lolquote:
Ik zou hem terugsturen en zeggen dat ze te vroeg zijn. Dat je nog een maandje wilt wachten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier net ook de brief, beetje vroeg want meestal pas 1 juni.
Geld zal volgende week wel komen.
Ja, staat in je CAO.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, ik zal zo gelijk even bellen haha Ik denk dat ze niet weten wat ze meemaken.
Moet ik nu overigens ook schelden op de belastingdienst en de Rabo omdat het niet binnen is? Niet dat het me boeit verder, maar als dat moet dan moet het
Welk dagtekening heb je?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier net ook de brief, beetje vroeg want meestal pas 1 juni.
Geld zal volgende week wel komen.
Zelfde hier @ing.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:55 schreef quintes36 het volgende:
brief binnen,dagtekening 20 mei, geld niet binnen,rabo
extra controle?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef xaban06 het volgende:
Brief binnen, dagtekening 20 mei. Echter: u ontvangt geen voorlopige aanslag.
Wtf? Tijdens het invullen zou ik EUR 1700,- ofzo krijgen, omdat mijn vrouw niet werkt, algemene heffingskorting oid.
Hoe kan dit :/
Dan ben je er waarschijnlijk uitgepikt voor controle, en is hij foutief ingevuld...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef xaban06 het volgende:
Brief binnen, dagtekening 20 mei. Echter: u ontvangt geen voorlopige aanslag.
Wtf? Tijdens het invullen zou ik EUR 1700,- ofzo krijgen, omdat mijn vrouw niet werkt, algemene heffingskorting oid.
Hoe kan dit :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |