En je datum van indienen was?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voorlopige aanslag 2010 dagtekening 4 juni is binnen
Rabobank..quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef JackMason het volgende:
Ja dat was mijn vraag ook DannydeK
Ik heb ook dagtekening 3 juni over 2009 maar geld is nog niet binnen
ik zit bij sns bank, en jij?
Zaak uitleggen: Zij betaald met haar 3000 euro jouw 3000 schuld. Opgelostquote:Op maandag 6 juni 2011 13:08 schreef Lurf het volgende:
Ik heb bij de aangifte geschoven met aftrekposten (t.o.v. de voorlopige teruggave) omdat mijn partner anders 1000 euro moest bijbetalen wegens te weinig ingehouden loonheffing. Op grond van de aangifte (half maart opgestuurd) moet ik nu 3000 euro betalen en krijgt mijn partner 3000 euro terug. Mijn acceptgiro is natuurlijk al twee weken binnen. Zij heeft nog geen bericht..
Hehe!! eindelijk iemand die februari had ingediend zijn sentjes binnen heb... Dus waarschijnlijk ben ik ook zo aan de beurt 2 februari ingediend!quote:Op maandag 6 juni 2011 13:16 schreef Co_OL het volgende:
Hier ook binnen6 feb aanslag ingevuld en opgestuurd
hummmm! dat is Raar! volgens mij hebben ze het omgedraaid dus! later ingediend eerder binnen ofzoquote:Op maandag 6 juni 2011 13:36 schreef Jill-RMC het volgende:
M'n broertje heeft het ook binnen, echt op de laatste dag dat het kon ingevuld en hij heeft het al eerste terug.
Er zit totaal geen systematiek in, ondanks dat mensen dat wel graag willen geloven.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:43 schreef marie36 het volgende:
[..]
hummmm! dat is Raar! volgens mij hebben ze het omgedraaid dus! later ingediend eerder binnen ofzo
Ja! ik ook 3 februari ingediendquote:Op maandag 6 juni 2011 14:02 schreef lihoud het volgende:
20 februari ingediend nog steeds niks pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Pfff, krijg eens een leven.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef lihoud het volgende:
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff schiet op !!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |