Mja vond ik ook maar het was wel vermakelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef rub3n het volgende:
Mwoah, Ik vond genee nogal doordraven, compleet nutteloos...
Jij was die persoon die gisteren gekeken heeft naar Yolante, ik was die anderequote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee man, dit is al vaker voorgekomen. Aan tafel hebben ze discussies, niks is gespeeld, maar Johan is nog nooit met ruzie van het Mediapark gereden. Wilfred en Johan hebben niks met elkaar, maar op professioneel vlak kunnen ze prima overweg. Ze hebben eens de fout gemaakt om in één auto naar Enschede te rijden, nou, dat was de grootste fout uit Johan's leven. Ze hebben geen woord tegen elkaar gezegd.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij was die persoon die gisteren gekeken heeft naar Yolante, ik was die andere
Is ook eigenlijk niet zo heel moeilijk tegenover zo'n schreeuwlelijk als Johan. Veel meer dan dat is het namelijk niet bij Johan in discussies, een hoop gebler.quote:
Pedobear says.. TOO OLDquote:Op maandag 30 mei 2011 21:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik wil weten hoe oud dat meisje achter Willem is voordat ik teveel nadenk.
Die viel me ook op, volg het gesprek ook nog maar voor de helft dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik wil weten hoe oud dat meisje achter Willem is voordat ik teveel nadenk.
Dat is Johanquote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
'moet ie niet doen' .. elke week kijkt hij er anders tegenaan, als Ibrahimovic een trapje uit deelt is die vent gek en hoort ie thuis in een gekken huis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |