quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Homoseksuelen verdienen geen opleiding?
Ze worden zelfs gedwongen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
als er gekken zijn die het willen doen dan doen ze dat maar op eigen initiatief, en niet gedwongen door de regering.
Licht de overheid dan wel voor over vrouwenemancipatie en feminisme in het algemeen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De overheid bepaalt wel of er verplicht voorlichting over homoseksualiteit komt in scholen. Dat we daar nu weer lekker moeilijk over gaan doen met de SGP als gezellige compagnon maakt het er helaas niet beter op.
Maar inderdaad, ik geloof er ook niet zo in dat een overheid mensen veel kan 'sturen'. Daarom ben ik ook bijvoorbeeld voor de regulering van alle vormen van drugs; repressie vanuit de overheid werkt toch niet. Maar goed, op grond van verbieden zul jij er plots wel heel anders over denken.
Ik zal het even aan je moeder vragen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
Het is zaterdagavond en ik zit aan de omzetbelasting. Waar is het misgegaan
Vanavond moet je voor de TV zitten voor BRA-NL.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:14 schreef betyar het volgende:
Vanavond komt er een gezellig smartlappenkoor. En ik moet nuchter blijven![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:14 schreef betyar het volgende:
Vanavond komt er een gezellig smartlappenkoor. En ik moet nuchter blijven![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga voor de verandering maar eens..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:16 schreef du_ke het volgende:
Ik ga naar een of ander bandje toe (vooral omdat er een bekende in speelt) en dan maar door naar het terras
Join the clubquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ga voor de verandering maar eens..
.. studeren. [ afbeelding ]
Neu.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
Posten jullie nog nog weleens buiten deze slowchat of zo?
PG?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
Die frigging slowchat van jullie verruïneert heel mijn pg..
Erik had laatst nog een topicquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
Die frigging slowchat van jullie verruïneert heel mijn pg..
Ik post nu eenmaal niet zo vaak, en die frigging polslowchat blijft terugkomen tegenwoordig in je pg...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat vaker buiten de slowchat posten.
Aha, die. Ik heb de POLSC ontvolgd. Door de vorige post staat de reeks er nu wel weer in, maar ik gooi het er wel weer uit als het me te gek wordt.quote:
Volgens mij kun je dat reeks volgen wel af zetten, maar dat kunnen de modjes & co je vast wel vertellen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik post nu eenmaal niet zo vaak, en die frigging polslowchat blijft terugkomen tegenwoordig in je pg...
Ik heb hem nu stop gezet trouwens, kijken of dat werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |