Vorige jaren worden vaak ook sneller doorgevoerd. Ik had vorig jaar hetzelfde. Dit jaar kwam mijn 2010 aanslag eerder. 2009 had dagtekening 3 juni maar dat is er nog niet, zal wel komen vanwege hemelvaart of iets dergelijks.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Bij mij is het helemaal vreemd.
Ik heb in maart mijn aanslag voor 2010 verwerkt. Dat is behoorlijk wat geld.
Nu kreeg ik in April nog een brief dat ik nog geld van 2009 tegoed had. Die heb ik dus in April ingediend.
Nu heb ik die van 2009 vandaag gestort gekregen maar ik heb nog niks geen bericht gehad van 2010![]()
Terwijl ik die al eerder had ingediend
Ok, dan wacht ik nog even afquote:Op maandag 6 juni 2011 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vorige jaren worden vaak ook sneller doorgevoerd. Ik had vorig jaar hetzelfde. Dit jaar kwam mijn 2010 aanslag eerder. 2009 had dagtekening 3 juni maar dat is er nog niet, zal wel komen vanwege hemelvaart of iets dergelijks.
Heb je het geld binnen... omdat ik heb ook begin februari ingediend en wacht nog steeds op antwoordt...quote:
dat gaat dan heel snel. Kwestie van dagen meestalquote:Op maandag 6 juni 2011 10:17 schreef polariteit het volgende:
vorige week de brieven met de voorlopige aanslag binnen gehad. Ben benieuwd hoelang het nog duurt voor ik het geld gestort krijg
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:50 schreef JackMason het volgende:
Ik heb brief 2009 al binnen met dagtekening 3 juni.
2010 heb ik nog niet.
wie heeft over 2009 met dagtekening 3 juni al geld binnen????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |