Dat zou ik vooral doen, dan weet je zeker dat je een controle krijgt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:53 schreef ShoarmaFreak79 het volgende:
Nee, ik heb nog niets binnen..
26 maart digitaal verzonden. Ik wilde vandaag bellen om te vragen of alles goed is ontvangen en/of ik gecontrolleerd ga worden, aangezien ik nog geen bericht heb
+1quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:56 schreef lihoud het volgende:
nog meer mensen die in februari hebben opgstuurd en nog niks hebben gehoooord???
Ik neem aan dat ze nu al weten wie er gecontrolleerd zijn/ worden en dat niet na een telefoontje om informatie aangepast gaat worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:02 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat zou ik vooral doen, dan weet je zeker dat je een controle krijgt.
Omdat het - schijnt - niet altijd aan komt bij de BD, terwijl je misschien het geld al nodig hebt. Weet ik veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:46 schreef GodsSon het volgende:
Hoe moeilijk is het, het is een random verwerking. Bericht is er altijd voor 1 juli, waarom dan bellen?
Bij mij is iig alles verwerkt.
hoe weet jij dat nou weer jongequote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:46 schreef GodsSon het volgende:
Hoe moeilijk is het, het is een random verwerking. Bericht is er altijd voor 1 juli, waarom dan bellen?
Omdat er vorig jaar ongeveer 100.000 belastingaangiftes kwijt zijn geraakt/ niet door gekomen zijn....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:46 schreef GodsSon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |