Probeer wat milder over held Nijntje te oordelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En jij hebt nijntje in je ava.. mensen onder de 10 mogen hier niet op het forum
ik ben geen kutkind dat een bal achterhoudt in een belangrijke wedstrijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dus als iemand jou een klap geeft maakt het ook niet uit?
Wat ik wel jammer vindt van Gijppie, dat hij zijn grappen herhaalt, vanmorgen ook al gezegd op Veronicaquote:Op maandag 30 mei 2011 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Als je op vrijdag vertrekt en je bent er op dinsdag.
Ach, Johan zegt ook hetzelfde bij Doordekken als hier.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer vindt van Gijppie, dat hij zijn grappen herhaalt, vanmorgen ook al gezegd op Veronica
Hij kroop dan ook door een gat in een hek.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Derksen had gelijk, dit is geen journalistiek. Totaal niet relevant of Willem wel of niet door een heg gekropen is of wat dan ook. Hij probeert twee mensen tegen elkaar uit te spelen zodat hij zijn RTL Boulevard achtige relletje weer te pakken heeft. Naar mannetje.
Omgquote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent net als Gijp, kan ook geen 2 mensen uit elkaar houden
Spurs zou geweldig zijn. Ook een zeer vette trip naar White Hart Lane.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoop voor Ado op een mooie Duitse of Franse ploeg ofzo.
Als Genee met zulke dingen aan komt zetten is dat ook niet meer dan terecht.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
na vanavond is wel duidelijk dat het genee echt pijn doet dat derksen hem slechts beschouwt als een popi jopi presentator ipv een volwaardig journalist
Ja, en dat niemand ze heeft kunnen stoppen de afgelopen jaren...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef inZanity het volgende:
Hoorde ik Willem nou eerder in de uitzending zeggen dat Barcelona in de CL Arsenal en Real heeft weggespeeld dit seizoen?
Wat is dat toch met Barcelona. Dat iedereen zoveel onzin lijkt te verkondigen als het over Barcelona gaat?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, en dat niemand ze heeft kunnen stoppen de afgelopen jaren...
Mwa, Genee neemt Derksen ook totaal niet serieus. Draait zijn mening met de dag om te kunnen scorenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
na vanavond is wel duidelijk dat het genee echt pijn doet dat derksen hem slechts beschouwt als een popi jopi presentator ipv een volwaardig journalist
Utreg naar Anfield Road was ook zo'n succes.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Spurs zou geweldig zijn. Ook een zeer vette trip naar White Hart Lane.
Intertoto was toch ook Europees?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef Evertjan het volgende:
ADO speelt gewoon veredeld intertoto voetbal en dat noemen ze dan al Europees voetbal tegenwoordig?
Die speler die getackeld werd is neem ik aan meteen naar het ziekenhuis gebracht?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ergste vind ik dan nog zo gaan staan van "Wat doe ik dan?".. voetballers vies smerig kut volk..
Geen id. Arsenal werd niet echt weggespeeld en vorig jaar heeft Inter ze kapot gemacht.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Barcelona. Dat iedereen zoveel onzin lijkt te verkondigen als het over Barcelona gaat?
Helaas op dat moment al uitgeschakeld, maar voor alle 4000 Utrechters een dag om nooit meer te vergeten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Utreg naar Anfield Road was ook zo'n succes.
Mannensport noemen ze het dan.. maar dat is het allang niet meerquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die speler die getackeld werd is neem ik aan meteen naar het ziekenhuis gebracht?Wat een acteerwerk, rollen, op de grond slaan etc.
Thuis speelde Barca ze wel helemaal wegquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen id. Arsenal werd niet echt weggespeeld.
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen id. Arsenal werd niet echt weggespeeld
heb me prima vermaakt in de stripclub in liverpoolquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Utreg naar Anfield Road was ook zo'n succes.
Daarom. Arsenal werd verre van weggespeeld en tegen Real hadden ze met wat minder geluk ook zomaar uitgeschakeld kunnen worden. Maar goed het lijkt wel of je over Barcelona alleen maar goede dingen mag zeggen ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen id. Arsenal werd niet echt weggespeeld en vorig jaar heeft Inter ze kapot gemacht.
Yep. De Duitsers hebben zijn ouders meegenomen...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Slechts zwakbegaafd en getraumatiseerd in zijn jonge jaren.
Daarom wonnen ze met 2-1?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Arsenal heeft geen één doelpoging gedaan.
Hij is Gijp aan het verbeteren.quote:
Inderdaad ik vind het ook erg traag..quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
Ligt het aan mij of gaat deze uitzending op half tempo ofzo?
De tering zeg.
Die vent lijkt echt op Mr Bean maar dan de balkan versiequote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Vitesse, altijd mooi om even over te lachen.
Volgens mij verdronken bij watersnoodramp '53?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep. De Duitsers hebben zijn ouders meegenomen...
Zal wel wennen zo als je naar het flitsende Knevel & Van den Brink gaat kijken. Een beetje alsof je Vvv - Heracles kijkt en erna zapt naar Spurs - Arsenal.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
De tering zeg.
weinig nieuws hequote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
De tering zeg.
Zijn vader gedood.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep. De Duitsers hebben zijn ouders meegenomen...
Nee, uit wel. Maar met 10 man tegen barca is het logisch dat je zo wordt weggespeeld.quote:
Daar komt zijn chronische kortzichtigheid weer om de hoek kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:26 schreef Eenskijken het volgende:
Van Hanegem werd geboren in de winter van 1944 als zoon van de garnalenvisser Lo van Hanegem (1905-1944) en Anna van Grol. Moeder Anna was geboren in Rochester (New York) in een familie van Nederlandse emigranten, die terug zouden keren naar Zeeuws-Vlaanderen. Bij een geallieerd bombardement op Breskens op 11 september 1944 kwamen vader Lo, broer Izaäk en zijn zuster om het leven. Lo wist nog met zijn lichaam het leven van een baby te redden, Ben de Pauw, die later hoogleraar in de oncologie aan de Katholieke Universiteit van Nijmegen zou worden. Willem van Hanegem hield aan de oorlogsjaren een levenslange hekel aan Duitsers over.
Als je lang bent, kun je wel sneller rennen dan een klein iemand. Alleen je moet wel de spieren er voor hebben en wel een goede looptechniekquote:
Beter dan Gijp en Johan die alleen maar onzin verkondigenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
Willen vind ik ook maar een kut gast.. veel te rustig en saai.
Idd. Zo is Crouch een stuk sneller dan zijn teammaat Lennon.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je lang bent, kun je wel sneller rennen dan een klein iemand. Alleen je moet wel de spieren er voor hebben en wel een goede looptechniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |