Dat hebben ze niet eens hoeven afspreken denk ikquote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Willem en Johan hebben dit onderling afgesproken. Die wisten ook wel dat Wilfred dit zou gaan flikken.
En talpaquote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef marcodej het volgende:
Zat er aan te komen.
En Johan heeft Wilbert's zwakke plek gevonden: Wilbert wil graag als volwaardig journalist gezien worden.
Min of 5, ik zit te wachten.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef Gwunnik het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor de reclame... met een lekker relaxed theetje ofzo
Misschien wordt de aflevering ingekort... of ze willen van de oude set af omdat ze volgend seizoen een nieuwe krijgen. Er gaan spullen sneuvelen straks...
Nee, dat stoken van Genee is lekkerquote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef Eenskijken het volgende:
wel lullig van johan om weer dat talpa erbij te halen..
Jack was toch van de journalistiek?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef marcodej het volgende:
Zat er aan te komen.
En Johan heeft Wilbert's zwakke plek gevonden: Wilbert wil graag als volwaardig journalist gezien worden.
Het was toch ook ongemakkelijk..quote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef Haaruitval het volgende:
van der Gijp zat er net bij van, ik wil hier weg..
Die heeft daar toch helemaal geen zin in...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef Haaruitval het volgende:
van der Gijp zat er net bij van, ik wil hier weg..
Vuur moet je met vuur bestrijdenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef Eenskijken het volgende:
wel lullig van johan om weer dat talpa erbij te halen..
Nee man, dit is al vaker voorgekomen. Aan tafel hebben ze discussies, niks is gespeeld, maar Johan is nog nooit met ruzie van het Mediapark gereden. Wilfred en Johan hebben niks met elkaar, maar op professioneel vlak kunnen ze prima overweg. Ze hebben eens de fout gemaakt om in één auto naar Enschede te rijden, nou, dat was de grootste fout uit Johan's leven. Ze hebben geen woord tegen elkaar gezegd.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef Gwunnik het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor de reclame... met een lekker relaxed theetje ofzo
Misschien wordt de aflevering ingekort... of ze willen van de oude set af omdat ze volgend seizoen een nieuwe krijgen. Er gaan spullen sneuvelen straks...
Ja op zich wel. 2 zwaargewichten tegen de presentator.quote:
Wat maakt het uit of iemand via de voor of achterdeur gaat. Laat gaan johquote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Die heeft daar toch helemaal geen zin in...
gewoon n beetje relaxed allemaal
Mja vond ik ook maar het was wel vermakelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef rub3n het volgende:
Mwoah, Ik vond genee nogal doordraven, compleet nutteloos...
Jij was die persoon die gisteren gekeken heeft naar Yolante, ik was die anderequote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee man, dit is al vaker voorgekomen. Aan tafel hebben ze discussies, niks is gespeeld, maar Johan is nog nooit met ruzie van het Mediapark gereden. Wilfred en Johan hebben niks met elkaar, maar op professioneel vlak kunnen ze prima overweg. Ze hebben eens de fout gemaakt om in één auto naar Enschede te rijden, nou, dat was de grootste fout uit Johan's leven. Ze hebben geen woord tegen elkaar gezegd.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij was die persoon die gisteren gekeken heeft naar Yolante, ik was die andere
Is ook eigenlijk niet zo heel moeilijk tegenover zo'n schreeuwlelijk als Johan. Veel meer dan dat is het namelijk niet bij Johan in discussies, een hoop gebler.quote:
Pedobear says.. TOO OLDquote:Op maandag 30 mei 2011 21:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik wil weten hoe oud dat meisje achter Willem is voordat ik teveel nadenk.
Die viel me ook op, volg het gesprek ook nog maar voor de helft dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik wil weten hoe oud dat meisje achter Willem is voordat ik teveel nadenk.
Dat is Johanquote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
'moet ie niet doen' .. elke week kijkt hij er anders tegenaan, als Ibrahimovic een trapje uit deelt is die vent gek en hoort ie thuis in een gekken huis..
Geacteerde ruziequote:Op maandag 30 mei 2011 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ruzie op live tv, dat is gewoon not dun.
Dat is Johan eigenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
'moet ie niet doen' .. elke week kijkt hij er anders tegenaan, als Ibrahimovic een trapje uit deelt is die vent gek en hoort ie thuis in een gekken huis..
Dat is Johan, lult precies naar hoe het hem uitkomt.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
Dit zag je vorige week al aankomen: Wilbert gaat ouwe koeien uit de sloot halen en zitten stoken. Johan laat zich, zoals verwacht, opjutten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
Johan verandert wel vaker van mening. Om de show te voeden
Genee gaat nu ff verhaal halen
Hij lult overal een punt aan .quote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat is Johan, lult precies naar hoe het hem uitkomt.
Ja maar doe het dan andersom.. Ibrahimovic voegt wat toe, die keeper is vervangerbaar door elke student boven de 1.85quote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat is Johan, lult precies naar hoe het hem uitkomt.
Johan die mishandeling goedpraat. Nee die is jofelquote:Op maandag 30 mei 2011 21:07 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Misselijk mannetje die Genee. Hebben die twee net hun ruzie bijgelegd gaat ie ouwe koeien uit de sloot halen. Totaal niet relevant om het gesprek die richting op te sturen Hij probeert alleen maar dwdd waardige highlights op te zetten ten koste van anderen.
Het valt me nog mee dat de haardracht van de heren niet ter spreke kwamquote:Op maandag 30 mei 2011 21:07 schreef JaneDoe het volgende:
die johan, dat hij nog steeds meegaat in dat gezuig van wilbriet..
maar hij had hem wel weer mooi met dat talpa-fiasco
gelukkig dat genee niet weer daar op reageerde met een opmerking over het aantal huwelijken dat derksen achter de rug heeft
Talpa is het verboden woord, dit is geen acteerwerk.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef essentieel het volgende:
alsof t boeit dat zo'n tyfusblaag wordt geslagen... verder behoorlijk trieste ruzie met derksen weer.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:09 schreef gniffie het volgende:
Derksen is een losertje.
De enige echte mensen aan tafel zijn Gijp, Genee en Van Hanegem
En jij hebt nijntje in je ava.. mensen onder de 10 mogen hier niet op het forumquote:Op maandag 30 mei 2011 21:09 schreef gniffie het volgende:
Derksen is een losertje en gijp heeft geen verstand van voetbal.
De enige echte mensen aan tafel zijn Genee en Van Hanegem
Dus als iemand jou een klap geeft maakt het ook niet uit?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef essentieel het volgende:
alsof t boeit dat zo'n tyfusblaag wordt geslagen... verder behoorlijk trieste ruzie met derksen weer.
Probeer wat milder over held Nijntje te oordelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En jij hebt nijntje in je ava.. mensen onder de 10 mogen hier niet op het forum
ik ben geen kutkind dat een bal achterhoudt in een belangrijke wedstrijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dus als iemand jou een klap geeft maakt het ook niet uit?
Wat ik wel jammer vindt van Gijppie, dat hij zijn grappen herhaalt, vanmorgen ook al gezegd op Veronicaquote:Op maandag 30 mei 2011 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Als je op vrijdag vertrekt en je bent er op dinsdag.
Ach, Johan zegt ook hetzelfde bij Doordekken als hier.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer vindt van Gijppie, dat hij zijn grappen herhaalt, vanmorgen ook al gezegd op Veronica
Hij kroop dan ook door een gat in een hek.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Derksen had gelijk, dit is geen journalistiek. Totaal niet relevant of Willem wel of niet door een heg gekropen is of wat dan ook. Hij probeert twee mensen tegen elkaar uit te spelen zodat hij zijn RTL Boulevard achtige relletje weer te pakken heeft. Naar mannetje.
Omgquote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent net als Gijp, kan ook geen 2 mensen uit elkaar houden
Spurs zou geweldig zijn. Ook een zeer vette trip naar White Hart Lane.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoop voor Ado op een mooie Duitse of Franse ploeg ofzo.
Als Genee met zulke dingen aan komt zetten is dat ook niet meer dan terecht.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
na vanavond is wel duidelijk dat het genee echt pijn doet dat derksen hem slechts beschouwt als een popi jopi presentator ipv een volwaardig journalist
Ja, en dat niemand ze heeft kunnen stoppen de afgelopen jaren...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef inZanity het volgende:
Hoorde ik Willem nou eerder in de uitzending zeggen dat Barcelona in de CL Arsenal en Real heeft weggespeeld dit seizoen?
Wat is dat toch met Barcelona. Dat iedereen zoveel onzin lijkt te verkondigen als het over Barcelona gaat?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, en dat niemand ze heeft kunnen stoppen de afgelopen jaren...
Mwa, Genee neemt Derksen ook totaal niet serieus. Draait zijn mening met de dag om te kunnen scorenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
na vanavond is wel duidelijk dat het genee echt pijn doet dat derksen hem slechts beschouwt als een popi jopi presentator ipv een volwaardig journalist
Utreg naar Anfield Road was ook zo'n succes.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Spurs zou geweldig zijn. Ook een zeer vette trip naar White Hart Lane.
Intertoto was toch ook Europees?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef Evertjan het volgende:
ADO speelt gewoon veredeld intertoto voetbal en dat noemen ze dan al Europees voetbal tegenwoordig?
Die speler die getackeld werd is neem ik aan meteen naar het ziekenhuis gebracht?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ergste vind ik dan nog zo gaan staan van "Wat doe ik dan?".. voetballers vies smerig kut volk..
Geen id. Arsenal werd niet echt weggespeeld en vorig jaar heeft Inter ze kapot gemacht.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Barcelona. Dat iedereen zoveel onzin lijkt te verkondigen als het over Barcelona gaat?
Helaas op dat moment al uitgeschakeld, maar voor alle 4000 Utrechters een dag om nooit meer te vergeten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Utreg naar Anfield Road was ook zo'n succes.
Mannensport noemen ze het dan.. maar dat is het allang niet meerquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die speler die getackeld werd is neem ik aan meteen naar het ziekenhuis gebracht?Wat een acteerwerk, rollen, op de grond slaan etc.
Thuis speelde Barca ze wel helemaal wegquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen id. Arsenal werd niet echt weggespeeld.
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen id. Arsenal werd niet echt weggespeeld
heb me prima vermaakt in de stripclub in liverpoolquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Utreg naar Anfield Road was ook zo'n succes.
Daarom. Arsenal werd verre van weggespeeld en tegen Real hadden ze met wat minder geluk ook zomaar uitgeschakeld kunnen worden. Maar goed het lijkt wel of je over Barcelona alleen maar goede dingen mag zeggen ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen id. Arsenal werd niet echt weggespeeld en vorig jaar heeft Inter ze kapot gemacht.
Yep. De Duitsers hebben zijn ouders meegenomen...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Slechts zwakbegaafd en getraumatiseerd in zijn jonge jaren.
Daarom wonnen ze met 2-1?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Arsenal heeft geen één doelpoging gedaan.
Hij is Gijp aan het verbeteren.quote:
Inderdaad ik vind het ook erg traag..quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
Ligt het aan mij of gaat deze uitzending op half tempo ofzo?
De tering zeg.
Die vent lijkt echt op Mr Bean maar dan de balkan versiequote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Vitesse, altijd mooi om even over te lachen.
Volgens mij verdronken bij watersnoodramp '53?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep. De Duitsers hebben zijn ouders meegenomen...
Zal wel wennen zo als je naar het flitsende Knevel & Van den Brink gaat kijken. Een beetje alsof je Vvv - Heracles kijkt en erna zapt naar Spurs - Arsenal.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
De tering zeg.
weinig nieuws hequote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
De tering zeg.
Zijn vader gedood.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep. De Duitsers hebben zijn ouders meegenomen...
Nee, uit wel. Maar met 10 man tegen barca is het logisch dat je zo wordt weggespeeld.quote:
Daar komt zijn chronische kortzichtigheid weer om de hoek kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:26 schreef Eenskijken het volgende:
Van Hanegem werd geboren in de winter van 1944 als zoon van de garnalenvisser Lo van Hanegem (1905-1944) en Anna van Grol. Moeder Anna was geboren in Rochester (New York) in een familie van Nederlandse emigranten, die terug zouden keren naar Zeeuws-Vlaanderen. Bij een geallieerd bombardement op Breskens op 11 september 1944 kwamen vader Lo, broer Izaäk en zijn zuster om het leven. Lo wist nog met zijn lichaam het leven van een baby te redden, Ben de Pauw, die later hoogleraar in de oncologie aan de Katholieke Universiteit van Nijmegen zou worden. Willem van Hanegem hield aan de oorlogsjaren een levenslange hekel aan Duitsers over.
Als je lang bent, kun je wel sneller rennen dan een klein iemand. Alleen je moet wel de spieren er voor hebben en wel een goede looptechniekquote:
Beter dan Gijp en Johan die alleen maar onzin verkondigenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
Willen vind ik ook maar een kut gast.. veel te rustig en saai.
Idd. Zo is Crouch een stuk sneller dan zijn teammaat Lennon.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je lang bent, kun je wel sneller rennen dan een klein iemand. Alleen je moet wel de spieren er voor hebben en wel een goede looptechniek
Ach ligt gewoon aan het talent van die gene.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je lang bent, kun je wel sneller rennen dan een klein iemand. Alleen je moet wel de spieren er voor hebben en wel een goede looptechniek
Waarom kijk je dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Beter dan Gijp en Johan die alleen maar onzin verkondigen
Ik denk dat Matthijs zich onder zijn afspraak vandaan wurmt...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
Gaat Matthijs nou nog kaal, ADO is officieel vijfde.
Das keiharde journalistiek!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Baker_Boy het volgende:
Wat is die Wilfred toch een vreselijke arrogante vent. Altijd proberen te scoren over de rug van een ander. Zelfs over de rug van z'n collega's. Heeft die vent geen geweten. Wat een irritante bal.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Baker_Boy het volgende:
Wat is die Wilfred toch een vreselijke arrogante vent. Altijd proberen te scoren over de rug van een ander. Zelfs over de rug van z'n collega's. Heeft die vent geen geweten. Wat een irritante bal.![]()
![]()
![]()
![]()
Om hun grappen en verhalen te horen. Als het inhoudelijk over tactiek, of kwaliteit van een speler gaat slaat het kant noch walquote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan?Dat is juist het mooie aan VI.. misschien moet je even een debat gaan volgen
Luisteren gewoon naar Vera toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
JD en WvH zitten ook gewoon zonder wat te zeggen aan tafel.
autisten onder elkaarquote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
JD en WvH zitten ook gewoon zonder wat te zeggen aan tafel.
Omdat het onzin is, ligt gewoon aan het talent van die gene.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
Gijp had gewoon gelijk hoor...snap niet waarom er wordt gezegd dat het onzin was over dat lange mensen sneller kunnen rennen dan kleinere
Jaap Stam was bijvoorbeeld heel snel. Werd er nooit uitgelopen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
Gijp had gewoon gelijk hoor...snap niet waarom er wordt gezegd dat het onzin was over dat lange mensen sneller kunnen rennen dan kleinere
Academisch opgeleide juristen hebben hun trekjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Baker_Boy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee dat is makkelijk scoren. Doet me een beetje aan Jerry Springer denken. Je zet twee groepen tegenover elkaar, gooit wat olie op het vuur en scoren maar.....quote:
Helemaal niet man. Langere mensen, kunnen, mits ze relatief evenveel spieren hebben in verhouding naar hun gewicht, sneller rennen dan de kleinere mensen omdat ze gewoon meer afstand per stap kunnen afleggenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat het onzin is, ligt gewoon aan het talent van die gene.
Die Gijp elke keer verliest, word die onzeker vanquote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef marcodej het volgende:
Geen moeite met Willem. Prima discussie. En hoezo zouden Gijpie en Willempie geen chemie hebben? Ze hebben gewoon een voetbalinhoudelijke discussie.
You must be kidding.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef inZanity het volgende:
Van Geel. Eindelijk eens boeiende gast bij B&B.
red.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Academisch opgeleide juristen hebben hun trekjes.
De Kamerling-periode (naďviteit, red.) heeft hij gelukkig achter zich gelaten.
Oké.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Helemaal niet man. Langere mensen, kunnen, mits ze relatief evenveel spieren hebben in verhouding naar hun gewicht, sneller rennen dan de kleinere mensen omdat ze gewoon meer afstand per stap kunnen afleggen
Het schandalig blije hoofd van Frits valt er vaak nog meer op.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
die B&B momentjes zijn altijd zo awkward
Ik hoorde het ook jaquote:
Derksen moet Willem niet aan tafel willen als hij niet objectief durft op te treden omdat hij geen zin heeft om hun relatie weer te vernaggelen, maar als Derksen Van Seumeren dan afvalt terwijl hij zelf ook kritiek heeft geleverd moet Genee dit doen. Ik keek ook totaal niet uit naar deze gast.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Baker_Boy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eerder een misnoegde werknemer die na zijn ontslag nog zijn afdeling leegplukt...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
van geel? die is echt een jobhopper of niet?
Welke pers? De kwaliteitspers (o.a. BBC en The Guardian, red.), de rioolpers (o.a. The Sun, Daily Mirror, red.) of alle media?quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Zou Johan ook moeten doen, niet in discussie gaan met mensen die erop uit zijn problemen te creëren (Genee)
Allemaal. BBC ookquote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welke pers? De kwaliteitspers (o.a. BBC en The Guardian, red.), de rioolpers (o.a. The Sun, Daily Mirror, red.) of alle media?
Iemand moet hem ontvoeren en rohypnol toedienen.quote:
De FIFA gaat toch niet over het EK en de CL. Of zie ik het nou helemaal verkeerd?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
We klagen allemaal maar we blijven toch kijken naar de CL, teams doen toch mee.. geen wonder dat hij nog aan de macht is.
Als we met ze alleen gaan staken, bijvoorbeeld alle landen doen niet aan de EK/WK mee als er geen video beelden komen..
FIFA world cup toch? Waarom hadden ze net met Blatter over of het eerlijk was gegaan?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
De FIFA gaat toch niet over het EK en de CL. Of zie ik het nou helemaal verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |