abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 10 mei 2011 @ 13:04:49 #1
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96593816
Uiteraard moeten we even bijhouden wanneer we het opgestuurd hebben en wanneer we bericht over de aangifte van 2010 krijgen.
Want als we het ritme van de BD kennen kunnen we iedereen gaan vertellen wanneer ze hun geld krijgen!!

Dus meld je even als je iets weet.

#3, Game on

Vorig deel:
Wie heeft de belastingteruggave al ontvangen?
Wie heeft de belastingteruggave al ontvangen? #2
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 10 mei 2011 @ 13:05:56 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_96593857
Schijnbaar is er dus een hele groep met dagtekening 7 mei die het wel al heeft en een hele groep die het nog niet heeft.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_96593882
Nogmaals: dagtekening 7 mei, geld op rekening 6 mei (Rabobank).
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_96594031
19 maart opgestuurd. 20 april echter een gecorrigeerde :{ Geen brief, geen geld, ik zie het wel :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:12:05 #5
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_96594139
Paar weken terug gedaan. Nog niks ontvangen.

Vorig jaar was ik sneller aan de beurt.
pi_96594443
Ik heb vandaag een brief ontvangen (om 06:30, ik wist niet dat de post zo vroeg bezorgd werd, maar het werd niet verstuurd met de tpg post).

MAAR ik heb alleen van mijzelf een brief ontvangen, niet van mijn vrouw en we hebben gezamenljik aangifte gedaan? Krijg je die brieven niet tegelijk?

Dagtekening 13 mei trouwens. Meen dat dat de dag was waarop je betaald kreeg? Ik krijg trouwens 0 terug , maar mijn vrouw meer :P

Ohja, opgestuurd eind maart, had even gewacht op de vooraf ingevulde.
pi_96594447
Ergens in feb of maart aangifte gedaan (can't remember). Net brief gekregen: dagtekening 11 mei.

Geld staat nog niet op de rekening.
pi_96594543
Ik lees heel veel reactie's waarin men zijn of haar bank de schuld geeft omdat het bedrag dat op de dagtekening staat, nog niet is gestort op de bankrekening.

Vergeet svp niet:
- de belastingdienst bepaalt wanneer het geld wordt overgemaakt
- in het weekend vinden er geen betalingsverwerkingen plaats
- betalingen aan verschillende banken onderling worden gereguleerd door de DNB en InterPay

De Rabobank, de ING, de SNS, de ABN-AMRO banken houden je geld met 100% zekerheid NIET vast! Nogmaals, betalingsverkeer staat onder toezicht van de DNB, "gesjoemel met extra lang vasthouden van jouw en mijn centjes" is echt niet aan de orde.

Overigens, nog even een weetje, maak ook NOOIT geld over op vrijdag, maandag wordt het betalingsverkeer pas hervat en de kans is dus erg groot dat het geld dat je vrijdag hebt overgemaakt, pas maandagmiddag of zelfs dinsdag pas op de rekening van bestemming is.

Over oneerlijk gesproken, ik krijg nog geld van de BD van vòòr 2005, dagtekening 15 april 2011, brief ontvangen 5 april 2011 en tot op heden, 10 mei 2011 nog niets ontvangen........duszszsz ik bedoel maar, geduld is een schone zaak ;) -ik meen dat voor dit soort teruggaven de BD 8 weken als uitbetalingstermijn hanteert-

En "Nizno" als EX-BD'er kan vast nog wat meer tipjes van sluiers oplichten als het gaat om uitbetaling van teruggaven met een genoemde dagtekening.
pi_96595444
brief van mijn partner was er donderdag,die van mij vandaag. zelfde dagtekening.
volgend de belastingdienst zelf word het geld rond de datum van de brief overgemaakt, kan max 5dagen verschil in zitten
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:44:20 #10
344202 chantal2002
belastinggeld 2010
pi_96595524
heeft jou partner wel al het geld ontvangen?
ik heb vandaag een brief ontvangen met dagtekening 7 mei.
mijn zusjes hebben het geld ontvangen maar ik nog niet weet iemand hoe dat kan
pi_96595571
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:42 schreef visje83 het volgende:
brief van mijn partner was er donderdag,die van mij vandaag. zelfde dagtekening.
volgend de belastingdienst zelf word het geld rond de datum van de brief overgemaakt, kan max 5dagen verschil in zitten
Ah mooi. Dank je
pi_96596552
Ik weet wel uit mijn ervaringen dat het belastinggeld vaak op woensdag of donderdag gestort word.
Dat is waarschijnlijk per bank dan weer verschillend, of per belastingkantoor. Dus morgen weer een nieuwe dag met hopelijk goed nieuws op mijn rekening. Maar we hebben tot vrijdag ;)
pi_96596641
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef WarrenBuffet het volgende:
Ik lees heel veel reactie's waarin men zijn of haar bank de schuld geeft omdat het bedrag dat op de dagtekening staat, nog niet is gestort op de bankrekening.

Vergeet svp niet:
- de belastingdienst bepaalt wanneer het geld wordt overgemaakt
- in het weekend vinden er geen betalingsverwerkingen plaats
- betalingen aan verschillende banken onderling worden gereguleerd door de DNB en InterPay

De Rabobank, de ING, de SNS, de ABN-AMRO banken houden je geld met 100% zekerheid NIET vast! Nogmaals, betalingsverkeer staat onder toezicht van de DNB, "gesjoemel met extra lang vasthouden van jouw en mijn centjes" is echt niet aan de orde.

Overigens, nog even een weetje, maak ook NOOIT geld over op vrijdag, maandag wordt het betalingsverkeer pas hervat en de kans is dus erg groot dat het geld dat je vrijdag hebt overgemaakt, pas maandagmiddag of zelfs dinsdag pas op de rekening van bestemming is.

Over oneerlijk gesproken, ik krijg nog geld van de BD van vòòr 2005, dagtekening 15 april 2011, brief ontvangen 5 april 2011 en tot op heden, 10 mei 2011 nog niets ontvangen........duszszsz ik bedoel maar, geduld is een schone zaak ;) -ik meen dat voor dit soort teruggaven de BD 8 weken als uitbetalingstermijn hanteert-

En "Nizno" als EX-BD'er kan vast nog wat meer tipjes van sluiers oplichten als het gaat om uitbetaling van teruggaven met een genoemde dagtekening.
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik dacht zelfs 3 maanden :@
pi_96596705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef chantal2002 het volgende:
heeft jou partner wel al het geld ontvangen?
nee ook niet...
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:23:17 #15
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_96597177
Vandaag brief binnengehad. Dagtekening van de 13de mei. Weet niet of het geld al op mijn rekening staat.
pi_96597394
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef meandmy3kids het volgende:

[..]

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik dacht zelfs 3 maanden :@
Is niet zo heel erg, het bedrag is niet erg groot en ik had er helemaal niet meer op gerekend, maar een uiterst vriendelijk heerschap van BD Kantoor Noord belde mij persoonlijk op om mijn verzoek te honoreren met een bepaalde toelichting...welnu, is dat niet ontzettend aardig?
Zo blijkt maar weer, je mag nooit BD'ers of andere ambtenaren over één kam scheren, dit was een zeer aangenaam mens die zeer behulpzaam was met deze kwestie en derhalve wacht ik geduldig op deze centjes. :)
pi_96599894
Mensen met dagtekening 12mei al geld binnen?
pi_96603081
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef WarrenBuffet het volgende:

[..]

Is niet zo heel erg, het bedrag is niet erg groot en ik had er helemaal niet meer op gerekend, maar een uiterst vriendelijk heerschap van BD Kantoor Noord belde mij persoonlijk op om mijn verzoek te honoreren met een bepaalde toelichting...welnu, is dat niet ontzettend aardig?
Zo blijkt maar weer, je mag nooit BD'ers of andere
ambtenaren over één kam scheren, dit was een zeer aangenaam mens die zeer behulpzaam was met deze kwestie en derhalve wacht ik geduldig op deze centjes. :)
Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!
geld moet rollen, het liefst mijn kant op
pi_96606688
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Bold het volgende:

[..]

Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!
Het gaat in dit specifieke geval NIET om IB, maar een ander soort teruggave.
Al met al ben ik daar al 4 maanden mee bezig, dus gezien de correspondentie die was opgebouwd, was een persoonlijk belletje van de behandelend BD-medewerker erg nuttig en bovendien zeer wenselijk.
Maar nogmaals, het ging NIET om een aangifte IB !!!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:53:32 #20
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96606792
Vriendin inmiddels ook de blauwe brief op de deurmat, 1200 euro met dagtekening 12 mei.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:54:10 #21
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_96606820
Nog niks.
Tics van je petten.
pi_96607848
mensen met brieven, wanneer hebben jullie je aangifte ingediend?
Ben je in de buurt van Den Haag? Kom een langs voor een bakkie!
http://mrifix.nl
pi_96610793
Brief binnen, geld nog niet. Aangifte eind februari verzonden.

Tevens bericht dat aan mijn verzoek tot middeling tegemoet wordt gekomen. Levert ook weer een paarhonderd euro op! Aanrader voor mensen die een jaar of 3 aan het werk zijn... zie alhier
pi_96610876
Brief binnen, geld nog niet.

Aangifte verzonden op 1 maart, want vanaf toen kon je de vooringevulde versturen.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:26:46 #25
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_96610939
Ik had het geld maandag. Dezelfde dag lag ook de brief in de bus *O* Op de dagtekening heb ik niet gelet :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')