Als je bij je werkgever de loonheffingskorting niet hebt aan staan, wat dus betekent dat van je bruto salaris belasting wordt afgehaald. En je verdient in 1 jaar niet meer dan de algemene vrijstelling voor belastingbetalers (korting die je van je inkomen mag afhalen waardoor je dus minder inkomen hebt en minder belasting hoeft te betalen) dan hoef je dus helemaal geen belasting te betalen en kan je de belasting die je door het jaar heen betaald hebt, terugkrijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef Bedrijfseconoom het volgende:
Heb hem gister ontvangen, super!
Hoe kan het zijn dat ik, niet meer dan ¤2000 per jaar toch nog heel veel geld terug krijg. Komt dat omdat ik nog op school zit ofzo? Of wat zijn de andere redenen dat ik het wel terugkrijg en me broer bijvoorbeeld niet, terwijl hij ook nog gewoon studeert..
welke controle bedoel je?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:34 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
Ik heb de aangifte 26 maart opgestuurd, maar nog geen brief en euro's...
Krijg je btw ruim van te voren een melding van belasting controle? Of kan dit alsnog net voor 1 juli komen?
Heeft iemand ooit controle gehad?
I feel you. Helaas pas de 23-3 gedaan, dus zal geduld moeten hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:43 schreef vosss het volgende:
Nog niks. Kan het geld goed gebruiken nu dus hoop dat het snel komt
De controle die wij gehad hebben in het verleden is een verzoek om de gegevens m.b.t. de belastingaangifte op te sturen. Dat wil zeggen alle bewijzen van inkomen en uitgaven. Hier had je wel de tijd voor om alles te kopiëren en te bundelen. Dit was toen voor de voorlopige aanslag al, maar het kan natuurlijk net zo goed na de voorlopige maar voor de definitieve aanslag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:34 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
Ik heb de aangifte 26 maart opgestuurd, maar nog geen brief en euro's...
Krijg je btw ruim van te voren een melding van belasting controle? Of kan dit alsnog net voor 1 juli komen?
Heeft iemand ooit controle gehad?
dat is wel erg snel! netjes, van 2010 of 2009?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:48 schreef Tangawi het volgende:
Aangifte eind april opgestuurd.. Gisteren brief binnen met dagtekening 3 juni
De controle was voor een particuliere aangiftequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
@Zitroen:
heb je belastingcontrole in het verleden voor de zakelijke aangifte gehad?
Ben namelijk benieuwd of er particulieren hier zijn die een controle van de belasting hebben gehad.
Ja vond ik nou ook! Van 2010.. Alleen nog wachten op het geld... En jij dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:48 schreef zkadrouch het volgende:
[..]
dat is wel erg snel! netjes, van 2010 of 2009?
Dat zullen dan toch alleen bonnen zijn voor bijv. uitgaven die je wilt aftrekken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:25 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
Wat nu als je niet van elke uitgave netjes bonnen hebt bewaard voor de controle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |