quote:
Gisteren, duhh..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef DonJames het volgende:
Ik heb mijn aangifte nog niet ingediend, wanneer krijg ik nu m'n geld?
nee die komen er niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gisteren, duhh..
Ben trouwens benieuwd of er nog 450 'grapjes' komen.
Bijna goed. Vandaag!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gisteren, duhh..
Ben trouwens benieuwd of er nog 450 'grapjes' komen.
Dank voor de mededeling.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef karr-1 het volgende:
Gaan we weer. Er is geen enkel verband tussen het tijdstip van inzenden en het tijdstip van terugkrijgen. Soms heb je geluk, soms heb je pech.
Inderdaad. Jij begrijpt tenminste wanneer het nuttig is om iets in WGR te posten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef DeWaasheid het volgende:
Buitengewoon nuttig topique.
Zou zonde zijn als er een slotje op zou komen...
Ahhh, mevrouw moet weer eens betalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef JumpingJacky het volgende:
Da's waar ook, ik zal eens uitstel gaan aanvragen
Vreemde aanname dat je per definitie geld krijgt in plaats van moet betalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Nizno het volgende:
Want als we het ritme van de BD kennen kunnen we iedereen gaan vertellen wanneer ze hun geld krijgen!!
Gelukkig wel, jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ahhh, mevrouw moet weer eens betalen.
Een mens doet het gewoon fout als ze moeten betalen....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:40 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Vreemde aanname dat je per definitie geld krijgt in plaats van moet betalen.
Een slimme ondernemer zorgt wel dat ie geld van de belastingdienst krijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:40 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Vreemde aanname dat je per definitie geld krijgt in plaats van moet betalen.
Eindelijk een aanname die klopt.quote:
Exact (voor Windows of Globe)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een mens doet het gewoon fout niet helemaal goed als ze moeten betalen....
Daarover verschillen wij dan van meningquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een mens doet het gewoon fout als ze moeten betalen....
Maar de conclusie is in ieder geval dat jij je geld nog niet hebt ontvangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:42 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Daarover verschillen wij dan van mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |