijkgestemden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met name Klopkoek en dotCommunism zijn hier af en toe meesters in.
Dat scheelt- met dien verstande- ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Sinds jullie elkaar gezien hebben zijn jullie ook heel aardig tegen elkaar.
QFTquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Persoonlijk geėikel is eigenlijk alleen leuk met gelijkgestemden.
Duet met Patty Brard waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Wordt dat de nieuwe single van Bonnie St. Claire?
Een kermisattractie.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:54 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, StefanP was wel een mooi figuur altijd. Compleet doorgeslagen qua opvattingen, maar toch!
Was hij niet die Amerika-fan die dacht dat dat land bestond uit 52 staten?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een kermisattractie.
Al zeg ie heel soms dingen die weer wel hout snijden.
Mooie tijd was datquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel actief was bij de grootste POL-rel ooit.
Duke die weet dat nog wel..
Is het vitten of fitten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Gevit vermengd met een poging tot inhoudelijke discussie leidt inderdaad standaard tot eenzelfde soort afloop.
Het was vrij breed maar onder meer over ontkennen/ bagatelliseren van de Holocaust en het hoe erg de Moslims wel niet zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar ging dat over dan? Ad Melkert, Global Warming?
Het zijn beide bestaande woorden, in deze context is het echter vitten.quote:
Was niet echt lekker nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef du_ke het volgende:
, 't was een matige terrasavond door de koude wind
Dat mokkel die voornamelijk in NWS post?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:06 schreef du_ke het volgende:
Dat gecombineerd met wat zogenaamde libertariers en een naar rechtse user die haar leven lang al in de bijstand bleek te hangen.
Haha nee een verre voorgangster. Het had vooral te maken met Sjun en Lucida. Maffe figuren dat is wel zekerquote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat mokkel die voornamelijk in NWS post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |