heb me prima vermaakt in de stripclub in liverpoolquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Utreg naar Anfield Road was ook zo'n succes.
Daarom. Arsenal werd verre van weggespeeld en tegen Real hadden ze met wat minder geluk ook zomaar uitgeschakeld kunnen worden. Maar goed het lijkt wel of je over Barcelona alleen maar goede dingen mag zeggen ofzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen id. Arsenal werd niet echt weggespeeld en vorig jaar heeft Inter ze kapot gemacht.
Yep. De Duitsers hebben zijn ouders meegenomen...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Slechts zwakbegaafd en getraumatiseerd in zijn jonge jaren.
Daarom wonnen ze met 2-1?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Arsenal heeft geen één doelpoging gedaan.
Hij is Gijp aan het verbeteren.quote:
Inderdaad ik vind het ook erg traag..quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
Ligt het aan mij of gaat deze uitzending op half tempo ofzo?
De tering zeg.
Die vent lijkt echt op Mr Bean maar dan de balkan versiequote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Vitesse, altijd mooi om even over te lachen.
Volgens mij verdronken bij watersnoodramp '53?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep. De Duitsers hebben zijn ouders meegenomen...
Zal wel wennen zo als je naar het flitsende Knevel & Van den Brink gaat kijken. Een beetje alsof je Vvv - Heracles kijkt en erna zapt naar Spurs - Arsenal.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
De tering zeg.
weinig nieuws hequote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Specularium het volgende:
De tering zeg.
Zijn vader gedood.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep. De Duitsers hebben zijn ouders meegenomen...
Nee, uit wel. Maar met 10 man tegen barca is het logisch dat je zo wordt weggespeeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |