lolquote:
Ik zou hem terugsturen en zeggen dat ze te vroeg zijn. Dat je nog een maandje wilt wachten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier net ook de brief, beetje vroeg want meestal pas 1 juni.
Geld zal volgende week wel komen.
Ja, staat in je CAO.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, ik zal zo gelijk even bellen haha Ik denk dat ze niet weten wat ze meemaken.
Moet ik nu overigens ook schelden op de belastingdienst en de Rabo omdat het niet binnen is? Niet dat het me boeit verder, maar als dat moet dan moet het
Welk dagtekening heb je?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier net ook de brief, beetje vroeg want meestal pas 1 juni.
Geld zal volgende week wel komen.
Zelfde hier @ing.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:55 schreef quintes36 het volgende:
brief binnen,dagtekening 20 mei, geld niet binnen,rabo
extra controle?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef xaban06 het volgende:
Brief binnen, dagtekening 20 mei. Echter: u ontvangt geen voorlopige aanslag.
Wtf? Tijdens het invullen zou ik EUR 1700,- ofzo krijgen, omdat mijn vrouw niet werkt, algemene heffingskorting oid.
Hoe kan dit :/
Dan ben je er waarschijnlijk uitgepikt voor controle, en is hij foutief ingevuld...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef xaban06 het volgende:
Brief binnen, dagtekening 20 mei. Echter: u ontvangt geen voorlopige aanslag.
Wtf? Tijdens het invullen zou ik EUR 1700,- ofzo krijgen, omdat mijn vrouw niet werkt, algemene heffingskorting oid.
Hoe kan dit :/
Nee, want verzamelinkomen op de brief komt overeen met wat ik heb ingevuld. Of krijgt mijn vrouw een aparte brief?quote:
jah misschien moet ze bellen naar de BD vragen naar haar dagtekening.. dat lijkt me de enige optie om te weten of ze idd nog wat krijgt..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, want verzamelinkomen op de brief komt overeen met wat ik heb ingevuld. Of krijgt mijn vrouw een aparte brief?
Tijdens het invullen staat er wel:
Ik: te betalen 0
Vrouw: terug te krijgen 1700
Waarschijnlijk krijgt mijn vrouw dan nog een aparte brief
Lijkt mij gewoon dezelfde datum? Ik heb namelijk 'gezamenlijk' aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:21 schreef Glennpo het volgende:
[..]
jah misschien moet ze bellen naar de BD vragen naar haar dagtekening.. dat lijkt me de enige optie om te weten of ze idd nog wat krijgt..
lijkt mij ook jah, als het 1 aangifte is van jullie beiden, dan is deze brief idd de enige.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon dezelfde datum? Ik heb namelijk 'gezamenlijk' aangifte gedaan.
je vrouw krijgt gewoon een eigen brief aangezien ze een eigen BSN heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon dezelfde datum? Ik heb namelijk 'gezamenlijk' aangifte gedaan.
ookal doe je samen aangifte?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je vrouw krijgt gewoon een eigen brief aangezien ze een eigen BSN heeft.
ja, dit omdat ze een individu is.. net als jijzelf.quote:
Je krijgt toch geen 5% over de ingehouden inkomensbelasting 2010 erbij of wel? Zou leuk zijn, krijg 3500 terug, plus 5% scheelt wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:28 schreef pl4kkie het volgende:
Brief zaterdag 14 mei ontvangen met dagtekening 17 mei. Geld de 17de ook ontvangen op rekening. 1300+ 77 euro rente
Verkeerd gekeken sorryquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:33 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Je krijgt toch geen 5% over de ingehouden inkomensbelasting 2010 erbij of wel? Zou leuk zijn, krijg 3500 terug.
Het leek me al te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Verkeerd gekeken sorryhet bedrag was 1364 wat er terug zou krijgen. Is 1377 totaal geworden
Je weet het nooit met de BDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Het leek me al te mooi om waar te zijn
Yep, ik kreeg een paar maanden geleden opeens 39 euro terug. Omdat ik vorig jaar een negatief inkomen had (ging in december net werken na fulltime studie), hadden ze dat verrekend met het jaar 2006 en kreeg ik dus extra terug. Vond ik wel leukquote:
Wacht, ik poets mijn glazen bol even op...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Santello het volgende:
Weet iemand waarom ik maar 25% van de som van vorig jaar terugkrijg terwijl ik evenveel heb gewerkt.
voorgaande jaren altijd geld binnen gekregen op de dag dat ik de brief ontving. is bij ing.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef Glennpo het volgende:
denk dat mensen met dagtekening 20 mei hun geld morgen al hebben.. behalve mensen met ING.. die pas ergens volgende weekABN, RABO, en de rest zijn vrij Rapido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |