en wanneer heb je je aangifte ingestuurd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:38 schreef _MejIk het volgende:
Heb vandaag mn geld gekregen! Whoeee! Vorige week zaterdag brief in de brievenbus
Brief of geld? Ik neem aan de brief?quote:
wanneer ingediend? dagtekening?quote:
Idem hier, ik deed het op de laatste dag, dat zullen zij ook wel doen om mij te pesten.......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:03 schreef DarkerThanBlack het volgende:
31 maart en nog steeds niks binnen
Ik heb 't nu binnen hahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef Sosha het volgende:
[..]
Brief of geld? Ik neem aan de brief?
Vriend en ik hebben ingestuurd op 15 maart, vandaag allebei brief ontvangen met dagtekening 1 juni, hopelijk morgen al het geld. Ik heb ING, hij Rabobank. Morgen toelichting
als je er niet zeker van bent.kan je altijd naar de bd bellen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:41 schreef lihoud het volgende:
Begin februari opgestuurt, nog helemaal niks ontvangen?
Ik lees nu dat ze eind maart aan het afwerken zijn. Zal er iets mis gegaan zijn of kan het altijd nog.........................
Zo, dat is snel. Hoop die ook snel binnen te krijgen, heb hem volgens mij ergens midden mei verstuurd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Dagtekening van aangifte 2009 (begin mei opgestuurd) is binnen. 3 juni.
ik woon in brabant en jijquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:49 schreef marie36 het volgende:
Ook begin februari opgestuurt, nog helemaal niks ontvangen?
Als je bij je werkgever de loonheffingskorting niet hebt aan staan, wat dus betekent dat van je bruto salaris belasting wordt afgehaald. En je verdient in 1 jaar niet meer dan de algemene vrijstelling voor belastingbetalers (korting die je van je inkomen mag afhalen waardoor je dus minder inkomen hebt en minder belasting hoeft te betalen) dan hoef je dus helemaal geen belasting te betalen en kan je de belasting die je door het jaar heen betaald hebt, terugkrijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Heb hem gister ontvangen, super!
Hoe kan het zijn dat ik, niet meer dan ¤2000 per jaar toch nog heel veel geld terug krijg. Komt dat omdat ik nog op school zit ofzo? Of wat zijn de andere redenen dat ik het wel terugkrijg en me broer bijvoorbeeld niet, terwijl hij ook nog gewoon studeert..
welke controle bedoel je?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:34 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
Ik heb de aangifte 26 maart opgestuurd, maar nog geen brief en euro's...
Krijg je btw ruim van te voren een melding van belasting controle? Of kan dit alsnog net voor 1 juli komen?
Heeft iemand ooit controle gehad?
I feel you. Helaas pas de 23-3 gedaan, dus zal geduld moeten hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:43 schreef vosss het volgende:
Nog niks. Kan het geld goed gebruiken nu dus hoop dat het snel komt
De controle die wij gehad hebben in het verleden is een verzoek om de gegevens m.b.t. de belastingaangifte op te sturen. Dat wil zeggen alle bewijzen van inkomen en uitgaven. Hier had je wel de tijd voor om alles te kopiëren en te bundelen. Dit was toen voor de voorlopige aanslag al, maar het kan natuurlijk net zo goed na de voorlopige maar voor de definitieve aanslag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:34 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
Ik heb de aangifte 26 maart opgestuurd, maar nog geen brief en euro's...
Krijg je btw ruim van te voren een melding van belasting controle? Of kan dit alsnog net voor 1 juli komen?
Heeft iemand ooit controle gehad?
dat is wel erg snel! netjes, van 2010 of 2009?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:48 schreef Tangawi het volgende:
Aangifte eind april opgestuurd.. Gisteren brief binnen met dagtekening 3 juni
De controle was voor een particuliere aangiftequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
@Zitroen:
heb je belastingcontrole in het verleden voor de zakelijke aangifte gehad?
Ben namelijk benieuwd of er particulieren hier zijn die een controle van de belasting hebben gehad.
Ja vond ik nou ook! Van 2010.. Alleen nog wachten op het geld... En jij dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:48 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
dat is wel erg snel! netjes, van 2010 of 2009?
Dat zullen dan toch alleen bonnen zijn voor bijv. uitgaven die je wilt aftrekken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:25 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
Wat nu als je niet van elke uitgave netjes bonnen hebt bewaard voor de controle?
Dat zou ik vooral doen, dan weet je zeker dat je een controle krijgt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
Nee, ik heb nog niets binnen..
26 maart digitaal verzonden. Ik wilde vandaag bellen om te vragen of alles goed is ontvangen en/of ik gecontrolleerd ga worden, aangezien ik nog geen bericht heb
+1quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:56 schreef lihoud het volgende:
nog meer mensen die in februari hebben opgstuurd en nog niks hebben gehoooord???
Ik neem aan dat ze nu al weten wie er gecontrolleerd zijn/ worden en dat niet na een telefoontje om informatie aangepast gaat worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:02 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat zou ik vooral doen, dan weet je zeker dat je een controle krijgt.
Omdat het - schijnt - niet altijd aan komt bij de BD, terwijl je misschien het geld al nodig hebt. Weet ik veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:46 schreef GodsSon het volgende:
Hoe moeilijk is het, het is een random verwerking. Bericht is er altijd voor 1 juli, waarom dan bellen?
Bij mij is iig alles verwerkt.
hoe weet jij dat nou weer jongequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:46 schreef GodsSon het volgende:
Hoe moeilijk is het, het is een random verwerking. Bericht is er altijd voor 1 juli, waarom dan bellen?
Omdat er vorig jaar ongeveer 100.000 belastingaangiftes kwijt zijn geraakt/ niet door gekomen zijn....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:46 schreef GodsSon het volgende:
Een beetje vaag bericht. Maar ik denk dat jouw gegevens behandeld worden door een ander kantoor... niet zo zeer dat je gecontroleerd wordt. Het is eerder een mededeling...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:33 schreef Silvieja het volgende:
Ik heb vorige week alleen een brief ontvangen met daarin dat mijn gegevens naar een ander kantoor zijn doorgegeven. Dit was op 26 mei. In de brief stond dat dit o.a. kon komen door een verhuizing maar dat het ook met andere dingen te maken kon hebben. Betekent dit dat ik gecontroleerd wordt? Ik ben namelijk niet verhuisd.
Volgens mij willen ze elk jaar gaan staken...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:47 schreef Zusje1 het volgende:
Iemand dit al gezien?
Wel een brief voorlopige aanslag maar nog geen geld op de rekening
Gepost door: HJV ()
Datum: 01 juni 2011 21:35
en dat kan nog wel even duren, ambtenaren van de belastingdienst bereiden stakingen voor.
De ambtenaren van de Belastingdienst doen dit uit protest tegen de vastgelopen cao-onderhandelingen
geen idee heb wel 2 jaar gelden een huis gekocht...quote:
Hetzelfde hier, ben ook nog aan het wachten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:23 schreef Matty___ het volgende:
[..]
geen idee heb wel 2 jaar gelden een huis gekocht...
genoeg voor een avondje stappen? ;-)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:07 schreef lynda het volgende:
Ik hoop maandag geld te hebben![]()
En hoeveel? Genoeg..
hahaha in dit geval veel plezier met de verbouwing en stappenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef lynda het volgende:
Dat moet er, na de badkamer verbouwing, nog wel vanaf kunnen
Hier ook nog niks:(quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:37 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
26 maart ingediend... keek vandaag in de brieven bus.. nog geen brief...
Deze keer 446 met 5 euro rente erbij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:46 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
Hoeveel krijgen jullie terug van de belasting?
Is er een verschil in situatie tussen 2009 - 2010?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:28 schreef ninasky het volgende:
[..]
Deze keer 446 met 5 euro rente erbij.
Een ding snap ik nog steeds niet echt alle jaren dat ik aangifte heb gedaan kreeg ik altijd het bedrag dat onder loonheffing stond. Behalve deze jaarDie 441 euro dat ik terug krijg is dit jaar de bedrag dat bij Arbeidskorting stond, terwijl ik bij Loonheffing 1200 euro had staan.
Al mijn vrienden studeren niet en krijgen allemaal goede bedragen terug ook rond 1200 / 1500 euro.
Weet iemand waarom dat opeens is?
Heb in totaal 9k verdiend in 2010. Is dat te veel voor een student?
Vorige jaren worden vaak ook sneller doorgevoerd. Ik had vorig jaar hetzelfde. Dit jaar kwam mijn 2010 aanslag eerder. 2009 had dagtekening 3 juni maar dat is er nog niet, zal wel komen vanwege hemelvaart of iets dergelijks.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Bij mij is het helemaal vreemd.
Ik heb in maart mijn aanslag voor 2010 verwerkt. Dat is behoorlijk wat geld.
Nu kreeg ik in April nog een brief dat ik nog geld van 2009 tegoed had. Die heb ik dus in April ingediend.
Nu heb ik die van 2009 vandaag gestort gekregen maar ik heb nog niks geen bericht gehad van 2010![]()
Terwijl ik die al eerder had ingediend
Ok, dan wacht ik nog even afquote:Op maandag 6 juni 2011 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vorige jaren worden vaak ook sneller doorgevoerd. Ik had vorig jaar hetzelfde. Dit jaar kwam mijn 2010 aanslag eerder. 2009 had dagtekening 3 juni maar dat is er nog niet, zal wel komen vanwege hemelvaart of iets dergelijks.
Heb je het geld binnen... omdat ik heb ook begin februari ingediend en wacht nog steeds op antwoordt...quote:
dat gaat dan heel snel. Kwestie van dagen meestalquote:Op maandag 6 juni 2011 10:17 schreef polariteit het volgende:
vorige week de brieven met de voorlopige aanslag binnen gehad. Ben benieuwd hoelang het nog duurt voor ik het geld gestort krijg
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:50 schreef JackMason het volgende:
Ik heb brief 2009 al binnen met dagtekening 3 juni.
2010 heb ik nog niet.
wie heeft over 2009 met dagtekening 3 juni al geld binnen????????????
En je datum van indienen was?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voorlopige aanslag 2010 dagtekening 4 juni is binnen
Rabobank..quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef JackMason het volgende:
Ja dat was mijn vraag ook DannydeK
Ik heb ook dagtekening 3 juni over 2009 maar geld is nog niet binnen
ik zit bij sns bank, en jij?
Zaak uitleggen: Zij betaald met haar 3000 euro jouw 3000 schuld. Opgelostquote:Op maandag 6 juni 2011 13:08 schreef Lurf het volgende:
Ik heb bij de aangifte geschoven met aftrekposten (t.o.v. de voorlopige teruggave) omdat mijn partner anders 1000 euro moest bijbetalen wegens te weinig ingehouden loonheffing. Op grond van de aangifte (half maart opgestuurd) moet ik nu 3000 euro betalen en krijgt mijn partner 3000 euro terug. Mijn acceptgiro is natuurlijk al twee weken binnen. Zij heeft nog geen bericht..
Hehe!! eindelijk iemand die februari had ingediend zijn sentjes binnen heb... Dus waarschijnlijk ben ik ook zo aan de beurt 2 februari ingediend!quote:Op maandag 6 juni 2011 13:16 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook binnen6 feb aanslag ingevuld en opgestuurd
hummmm! dat is Raar! volgens mij hebben ze het omgedraaid dus! later ingediend eerder binnen ofzoquote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef Jill-RMC het volgende:
M'n broertje heeft het ook binnen, echt op de laatste dag dat het kon ingevuld en hij heeft het al eerste terug.
Er zit totaal geen systematiek in, ondanks dat mensen dat wel graag willen geloven.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:43 schreef marie36 het volgende:
[..]
hummmm! dat is Raar! volgens mij hebben ze het omgedraaid dus! later ingediend eerder binnen ofzo
Ja! ik ook 3 februari ingediendquote:Op maandag 6 juni 2011 14:02 schreef lihoud het volgende:
20 februari ingediend nog steeds niks pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Pfff, krijg eens een leven.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef lihoud het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff schiet op !!!!!!!!!
Vraag je toch om uitstel van betaling?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:08 schreef Lurf het volgende:
Ik heb bij de aangifte geschoven met aftrekposten (t.o.v. de voorlopige teruggave) omdat mijn partner anders 1000 euro moest bijbetalen wegens te weinig ingehouden loonheffing. Op grond van de aangifte (half maart opgestuurd) moet ik nu 3000 euro betalen en krijgt mijn partner 3000 euro terug. Mijn acceptgiro is natuurlijk al twee weken binnen. Zij heeft nog geen bericht..
Dat hoop ikquote:Op maandag 6 juni 2011 09:25 schreef poker76 het volgende:
Cassandra87 hebben ze zorgtoeslag verrekend?
Heb je het brief vandaag ontvangen? krijgen jullie ook op maandag post?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Februari ingevuld, nu een brief gekregen dat we 2.3 K terug krijgen.
Gaat weer mooi op de spaarrekening dus
Waarom niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef marie36 het volgende:
[..]
Heb je het brief vandaag ontvangen? krijgen jullie ook op maandag post?
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff waaaaarom heb jhij hem al wel en ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Februari ingevuld, nu een brief gekregen dat we 2.3 K terug krijgen.
Gaat weer mooi op de spaarrekening dus
Volgens mij verrekenen ze het niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat hoop ikIk verwachtte namelijk meer ZT terug te moeten betalen
Wel degelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij verrekenen ze het niet hoor.
heb je de BD al gebeldquote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef lihoud het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff waaaaarom heb jhij hem al wel en ik niet
Ik heb het brief ontvangen ja, wij krijgen gewoon post hoor op maandag.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef marie36 het volgende:
[..]
Heb je het brief vandaag ontvangen? krijgen jullie ook op maandag post?
Hoe weet je dat de betaling klaar is op 2 mei, en je krijgt de brief pas de 12e? En van 12-5 naar 9-6 is geen anderhalve maand hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef lihoud het volgende:
Wel degelijk.
Onze was 2 mei klaar voor betaling, brief op 12 mei gehad.
Daarna niets, na 10 dagen (eerder doen ze echt niets, anders sturen ze in die tijd een bericht, NIET dus) teruggebelt met dat alles naar een ander kantoor is. Die gesproken en hoeft niet verrekend te worden.
Verzonden naar Apeldoorn voor betaling, kon wel een week duren.
Dat is nu al 2 weken.
Zijn nu aan de lijn om maar weer te horen wat er nu weer fout gaat. (ja we hebben een regeling voor andere te betalen toeslagen)
Dus hoop deze week echt eens OF een brief met info te krijgen OF het geld.
Beide hadden allang gemoeten en hebben ze niet gedaan.
Nog nooit zo lang moeten wachten, en we willen komende weekend weg.
Zou dus erg goed uitkomen.
Update: na 30 minuten in de wacht eindelijk iemand aan de lijn.
Doorverbonden met afd betalingen.
Staat nog steeds bij regiokantoor. (die gaf het juist 2 weken geleden vrij ?)
Dus worden weer teruggebelt (right, 5x beloven is 1x een bel terug en verder geheel niets. Geen brief geen geld geen telefoontje)
Donderdag sta ik anders op de Kantoor in Hilversum.
Duur dus al bijna anderhalve maand en niemand die iets weet of kan.
Moet ik eens 1 dag te laat betalen. Sta nu te koken van woede.
Bellen met het nummer voor Becon nummerhouders.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de betaling klaar is op 2 mei, en je krijgt de brief pas de 12e? En van 12-5 naar 9-6 is geen anderhalve maand hoor.
@Poker, dagtekening 4 juni was vanochtend binnen (ING) tussen ontvangst en de brief zat wel 6 dagen
Nope.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef bhm het volgende:
Ik heb de brief vorige week ontvangen met dagtekening 3 juni.
Had eigenlijk verwacht het al te hebben, maar anderen hier dus ook niet?
lame, bij mij stond het er vannacht rond 4 uur op, ook dagtekening 4 juni, ook INGquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:51 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nope.
Heb zelf de brief al een kleine week in huis met dagtekening 4 juni. Had het ook wel verwacht vandaag, maar is d'r dus nog niet (ING).
Zou best kunnen. Ik kreeg de 19e (mei) de brief met dagtekening 20 mei en het stond de 23e op mijn rekening.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:54 schreef Stefan het volgende:
ING is kut, ze verwerken betalingen via batch sowieso pas 2 dagen later. En het moet voor 10.30 zijn overgemaakt, anders duurt het nog een dag en met weekend ertussen duurt het nog eens 2 dagen extra.
Staat op de website van ING, gisteren is een factuur betaald via de batch naar mn rabo dus die hoef ik pas morgen te verwachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Butterfly91 het volgende:
Zou best kunnen. Ik kreeg de 19e (mei) de brief met dagtekening 20 mei en het stond de 23e op mijn rekening.
nee alles is hetzelfde geblevenquote:Op zondag 5 juni 2011 10:42 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
[..]
Is er een verschil in situatie tussen 2009 - 2010?
waarom heb je toch zoveel stress het geld komt uiteindelijk toch op je bankrekeningquote:
Waarschijnlijk zijn ze hem gewoon kwijt geraakt en kan je hem opnieuw invullenquote:
ik denk als je met deze taal de BD opbelt.dat ze een soort delete knop hebben .voor zulk soort mensenquote:
Er zijn mensen die hebben wel geld ontvangen, met dagtekening 4 juni....dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:01 schreef frederik_jansen het volgende:
Ik heb zojuist contact gehad met de belastingdienst. Ik heb vorige week een voorlopige teruggaaf 2010 ontvangen met dagtekening 4 juni en het schijnt nu zo te zijn dat er iets mis is gegaan binnen de belastingdienst met de teruggaves vanaf dagtekening 4 juni t/m 14 juni...
Dit geldt voor alle regio,s in nederland
Gelieve iedereen die nog geen geld heeft ontvangen met bovengemelde dagtekening contact op te nemen en burgerservicenummer bij de hand te houden en de foutmelding DL aan te geven en dit probleem te verhelpen
Als ik er zou werken, zou ik figuren met zo'n houding ook weer onder op de stapel leggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:56 schreef jvw000 het volgende:
[..]
ik denk als je met deze taal de BD opbelt.dat ze een soort delete knop hebben .voor zulk soort mensen![]()
Hmm, ze hebben mijn rekening-nummer ook op de 23ste ontvangen. Misschien heb ik het morgen ook...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef chrisje013 het volgende:
ik heb net met de belastingdienst gebeld en was verbaasd dat ze een optie hebben voor vragen omtrent de datum van de aangifte. ze wisten te vertellen dat die van mij op tijd is ontvangen (23 maart) en dat ze al een dagtekening voor me hebben, namelijk 8 juni. ik hou de post en mijn bank rekening in de gaten (abn amro), heb er nu al zin in
ze gaan een lijst met burgerservicenummers bekend maken? HAHAHAHAH geloof je het zelfffffffffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:20 schreef frederik_jansen het volgende:
morgen zal er een pers bericht komen op de website van de belastingdienst, alsmede een lijst met burgerservice nr,s waarbij het een en ander is fout gegaan met de voorlopige teruggaaf 2010...
dus fokkers als je nog geen geld hebt ontvangen, houdt de website goed in de gaten
heb je al wat ontvangen inmiddels?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef lihoud het volgende:
[..]
ze gaan een lijst met burgerservicenummers bekend maken? HAHAHAHAH geloof je het zelfffffffffffffffffffffffffffff
ik heb hem nog steeds niet ingeleverd..lol.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Zusje1 het volgende:
Ik heb een uurtje geleden gebeld. Ik had hem in de laatste week van Maart in gestuurt. Mijn dagtekening is 11 Juni.
En mijn zoon heeft ook gebeld , hij heeft hem ter gelijkertijd ingestuurt en heeft dagtekening 16 Juni.
Ik ben blij dat ik toch maar even gebeld heb , nu weet ik tenminste dat hij wel goed is ontvangen.
zo ook op FOK!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij wordt geboycot wegens irritant en opdringerig gedrag
net even de site van de bd nagezien,, maar is zie geen bsn nummers staan,,(weer geen prijs!!?)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef lihoud het volgende:
[..]
ze gaan een lijst met burgerservicenummers bekend maken? HAHAHAHAH geloof je het zelfffffffffffffffffffffffffffff
Wie gelooft dat nou, dat publiceren van BSNs?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:00 schreef jvw000 het volgende:
[..]
net even de site van de bd nagezien,, maar is zie geen bsn nummers staan,,(weer geen prijs!!?)![]()
dus wat ze hem hebben wijsgemaakt weet ik ook niet... of hij heeft een hele grote duim waar hij aan kan zuigen
waarom zo lang?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:41 schreef Steeven het volgende:
Net gebeld, kan nog maximaal drie maanden duren.
Ik heb werkelijk geen idee en ik heb er ook niet naar gevraagd. Ik heb twee keer aangifte gedaan, de laatste keer op 23-05 omdat ik dacht dat de vorige niet was aangekomen. Misschien omdat het zo laat in behandeling is genomen dat het zo lang duurt. Ik weet nu in ieder geval dat ze er mee bezig zijn.quote:
Nee,ik ook heel vaak twee aangiftes achter elkaar gestuurd omdat een foutje in de eertse zat ofzo, maar ze nemen altijd de laatste die binnen is in behandeling, en je hebt het voor 1 april opgestuurd.. dus je moet ook voor 1 juli antwoordt krijgen, is niet eerlijk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:43 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee en ik heb er ook niet naar gevraagd. Ik heb twee keer aangifte gedaan, de laatste keer op 23-05 omdat ik dacht dat de vorige niet was aangekomen. Misschien omdat het zo laat in behandeling is genomen dat het zo lang duurt. Ik weet nu in ieder geval dat ze er mee bezig zijn.
Nee die laatste is na 01-04 gestuurd hequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:49 schreef marie36 het volgende:
[..]
Nee,ik ook heel vaak twee aangiftes achter elkaar gestuurd omdat een foutje in de eertse zat ofzo, maar ze nemen altijd de laatste die binnen is in behandeling, en je hebt het voor 1 april opgestuurd.. dus je moet ook voor 1 juli antwoordt krijgen, is niet eerlijk!
als je er niets in hebt verandert. moet je gewoon voor 1juli bericht krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:43 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee en ik heb er ook niet naar gevraagd. Ik heb twee keer aangifte gedaan, de laatste keer op 23-05 omdat ik dacht dat de vorige niet was aangekomen. Misschien omdat het zo laat in behandeling is genomen dat het zo lang duurt. Ik weet nu in ieder geval dat ze er mee bezig zijn.
Ik heb er niets in gewijzigd, puur nogmaals op Verzenden gedruktquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:52 schreef jvw000 het volgende:
[..]
als je er niets in hebt verandert. moet je gewoon voor 1juli bericht krijgen
alleen als je het hebt gewijzigd dan kom je weer onder op de stapel
ja, maar als je de wijziging gewoon de dag erna of in iedergeval voor 1 april hebt opgestuurt moet je gewoon voor 1 juli bericht krijgen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:52 schreef jvw000 het volgende:
[..]
als je er niets in hebt verandert. moet je gewoon voor 1juli bericht krijgen
alleen als je het hebt gewijzigd dan kom je weer onder op de stapel
wat nou blunderen? is het al 1 juli???quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:53 schreef marie36 het volgende:
Volgens mij de BD is bezig aan het blunderen en ze willen niet dat het naar buiten komt, anders is het weer een blunder op de duizenden van ze!
Ja en t is nu 8 JUNIquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:54 schreef marie36 het volgende:
[..]
ja, maar als je de wijziging gewoon de dag erna of in iedergeval voor 1 april hebt opgestuurt moet je gewoon voor 1 juli bericht krijgen.
Niemand heeft een dagtekening 'gehad', de dagtekening is de datum die bovenaan een brief staat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef jvw000 het volgende:
er zijn ook mensen die nog geen dagtekening hebben gehad, maar wel geld
Ja ik. 2 weken geleden al terug-gestuurd. Heb al een aantal keer gebeld en ik moet nog nog 8 werkdagen wachten nu. Vandaag heb ik het nog niet gekregen. De BD haat me.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:46 schreef lin1406 het volgende:
Heeft er ook iemand zijn rekeningnummer opnieuw moeten doorgeven?
Zo ja, hoelang duurt het dan voordat je je geld krijgt?
Op deze post kom ik even terug. Ik had de aangifte wel goed ingevuld, maar de belastingdienst had de teruggave over afkoop van dat pensioen nog niet uitbetaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:30 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als ik er zou werken, zou ik figuren met zo'n houding ook weer onder op de stapel leggen.![]()
Ik kreeg bijna een week geleden nog een tweede teruggave.Ik was afkoop van een klein pensioenbedrag vergeten op te geven en dat werd alsnog gecorrigeerd in mijn voordeel.
BD![]()
![]()
Ja, als je het gewoon krijgt zonder complicaties is er niks aan de hand ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:09 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb het overigens gehad, brief gekregen afgelopen maandag.
Gelijk overgeboekt naar de spaarrekening.
Als het bij mij 4 weken langer had geduurd had het ook niks uitgemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, als je het gewoon krijgt zonder complicaties is er niks aan de hand ja.
Je kunt het heel snel zien wanneer je aan de beurt bent door in je browser het volgende in te tikken:quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:00 schreef jvw000 het volgende:
[..]
net even de site van de bd nagezien,, maar is zie geen bsn nummers staan,,(weer geen prijs!!?)![]()
dus wat ze hem hebben wijsgemaakt weet ik ook niet... of hij heeft een hele grote duim waar hij aan kan zuigen
Als het al 2 mei betaalbaar is gemaakt, had ik het gewoon moeten hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:51 schreef junkiexp het volgende:
Mensen chill ff
Zitten jullie om dat geld te springen ofzo ?
Dit reken je toch niet mee in je maandelijkse budget mag ik hopen?
Als het maar een keer komt, het gaat toch op de spaarrekening.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:00 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Als het al 2 mei betaalbaar is gemaakt, had ik het gewoon moeten hebben.
Of we erom springen of niet, zij maken diverse beloftes en komen die niet na.
En daar zou jij geen problemen mee hebben ? Right.
Als wij dat doen, burgers, heb je echt een groot probleem.
Dus is het meer principe dan noodzaak. Alhoewel 1500 euro wel welkom is.
Gaat mij er dus om dat men weigert verantwoording te nemen voor eigen uitspraken en beloftes.
En dat al zeker, aantoonbaar, 5x bellen, 3 toezeggingen om te betalen etc.
Nee, dat is geen normale gang van zaken, dat is falen als instantie.
Let op, zijn hebben de boete's juist verhoogt voor burgers.
Dat zou nu eens andersom moeten werken, zij een boete bij ingebreke blijven.
????digid en wachtwoord door je eigen gegevens vervangen???quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je kunt het heel snel zien wanneer je aan de beurt bent door in je browser het volgende in te tikken:
http://www.belastingdienst.nl/digid/wachtwoord/kalenderjaar
En natuurlijk wel even digid en wachtwoord door je eigen gegevens vervangen.
Werkt perfect met ingang van het kalenderjaar 2010.
Heb je geen DigiD gebruikt om je aangifte te versturen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef jvw000 het volgende:
[..]
????digid en wachtwoord door je eigen gegevens vervangen???
Da's een andere website. En daar heb je ook een NLxxx nummer. Als ondernemer gebruik je je DigiD niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef jvw000 het volgende:
inloggen kan particulier toch niet. alleen ondernemers. of ben ik nu gek
Doe je vast iets niet goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef jvw000 het volgende:
dan heb ik zeker een andere bd, via de bd kan ik alleen verzenden, maar zeker niet de status opvragen
Ja, je kunt het binnenkort verwachten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Xebber het volgende:
Ik snap 't niet helemaal meer.
Ruim een week geleden een brief gehad met dagtekening 4 juni, de VT 2010.
"Okay", dacht ik, "dan zal het binnenkort wel op de rekening staan". Had het eigenlijk al verwacht, maar goed.
Krijg ik vandaag een brief van de Belastingdienst:
Mededeling: Verrekening of terugbetaling, dagtekening 3 juni.
"Hierbij deel ik u mede, dat de negatieve aanslag inkomstenbelasting/premie volksverz.2010 nummer xxxx.xx.xxx.H.00 ten bedrage van ¤ xxxx,xx als volgt is verwerkt:
¤ xxxx,xx wordt uitbetaald of verrekend door de ontvanger belastingdienst/randmeren"
Kan ik 't nou binnenkort verwachten of niet?
Bij mijn vriendin (met wie ik altijd samen aangifte doe bij mijn belastingconsulent), die heeft exact dezelfde VT-brief gekregen op exact dezelfde dag, met exact dezelfde dagtekening. Zij heeft haar geld gisteren ontvangen (ABN), maar ze heeft die "mededelingsbrief" nog niet.
Wat een wazige zooi is 't bij de Belastingdienst zeg.
als dit bestond dan had het wel op de website van de BD gestaan. scheelt ze een hoop telefoontjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:52 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je kunt het heel snel zien wanneer je aan de beurt bent door in je browser het volgende in te tikken:
http://www.belastingdienst.nl/digid/wachtwoord/kalenderjaar
En natuurlijk wel even digid en wachtwoord door je eigen gegevens vervangen.
Werkt perfect met ingang van het kalenderjaar 2010.
scheelt ze een hoop telefoontjes.persooneel&geldquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
als dit bestond dan had het wel op de website van de BD gestaan. scheelt ze een hoop telefoontjes.
Het streven was rond half juni.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef Aalbers het volgende:
Voor wanneer heeft de belastingdienst in principe alles betaald?
streven half juni.. berichtgeving algemeen, voor 1 juli bericht indien toegezonden voor 1 april.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:42 schreef Aalbers het volgende:
Voor wanneer heeft de belastingdienst in principe alles betaald?
Dit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:24 schreef jvw000 het volgende:
Als je het niet nodig hebt dan krijg je het
&als je het nodig hebt laten ze je wachten
Ik heb het ook niet echt nodig. Maar ik wil iets nieuws kopen en ik heb geen geduld.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zal wel behoorlijk naief van mij zijn.. Maar het is toch sowieso niet handig om het echt "nodig" te hebben.. Ik zie het altijd maar als een extraatje..
Nee,,, maar je zal het maar is nodig hebben!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zal wel behoorlijk naief van mij zijn.. Maar het is toch sowieso niet handig om het echt "nodig" te hebben.. Ik zie het altijd maar als een extraatje..
Maar het is dan weer slecht voor hun server.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
als dit bestond dan had het wel op de website van de BD gestaan. scheelt ze een hoop telefoontjes.
Een becon-nummer hebben, heeft soms z'n voordelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef zkadrouch het volgende:
en hoe ben jij bij die link gekomen dan, want bij mij werkt het niet. ook erg onlogisch om via een link met je digid in te loggen. normaal moet je dat ergens invullen en voor de veiligheid van gegevens gaat dat ook altijd over een beveiligde verbinding en niet zomaar via een testlinkje.
nounou pfffquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:35 schreef beware_reageerd het volgende:
En wederom niet gebeld.
Via Becon maar weer.
Die bellen wel. Blijkt dat er een systeemfout is (joh.........).
Staat dat we nog wat moeten betalen (75 euro) maar alles is telkens op tijd betaald. (keek de beste man helemaal na)
Die zegt nu ook, dit is een fout in het systeem, en ik los het op.
Dinsdag belt hij terug met de stand van zaken.
Die belasting telefoon heeft dus 6x belooft te laten bellen en dat is niet 1 keer gedaan.
En zonder Becon zouden we nog weken aan het rotzooien zijn.
Nee, hier falen ze niet een klein beetje. Ze gaan gewoon op hun muil.
Dus hoop volgende week dat we beter bericht hebben.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ? Dat zijn we allang vergeten.
Een grote bende, dat is waar ze goed in zijn.
En in belofte's maken maar niet nakomen.
Tsja, dan vraag je om ellende.
zoiets vraag je toch nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:59 schreef zkadrouch het volgende:
en hoe ben jij bij die link gekomen dan, want bij mij werkt het niet. ook erg onlogisch om via een link met je digid in te loggen. normaal moet je dat ergens invullen en voor de veiligheid van gegevens gaat dat ook altijd over een beveiligde verbinding en niet zomaar via een testlinkje.
het is al eerder besproken volgens mij, maar wat was da becon-nummer ook alweer? dan werkt die link waarschijnlijk ook alleen voor becon-nummer houders en niet voor de rest. of is hier iemand die wel zijn status heeft kunnen bekijken via jou link?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Een becon-nummer hebben, heeft soms z'n voordelen.
heb je er al aangedacht om er een belletje aan te wagen????quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef melanie27 het volgende:
2 feb digitaal aangifte gedaan en nog steeds niets ontvangen
ik ook februari aangifte gedaan abi en nog niks tfoequote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef melanie27 het volgende:
2 feb digitaal aangifte gedaan en nog steeds niets ontvangen
kunnen ze je mischien een datum doorgeven.waneer je het zou kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waarom zou je bellen? Ze hebben tot 1 juli officieel de tijd. Als je daarna nog niets hebt zou ik bellen.
omdat het heel vervelend is natuurlijk om nog 20 daagjes te wachten..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef jvw000 het volgende:
[..]
kunnen ze je mischien een datum doorgeven.waneer je het zou kunnen verwachten.
dat natuurlijk ook jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het heel vervelend is natuurlijk om nog 20 daagjes te wachten..
ja 1 juli wijsneusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef jvw000 het volgende:
[..]
kunnen ze je mischien een datum doorgeven.waneer je het zou kunnen verwachten.
Ach, die 60 euro van je komen er bijna aan hoor!quote:
wat ben je nu aan het zeuren man,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:46 schreef lihoud het volgende:
[..]
ik ook februari aangifte gedaan abi en nog niks tfoe
ja en ik hoop dat je het na 1juli krijgtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ach, die 60 euro van je komen er bijna aan hoor!
dat schiet idd ook niet op neequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:12 schreef melanie27 het volgende:
heb al gevraagd naar een datum maar dat vertellen ze mij niet omdat het in behandeling is
dus bellen heeft weinig uitkomst voor 1 april ingediend is voor 1 juli bericht
we hebben nog even afwachten maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |