en wanneer heb je je aangifte ingestuurd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:38 schreef _MejIk het volgende:
Heb vandaag mn geld gekregen! Whoeee! Vorige week zaterdag brief in de brievenbus
Brief of geld? Ik neem aan de brief?quote:
wanneer ingediend? dagtekening?quote:
Idem hier, ik deed het op de laatste dag, dat zullen zij ook wel doen om mij te pesten.......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:03 schreef DarkerThanBlack het volgende:
31 maart en nog steeds niks binnen
Ik heb 't nu binnen hahaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef Sosha het volgende:
[..]
Brief of geld? Ik neem aan de brief?
Vriend en ik hebben ingestuurd op 15 maart, vandaag allebei brief ontvangen met dagtekening 1 juni, hopelijk morgen al het geld. Ik heb ING, hij Rabobank. Morgen toelichting
als je er niet zeker van bent.kan je altijd naar de bd bellen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:41 schreef lihoud het volgende:
Begin februari opgestuurt, nog helemaal niks ontvangen?
Ik lees nu dat ze eind maart aan het afwerken zijn. Zal er iets mis gegaan zijn of kan het altijd nog.........................
Zo, dat is snel. Hoop die ook snel binnen te krijgen, heb hem volgens mij ergens midden mei verstuurd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Dagtekening van aangifte 2009 (begin mei opgestuurd) is binnen. 3 juni.
ik woon in brabant en jijquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:49 schreef marie36 het volgende:
Ook begin februari opgestuurt, nog helemaal niks ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |