Probeer wat milder over held Nijntje te oordelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En jij hebt nijntje in je ava.. mensen onder de 10 mogen hier niet op het forum
ik ben geen kutkind dat een bal achterhoudt in een belangrijke wedstrijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dus als iemand jou een klap geeft maakt het ook niet uit?
Wat ik wel jammer vindt van Gijppie, dat hij zijn grappen herhaalt, vanmorgen ook al gezegd op Veronicaquote:Op maandag 30 mei 2011 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
Als je op vrijdag vertrekt en je bent er op dinsdag.
Ach, Johan zegt ook hetzelfde bij Doordekken als hier.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer vindt van Gijppie, dat hij zijn grappen herhaalt, vanmorgen ook al gezegd op Veronica
Hij kroop dan ook door een gat in een hek.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:13 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Derksen had gelijk, dit is geen journalistiek. Totaal niet relevant of Willem wel of niet door een heg gekropen is of wat dan ook. Hij probeert twee mensen tegen elkaar uit te spelen zodat hij zijn RTL Boulevard achtige relletje weer te pakken heeft. Naar mannetje.
Omgquote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent net als Gijp, kan ook geen 2 mensen uit elkaar houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |