Vraag je toch om uitstel van betaling?quote:Op maandag 6 juni 2011 13:08 schreef Lurf het volgende:
Ik heb bij de aangifte geschoven met aftrekposten (t.o.v. de voorlopige teruggave) omdat mijn partner anders 1000 euro moest bijbetalen wegens te weinig ingehouden loonheffing. Op grond van de aangifte (half maart opgestuurd) moet ik nu 3000 euro betalen en krijgt mijn partner 3000 euro terug. Mijn acceptgiro is natuurlijk al twee weken binnen. Zij heeft nog geen bericht..
Dat hoop ikquote:Op maandag 6 juni 2011 09:25 schreef poker76 het volgende:
Cassandra87 hebben ze zorgtoeslag verrekend?
Heb je het brief vandaag ontvangen? krijgen jullie ook op maandag post?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Februari ingevuld, nu een brief gekregen dat we 2.3 K terug krijgen.
Gaat weer mooi op de spaarrekening dus
Waarom niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef marie36 het volgende:
[..]
Heb je het brief vandaag ontvangen? krijgen jullie ook op maandag post?
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff waaaaarom heb jhij hem al wel en ik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Februari ingevuld, nu een brief gekregen dat we 2.3 K terug krijgen.
Gaat weer mooi op de spaarrekening dus
Volgens mij verrekenen ze het niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat hoop ikIk verwachtte namelijk meer ZT terug te moeten betalen
Wel degelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij verrekenen ze het niet hoor.
heb je de BD al gebeldquote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef lihoud het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff waaaaarom heb jhij hem al wel en ik niet
Ik heb het brief ontvangen ja, wij krijgen gewoon post hoor op maandag.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef marie36 het volgende:
[..]
Heb je het brief vandaag ontvangen? krijgen jullie ook op maandag post?
Hoe weet je dat de betaling klaar is op 2 mei, en je krijgt de brief pas de 12e? En van 12-5 naar 9-6 is geen anderhalve maand hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef lihoud het volgende:
Wel degelijk.
Onze was 2 mei klaar voor betaling, brief op 12 mei gehad.
Daarna niets, na 10 dagen (eerder doen ze echt niets, anders sturen ze in die tijd een bericht, NIET dus) teruggebelt met dat alles naar een ander kantoor is. Die gesproken en hoeft niet verrekend te worden.
Verzonden naar Apeldoorn voor betaling, kon wel een week duren.
Dat is nu al 2 weken.
Zijn nu aan de lijn om maar weer te horen wat er nu weer fout gaat. (ja we hebben een regeling voor andere te betalen toeslagen)
Dus hoop deze week echt eens OF een brief met info te krijgen OF het geld.
Beide hadden allang gemoeten en hebben ze niet gedaan.
Nog nooit zo lang moeten wachten, en we willen komende weekend weg.
Zou dus erg goed uitkomen.
Update: na 30 minuten in de wacht eindelijk iemand aan de lijn.
Doorverbonden met afd betalingen.
Staat nog steeds bij regiokantoor. (die gaf het juist 2 weken geleden vrij ?)
Dus worden weer teruggebelt (right, 5x beloven is 1x een bel terug en verder geheel niets. Geen brief geen geld geen telefoontje)
Donderdag sta ik anders op de Kantoor in Hilversum.
Duur dus al bijna anderhalve maand en niemand die iets weet of kan.
Moet ik eens 1 dag te laat betalen. Sta nu te koken van woede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |