Ah mooi. Dank jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:42 schreef visje83 het volgende:
brief van mijn partner was er donderdag,die van mij vandaag. zelfde dagtekening.
volgend de belastingdienst zelf word het geld rond de datum van de brief overgemaakt, kan max 5dagen verschil in zitten
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik dacht zelfs 3 maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef WarrenBuffet het volgende:
Ik lees heel veel reactie's waarin men zijn of haar bank de schuld geeft omdat het bedrag dat op de dagtekening staat, nog niet is gestort op de bankrekening.
Vergeet svp niet:
- de belastingdienst bepaalt wanneer het geld wordt overgemaakt
- in het weekend vinden er geen betalingsverwerkingen plaats
- betalingen aan verschillende banken onderling worden gereguleerd door de DNB en InterPay
De Rabobank, de ING, de SNS, de ABN-AMRO banken houden je geld met 100% zekerheid NIET vast! Nogmaals, betalingsverkeer staat onder toezicht van de DNB, "gesjoemel met extra lang vasthouden van jouw en mijn centjes" is echt niet aan de orde.
Overigens, nog even een weetje, maak ook NOOIT geld over op vrijdag, maandag wordt het betalingsverkeer pas hervat en de kans is dus erg groot dat het geld dat je vrijdag hebt overgemaakt, pas maandagmiddag of zelfs dinsdag pas op de rekening van bestemming is.
Over oneerlijk gesproken, ik krijg nog geld van de BD van vòòr 2005, dagtekening 15 april 2011, brief ontvangen 5 april 2011 en tot op heden, 10 mei 2011 nog niets ontvangen........duszszsz ik bedoel maar, geduld is een schone zaak-ik meen dat voor dit soort teruggaven de BD 8 weken als uitbetalingstermijn hanteert-
En "Nizno" als EX-BD'er kan vast nog wat meer tipjes van sluiers oplichten als het gaat om uitbetaling van teruggaven met een genoemde dagtekening.
nee ook niet...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef chantal2002 het volgende:
heeft jou partner wel al het geld ontvangen?
Is niet zo heel erg, het bedrag is niet erg groot en ik had er helemaal niet meer op gerekend, maar een uiterst vriendelijk heerschap van BD Kantoor Noord belde mij persoonlijk op om mijn verzoek te honoreren met een bepaalde toelichting...welnu, is dat niet ontzettend aardig?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef meandmy3kids het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik dacht zelfs 3 maanden
Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:28 schreef WarrenBuffet het volgende:
[..]
Is niet zo heel erg, het bedrag is niet erg groot en ik had er helemaal niet meer op gerekend, maar een uiterst vriendelijk heerschap van BD Kantoor Noord belde mij persoonlijk op om mijn verzoek te honoreren met een bepaalde toelichting...welnu, is dat niet ontzettend aardig?
Zo blijkt maar weer, je mag nooit BD'ers of andere
ambtenaren over één kam scheren, dit was een zeer aangenaam mens die zeer behulpzaam was met deze kwestie en derhalve wacht ik geduldig op deze centjes.
Het gaat in dit specifieke geval NIET om IB, maar een ander soort teruggave.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Bold het volgende:
[..]
Mogen ze ook wel bij mij doen, effe een belletje, is nu al bijna 3 weken in behandeling, is wat mee aan de hand maar wat, dat kan niemand mij vertellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |