SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel gebruikte termenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lagfix
Veel mensen klagen dat hun telefoon zou lagen. De grootste reden hiervoor is dat Samsung gebruikt maakt van een zogeheten RFS-bestandsindeling waardoor het geheugen een zeer lage leessnelheid zou krijgen. Oplossing hiervoor is de bestandsindeling veranderen in Ext2 of Ext4. Op Xda-developers zijn veel oplossingen te vinden voor dit probleem.
Enkele voorbeelden hiervan zijn
• Speedmodkernel
• Voodoo Lagfix
• OCLF
Bekende tweaks
• Voodoo sound, color, sharpness fix
• OV/UC, oftewel onder en overclocken
Links naar boeiende tweeps
SuperCurio-Ontwikkelaar voodoo lag-, sound-, colorfix
Romkitchen-Nieuws over romkitchen
Codeworkx- Ontwikkelaar CM7 voor SGS
Handige links en tutorials
3 button combo-fix voor wie deze niet heeft [Belangrijk]
EFS-folder back-up [Belangrijk]
Rooten van je telefoon
Voor de gevorde gebruiker die alles uit zijn telefoon wil halen
Geflashed toestel wat niet meer opstart herstellen
Vorige delen:
Samsung Galaxy S #1 - Kom maar door met die yoghurt!
Samsung Galaxy S #2
Samsung Galaxy S #3
Samsung Galaxy S #4
Samsung Galaxy S #5
Samsung Galaxy S #6
Samsung Galaxy S #7 Flashen, flashen en nog eens flashen.
Samsung Galaxy S #8 Waar je je eigen rom kan bakken
Samsung Galaxy S #9
Samsung Galaxy S #10 waar het Gingerbread-deeg al in de oven ligt.
Samsung Galaxy S #11 Eerder officiele Gingerbread hebben dan HTC!
Samsung Galaxy S #12 Threekransje van Pino en Kandijfijn met peperkoek
Samsung Galaxy S #13 waar je alles kan vinden!
Samsung Galaxy S #14 blijkt leerzamer dan vaders zouden willen.
Samsung Galaxy S #15 Met Regina3d en TW4 ?
Staat er ook best groot boven als je het topique opent.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:36 schreef Kandijfijn het volgende:
TT-faal,..
FOK! past blijkbaar zelf de nummering al aan
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:09 schreef codeworkx het volgende:
[cm7/sgs/experimental] this will kill your cat/dog: http://kan.gd/mie
http://www.multiupload.com/68C9GWYA5Wquote:### NEW EXPERIMENTAL BUILD ###
NO CHANGELOG, NO QUESTIONS, NO SUPPORT, NO BUG REPORTS!
Download: update-cm-7-05282011-NIGHTLY-GalaxyS-signed.zip
Don't flash the old radio zips, this will break baseband.
Don't flash custom kernels to this build.
Should work for users which had RIL problems on builds 12,13,14.
Compatible radios:
http://codeworkx.de/download/cyanogenmod/
Ril Problems?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
http://www.multiupload.com/68C9GWYA5W
Heb geen enkele bug gehad?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:25 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ril Problems?
Ik zit op Build 12 ofzo, wil na 14, zitten daar nare bugs in?
Nee, niet 15.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:29 schreef jampot het volgende:
Oh ik had net 14 geflashed, nu 15 dus alweer :p Overigens met JVK radio.
quote:Op maandag 30 mei 2011 07:25 schreef dumdidum het volgende:
http://twitpic.com/54hbbx looks like we have a battery now
Zit waarschijnlijk al verwerkt in de repo. Moet je het zelf ff compilenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef jampot het volgende:
Niiiice. Is dat die experimental? Ik heb geen update in mn zojuist gekochte rom manager.
Servers van CM, want die auto-compiled nightly builds zijn er ook niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:34 schreef Kandijfijn het volgende:
Compilen werkt ook niet :/,..
Weet alleen niet als de fout hier bij mij ligt of bij de servers van CM
kan opeens ook geen shortcuts meer op mn homescreen plaatsenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:57 schreef jimjim1983 het volgende:
al mn mappen openen opeens helemaal uitgerekt aan de zijkant van mn schermzo uitgerekt dat ik niet kan zien wat erin zit. weet iemand hoe dit komt en hoe het te verhelpen is?
Whut?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan opeens ook geen shortcuts meer op mn homescreen plaatsen
quote:Beste,
De update komt eraan maar is helaas vertraagd. Wanneer het precies uitkomt is onbekend maar zodra het er is posten we dit natuurlijk direct op het prikbord.
Groeten,
Het Samsung Mobile Team
Oh? op 1 telefoon?quote:
Als je gaat upgraden krijg je volgens mij eerst de vraag of je alles wilt backuppen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:29 schreef suuzepluus het volgende:
Okeee duidelijk, maar hoe kom ik dan op zo een zelfde soort programma? Nu kan ik alleen maar muziek ed. toevoegen in een soort van neppe itunes
Ik heb nog nooit echt geupgrade maar dacht het wel ja. Anders heb je MyBackup, dat is een applicatie die alles kan backupen, en na je upgrade kan je hem terugzetten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:32 schreef suuzepluus het volgende:
Oohw!hahaha dat zou fijn zijn
Maar je weet t niet zeker?
Schijnt vrij lange batterijduur te hebben: Juwe.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:47 schreef Luco het volgende:
Morgen of vrijdag maar een nieuwe ROM erop gooien voor ik naar Sydney vertrek. Aanraders? CM7 hebben veel lui hier, maar wil eigenlijk een makkelijke ODIN/CWM flash doen.
Auto-compiler is stukquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef jampot het volgende:
Hoe zit het nu met die betere berichten? Zoals die tweet met een mooie batterijduur-grafiek..
2 en een halve dag met Juwequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Kandijfijn het volgende:
@Luco
Cm7 is inmiddelseen zeer eenvoudige CWM-zip heur zelfs up te daten en te flashen via rommanager. De batterijduur is alleen heel erg matig helaas.
Als CM7 wat langer meegaat ga ik 't zeker gebruiken. Maar nog geen hele dag batterij tijd is waardeloos.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ga dat Juwe straks eens proberen :-).
CM7 blijft heel mooi maar de batterij-tijd blijft afschuwlijk. Ik kom waarschijnlijk wel weer terug als CM7 de nieuwste batterij-fix erin heeft gebouwd.
44% er af nu sinds 19.45 gisteren. Maar goed, wel lang met 3G en sync enzo uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ga dat Juwe straks eens proberen :-).
CM7 blijft heel mooi maar de batterij-tijd blijft afschuwlijk. Ik kom waarschijnlijk wel weer terug als CM7 de nieuwste batterij-fix erin heeft gebouwd.
Zonder sync ga ik doodquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
44% er af nu sinds 19.45 gisteren. Maar goed, wel lang met 3G en sync enzo uit.
iemand??quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Vicky het volgende:
n00b-vraag.... Kan ik een "screenshot" maken met de Galaxy zoals je ook kan doen bij de iPhone??
Homebutton+back deed dat volgens mij :-), maar er zijn ook meer dan genoeg apps voor te vinden.quote:
home en back niet.. wat is ADB?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Homebutton+back deed dat volgens mij :-), maar er zijn ook meer dan genoeg apps voor te vinden.
via ADB kan het ook
jij bent goed!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
eerst back ingedrukt houden, en dan op home klikken!?
Android Debugging Bridge onderdeel van Android Software develoment Kit, zo maakte ik vroegâh screens met G1quote:
Whut? Doe Heimdall danquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:25 schreef rumiii het volgende:
odin die telefoon nu al 3 maanden ofzo niet herkent
Moet nog Flashen,...quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef rumiii het volgende:
Hehe, weer eens Juwe op mn SGS,
hoe bevalt die bij jou?
In principe kan je met Imap gewoon pushen maar het ligt aan de provider/server als die de mail ook kan pushen. Daarop kan ik je dus niet specifiek antwoord op geven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:11 schreef Thomashorst het volgende:
Sinds gisteren heb ik ook de Samsung Galaxy S in het bezit en ben er erg blij mij! Prachtig apparaat!
Heb wel nog een aantal kleine vraagjes waarbij jullie mij misschien kunnen helpen?
Ik heb het toestel los gekocht en heb ook net een internet abonnementje afgesloten bij Telfort.
Vraag 1: De telefoon geeft constant aan dat hij roaming gebruikt (Klik hier voor afbeelding (rechtsboven uiteraard)) Terwijl mijn zus (zelfde netwerk. ook net nieuwe ace dit niet heeft.. Hoe kan ik dit "oplossen" en zitten hier extra kosten aan verbonden?
Vraag 2: Ik heb het netwerk handmatig in moeten stellen (met hulp van de site ging dat prima) maar als ik dan verbinding maakt komt er regelmatig een H als verbinding te staan en soms maar G3.. Ik kan in de handleiding dit logotje niet terug vinden. Wat betekend dit? Klik hier voor een afbeelding
Vraag 3: Gmail gebruik ik niet maar vind die push functie wel mooi () Kan je dit ook verkrijgen met een Imap server? (server is gehuurd door mij)
Hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken!?
Thomas
Ja Odin, maar ik zal gewoon ff KIES proberen ff op googlelen en je vind wel wat tipsquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:29 schreef suuzepluus het volgende:
Hahaha ja dat het kut is ben ik achter........
Is er een andere manier om mijn galaxy s te updaten?
Bedankt voor de snelle reactie! Als ik roaming echter uitzet in het genoemde menu blijft hij het aangeven en stopt hij met mobiel internet. deze optie lijkt dus alleen de dataroaming te regelen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:16 schreef rumiii het volgende:
Vraag 1 instellingen - draadloos en netwerken - mobiele netwerken
Vraag 2 H is sneller dan 3G , dus H>3G>G , als ik het goed heb
Vraag 3 geen idee
Dat gaat zeker wel lukkenquote:
Ik heb gisteren een SGS gekocht en toen ik 'm aan m'n computer hing kon ik meteen updaten via Kies. Krijg je foutmeldingen of iets dergelijks? Het zou kunnen dat je nog wat drivers moet installeren. Watvoor besturingssysteem heb je?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:29 schreef suuzepluus het volgende:
Hahaha ja dat het kut is ben ik achter........
Is er een andere manier om mijn galaxy s te updaten?
Ik zag alleen t gedeelte om muziek en fotos toe te voegen. Hij zag mijn telefoon niet... Nu heb ik een andere usb poort geprobeerd en hij doet t !!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een SGS gekocht en toen ik 'm aan m'n computer hing kon ik meteen updaten via Kies. Krijg je foutmeldingen of iets dergelijks? Het zou kunnen dat je nog wat drivers moet installeren. Watvoor besturingssysteem heb je?
Ja nu is helder, laatste keer dat ik die r zag was toen ik in het buitenland automatisch zoeken naar netwerken deed.. Misschien als je nu zoeken naar netwerken gaat en zelf je provider kiest ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:39 schreef Thomashorst het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie! Als ik roaming echter uitzet in het genoemde menu blijft hij het aangeven en stopt hij met mobiel internet. deze optie lijkt dus alleen de dataroaming te regelen?
[..]
Dat gaat zeker wel lukken
Vraagje, een update naar 'JS5' ( 2.2.1)?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een SGS gekocht en toen ik 'm aan m'n computer hing kon ik meteen updaten via Kies. Krijg je foutmeldingen of iets dergelijks? Het zou kunnen dat je nog wat drivers moet installeren. Watvoor besturingssysteem heb je?
Helaas niet, heb wat gegoogled en het lijkt er op dat dit toetstel voor een buitenlandse markt bedoelt was. Het komt vaker voor dit "probleem" zit verder wel op het goede netwerk dus lijkt geen kwaad te kunnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ja nu is helder, laatste keer dat ik die r zag was toen ik in het buitenland automatisch zoeken naar netwerken deed.. Misschien als je nu zoeken naar netwerken gaat en zelf je provider kiest ?
Is die officieel te updaten via KIES?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef rumiii het volgende:
[..]
Vraagje, een update naar 'JS5' ( 2.2.1)?
Of 2.3
Dat zou wel een verklaring kunnen zijn, ik hoop niet dat dat extra kosten oplevert, waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef Thomashorst het volgende:
[..]
Helaas niet, heb wat gegoogled en het lijkt er op dat dit toetstel voor een buitenlandse markt bedoelt was. Het komt vaker voor dit "probleem" zit verder wel op het goede netwerk dus lijkt geen kwaad te kunnen.
[..]
Is die officieel te updaten via KIES?
2.3.3 heb ik nu. Ik heb niks speciaals gedaan... gewoon geupdate. Gingerbread is dat geloof ik. Wat is het verschil eigenlijk? Gisteren kon ik eerst niks downloaden via de Android Market, maar na een update ging dat prima. Het heeft dus wel geholpen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef rumiii het volgende:
[..]
Vraagje, een update naar 'JS5' ( 2.2.1)?
Of 2.3
Vet, ook uit in nederland dus, verschil , waarschijnlijk is die sneller en zijn er fouten in de vorige verbeterd, kan je misschien kijken hoe die heet via instellingen, over het toestel, en dan buildnummerquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
2.3.3 heb ik nu. Ik heb niks speciaals gedaan... gewoon geupdate. Gingerbread is dat geloof ik. Wat is het verschil eigenlijk? Gisteren kon ik eerst niks downloaden via de Android Market, maar na een update ging dat prima. Het heeft dus wel geholpen.
Heb 'm gisteren via Marktplaats overgekocht. Verkoper zei dat ie 'm al geupdate had, maar voordat ik 'm zelf ging updaten was het volgens mij 2.2 of 2.1 wat erop stond. Buildnummer is nu GINGERBREAD.XWJVH.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef rumiii het volgende:
[..]
Vet, ook uit in nederland dus, verschil , waarschijnlijk is die sneller en zijn er fouten in de vorige verbeterd, kan je misschien kijken hoe die heet via instellingen, over het toestel, en dan buildnummer
Doe es bellen naar *#1234#quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'm gisteren via Marktplaats overgekocht. Verkoper zei dat ie 'm al geupdate had, maar voordat ik 'm zelf ging updaten was het volgens mij 2.2 of 2.1 wat erop stond. Buildnummer is nu GINGERBREAD.XWJVH.
Daar komt t niet door. De oorzaak is telfort. Telfort is van KPN en roamt op het KPN netwerk. Als je een wat oudere simkaart hebt ziet ie t als roamen, als je een nieuwere simkaart hebt ziet t KPN gewoon als zijn eigen netwerk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef Thomashorst het volgende:
[..]
Helaas niet, heb wat gegoogled en het lijkt er op dat dit toetstel voor een buitenlandse markt bedoelt was. Het komt vaker voor dit "probleem" zit verder wel op het goede netwerk dus lijkt geen kwaad te kunnen.
[..]
Had ik ook ergens gelezen maar mijn zus heeft een abonnement bij Telfort alleen contract datum een weekje eerder. Toevallig ook van de week een nieuwe Ace gekocht en die heeft dit niet. Maa rja ik zie het wel! volgende maan toch een nieuwe simkaart. Misschien is het dan overquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar komt t niet door. De oorzaak is telfort. Telfort is van KPN en roamt op het KPN netwerk. Als je een wat oudere simkaart hebt ziet ie t als roamen, als je een nieuwere simkaart hebt ziet t KPN gewoon als zijn eigen netwerk.
Het heeft geen landcode van Nederland ( XEN ), XEE , ik weet niet meer wat het was, raar dat KIES Nederland die geeft?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
PDA: I9000XWJVH
PHONE: I9000XXJVO
CSC: I9000XEEJV3
Build Info: Wed May 4 18:03:59 KST 2011
En nu?
Heeft KIES Nederland dus niet gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:32 schreef rumiii het volgende:
[..]
Het heeft geen landcode van Nederland ( XEN ), XEE , ik weet niet meer wat het was, raar dat KIES Nederland die geeft?
Ja, gewoon via CWM.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:14 schreef rumiii het volgende:
En zo een radio kan je over alles heen knallen zonde problemen?
Per uur?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:01 schreef Luco het volgende:
Merk dat ik met Juwe zo'n 2% verbruik in idle. Met medium gebruik zit ik denk ik rond de 8-9%
quote:Experimental Version (only for experienced and crazy users)
Build Date: 06032011
Codename: Wacky Guinea Pig
Download: http://www.multiupload.com/G761CZ1A2M
Compatible Radio Images: http://codeworkx.de/download/cyanogenmod/
Zoiets, waarschijnlijk nog minder in idle.quote:
CM7 ook in idle.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoiets, waarschijnlijk nog minder in idle.
Regelmatig whatsapp, elk half uur twitter en facebook syncenquote:
Hij is sneeeeelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe is de laatste CM7 Pino112? Draai je hem?
Vandaag 3 accu's zowat leeggetrokken
Heb em er net een half uurtje a uurtje opstaan, kan ik dus nog niet zeggen. Had je eiglijk ook wel moeten wetenquote:
hoe komt het dat ik met juwe 50% in tien uur verspil? Slapend..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:41 schreef jampot het volgende:
Binnenkort de nieuwe CM ook eens flashen, zit nog op #14.
Overigens haal ik de dag wel met de batterij. Maar Juwe was vee malen beter.
hmm, moet t blijkbaar eerst via google maps instellen. Vaag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Waar kan ik bij Navigatie instellen dat ik in een auto zit?Krijg alleen een wandelroute
Welke Mediamarkt is dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:49 schreef fietsbelkonijn het volgende:
De galaxy S wordt voor 299 euro bij de Mediamarkt verkocht, is het de prijs waard?
Staat op de algemene flyer van http://www.mediamarkt.nl/quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef RiKe het volgende:
[..]
Welke Mediamarkt is dat?
In de webshop staat hij voor 399
Wat heb je zelf al gevonden/vergeleken? Genoeg te vinden en te vergelijken op het internet!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:56 schreef Flows het volgende:
Wat is de beste deal voor mij? Ik wil een SGS, ik heb een ipod Touch 4g en noob mobiel van sony ericson maar ik heb mijn iTouch altijd mee en mn mobiel nooit dus lui gaan zeuren dat ik nooit bereikbaar ben enzo. Nu wil ik dus dat een beetje samen in 1 toestel dus kwam ik achter de SGS ik gebruik veel Apps enzo maar ik ben niet zon diehard smser/beller. Wat is de slimste bundel voor mij? (Lees goedkoopste uit).
Alvast Bedankt
Klopt, was een bug maar is nu opgelost.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:56 schreef jampot het volgende:
Ik krijg alleen maar corrupted zipjes als ik #15 download via Rom Manager.
Nou de HTC desire en SGS zijn een goede optie maar ik vind al die abbos van 30 euro per maand zo duurquote:Op zondag 5 juni 2011 03:03 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Wat heb je zelf al gevonden/vergeleken? Genoeg te vinden en te vergelijken op het internet!
Blijkbaarquote:Op zondag 5 juni 2011 13:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net nog niet. 16 en 17 zijn zeker 30-05 en 3-6?
Ja, sinds 12u ben ik van 100 naar 44 gegaan, maar het kan nog beter volgens mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Volgens mij is de accuduur van CM7 vies hard omhoog gegaan morgen meer
Met wat voor gebruik?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, sinds 12u ben ik van 100 naar 44 gegaan, maar het kan nog beter volgens mij.
Jij hebt ook JV6-radio?
Volgens mij installeer je toch een volledige nieuwe rom? Hij is gewoon 90 mb namelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Kandijfijn het volgende:
Update.zip is 100% regel niet echt van toepassing heur.
Ik ga ff clean instal doen dit keer[
JV6 zou ik maar doen, die wordt nu aangeraden.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Met wat voor gebruik?
Ik heb gewoon de stock JVK radio, JV6 is beter? Ik ben wat minder actief de laatste tijd omdat ik serieus uurtjes moet maken op mijn werk
De standaardcode van je SIM-kaart misschien?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:14 schreef keesos het volgende:
Zojuist een simlockvrije galaxy s gekocht. Maar nu doe ik hem aan en moet pincode invoeren en het volgende scherm staat: SIM network unlock PIN .wtf is dit nu weer, valt dit te fixen?
hoeveel mah is de normale dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef Thomashorst het volgende:
Lees hier veel over accuduur. Ik zie net op ebay een accuset met maarliefst 3500mah. Inclusief cover die wel iets breeder is.
Misschien wat voor de gene die langer willen kunnen doen met een acculading?
Die gaat dan echt niet 2.5x zo lang mee hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:29 schreef Thomashorst het volgende:
Lees hier veel over accuduur. Ik zie net op ebay een accuset met maarliefst 3500mah. Inclusief cover die wel iets breeder is.
Misschien wat voor de gene die langer willen kunnen doen met een acculading?
1500mahquote:
Misschien niet omdat het chinees is maar verschil zal je zeker wel merken lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die gaat dan echt niet 2.5x zo lang mee hoor.
Ja, http://www.applanet.net/ en dan zie je boven de download 'Applanet Market Status'quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef Parafernalia het volgende:
Is applanet - alwaar ik graag freeware download - bij iedereen down?
t werkte sowieso al nauwelijks bij mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef Parafernalia het volgende:
Is applanet - alwaar ik graag freeware download - bij iedereen down?
Ebayquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand waar ik een goeie extra accu en oplader kan kopen voor weinig?
Ik zal wel weer een bad flash hebben ofzo, maar hier is mn batterij er echt niet beter op geworden in CM#18, sinds 14. Ook doet BLN het nietquote:
Van de lader gehaald om 12u, toen ging ik werken tot 17.30 dus idle (volgens mij sync+3g uit, wifi aan), daarna wifi + sync aan. Slaapbeleid op Wifi uit bij scherm uit. Na 17.30 niet heel erg lang gebruikt.quote:
Doe es weggaan dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:05 schreef rubje het volgende:
Alsof de iPad,opperbaas, dat niet allemaal kan.![]()
Ik denk hoe goed bedoelt ook de SS GY S te laat komt om een deuk in het pak boter te maken dat Apple heet.
kost een euro of 7 op Ebay en werkt feilloos, JJ.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:29 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand waar ik een goeie extra accu en oplader kan kopen voor weinig?
Dat snap ik dus niet. Hing vorige week mijn zojuist gekochte SGS aan mijn computer met Kies en het eerste wat ie deed was updaten naar Gingerbread.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:28 schreef Crutch het volgende:
Ik krijg van de 2.3 update een beetje een "Duke Nukem Forever"- en "Sin City 2"-gevoel.
Hier nog steeds niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Hing vorige week mijn zojuist gekochte SGS aan mijn computer met Kies en het eerste wat ie deed was updaten naar Gingerbread.
Huh? Wut?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:42 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Hing vorige week mijn zojuist gekochte SGS aan mijn computer met Kies en het eerste wat ie deed was updaten naar Gingerbread.
GINGERBREAD.XWJVH staat er. Firmwareversie 2.3.3. Een vriend van me heeft dezelfde telefoon en toen we die eraan hingen ging ie ook meteen updaten naar 2.3.3. Probeer Kies eens te updaten anders.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Huh? Wut?
Zeker weten? Staar er geen Froyo bij je instellingen?
Kan zijn dat het gewoon de JS5-update was namelijk.
Zit nu achter mijn Mac, als ik thuis ben zal ik dat eens gaan bewerkstelligen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
GINGERBREAD.XWJVH staat er. Firmwareversie 2.3.3. Een vriend van me heeft dezelfde telefoon en toen we die eraan hingen ging ie ook meteen updaten naar 2.3.3. Probeer Kies eens te updaten anders.
'Bel' eens naar *#1234#.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
GINGERBREAD.XWJVH staat er. Firmwareversie 2.3.3. Een vriend van me heeft dezelfde telefoon en toen we die eraan hingen ging ie ook meteen updaten naar 2.3.3. Probeer Kies eens te updaten anders.
Zie m'n post een paar pagina's terugquote:
Ohja, dat had ik al eens gevraagd jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zie m'n post een paar pagina's terug
Zal het even vragen als ik 'm weer zie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, dat had ik al eens gevraagd ja.
Doe dat ook es bij die vriend, als hij ook XEE heeft is het verklaarbaar dat jullie 2.3.3 al hebben, want XEE is Noorwegen als ik het juist heb, waar 2.3.3 via KIES al uit is.
twitter:MasterJam882 twitterde op woensdag 08-06-2011 om 13:32:00@SamFirmware @supercurio just talked to samsung support. android 2.3.4 in the next few days! Nice:-) reageer retweet
Wifi of 3G aan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef yingyangert het volgende:
Heb 3 dagen geleden gingerbread JVH stock met jv6 modem en fugumod als kernel geflasht. heb met mijn batterij nu 37 uur gedaan! ik wist niet dat het mogelijk was. Heb de telefoon zeker een uur als muziek speler gebruikt, half uur als navigatie, een klein uurtje gegamed, facebook, gmail synchronisatie, ik whatsapp redelijk veel. Echt blijft me verbazen wat zon update doet. eerst deed ik 8/10 uur met me batterij!
Inclusief verzendkosten betaal je op DX ook maar 4 dollar. Heb al een voorraadje besteldquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Wattefak
http://cgi.ebay.com/EU-La(...)33f32#ht_4395wt_1139
Charger voor 1.47 dollar
Linkje graag. Eckte Samsungs?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Inclusief verzendkosten betaal je op DX ook maar 4 dollar. Heb al een voorraadje besteld
Ja, ligt aan de launcher.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef Thomas B. het volgende:
Is het trouwens mogelijk om in te stellen dat het home screen ook kantelt als je 'm horizontaal houdt? Op m'n Android tablet kon dat wel...
Gebruik je gewoon TouchWiz? Die kan dat niet imo. Als je LauncherPro of GO Launcher downloadt werkt het wel.quote:
Welke radio? Wat qua verbindingen heb je aanstaan? Welk Wifi-slaapbeleid?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:16 schreef jampot het volgende:
Ik deed er weer vrolijk 8 uur mee gisteren. Vanochtend van de lader, nu nog maar 60% over.
build 18.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:38 schreef Pino112 het volgende:
CM7 neem ik aan? Welke build?
Als het een vrij nieuwe is, de JVP-radio flashen.
Wifi-slaapbeleid op 'Wanneer scherm wordt uitgeschakeld'.
ja natuurlijk niet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:19 schreef Thomas B. het volgende:
Vraagje. Is het normaal dat ineens het scherm oplicht en dat ie zich vervolgens geheel uit zichzelf opnieuw opstart?
Gebeurt dat vaak? Dan is het waarschijnlijk de 'Mother-in-law incoming call Reboot' functie. Gewoon uitvinken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:19 schreef Thomas B. het volgende:
Vraagje. Is het normaal dat ineens het scherm oplicht en dat ie zich vervolgens geheel uit zichzelf opnieuw opstart?
die moet ik hebben!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gebeurt dat vaak? Dan is het waarschijnlijk de 'Mother-in-law incoming call Reboot' functie. Gewoon uitvinken.
GPS niet, als je bijv Google Maps gebruikt kost het laden van de mappen wel data, dus gaat dat van je 1gb af. Maar weer niet als je via Wifi verbonden bent, maar dat gaat onderweg lastig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:41 schreef Jmsls het volgende:
Even een noobvraag: Kost de GPS-Functie geld en zo nee gaat het dan van mij 1gb internet per maand af of is het gewoon volledig gratis?
Nee, als je gewoon een Nederlandse SIM hebt moet ie gewoon verbinden met een Nederlands netwerk zonder roaming.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:50 schreef Thomashorst het volgende:
Ok, weet nu zeker dat mijn telefoon uit duitsland komt:
GT-I9000HKDDBT.. Verklaart gelijk dat roaming teken?
Heb het erop gezet, werkt goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:18 schreef Pino112 het volgende:
http://www.multiupload.com/SH79L9HYNE
Gingerbread 2.3.4:
PDA: XXJVP
Modem: XXJVP
CSC: OXAJVP (MultiCSC: CPW, DBT, KOR, XEO, XEU)
ro.build.date=Fri Jun 3 23:23:18 KST 2011
Je hebt nog nooit geflashed dus? Ik zou dan maar gewoon via KIES updaten, Gingerbread is binnenkort beschikbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Nizno het volgende:
en hoe zet je die zip op je foon eigenlijk?
jah heuj en als ik daar niet op wil wachten? Heb mn toestel ook geroot...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit geflashed dus? Ik zou dan maar gewoon via KIES updaten, Gingerbread is binnenkort beschikbaar.
In dat geval..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah heuj en als ik daar niet op wil wachten? Heb mn toestel ook geroot...
helemaal zelluf!!
ja dat snap ik iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In dat geval..![]()
Zip-bestand uitpakken, dan de bestanden in Odin gooien en flashen. Pit + repartition.
Snap je?
Doordat je nu met repartition aan gaat flashen gaat alles van je SGS af, dus apps + appsdata + smsjes enz.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat snap ik iddMooi dat lukt me vanavond wel om uit te vogelen
Of morgen...
Maaruhm ik heb toen trouwens met root wel gehad dat ik eerst een volle reset moest doen voor ik bepaalde applicaties weer gewoon goed werkend had.. kan dat met flashen ook gebeuren? want daar sta ik niet weer op te wachten eigenlijk.
androidversie 2.2.1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doordat je nu met repartition aan gaat flashen gaat alles van je SGS af, dus apps + appsdata + smsjes enz.
Je kan hiervoor een backup maken met MyBackup (Pro). Doordat je root hebt kan ie ook appdata backupen.
Welke firmware zit je nu op btw?
GPS zelf gebruikt geen internet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:45 schreef Jmsls het volgende:
Dus ik kan concluderen dat als ik de GPS gebruik er niets veranderd?
quote:
Net gekeken, is er niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet? Bij kennis van me al wel, die heeft al geflashed en al.
Iemandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:45 schreef Timmos het volgende:
Ik heb de Samsung Galaxy S nu net iets van 4 weken ongeveer.. Nu deed hij vannacht nogal raar dus ik dacht, ik reboot 'm even.. Echter dat wou de telefoon zelf niet, hij ging wel uit, maar niet meer aan.. Ik kwam niet verder dan de knipperende S..
Mijn telefoon was nog 100% origineel, niks geupdate of andere firmware o.i.d erop, niet geflashed.. Stiekem niet eens een idee wat het allemaal inhoud, is mijn eerste smartphone..
Iemand enig idee hoe dit kan gebeuren? Heb de telefoon inmiddels wel ''terug'' door te resetten, maar zie het liever niet een 2e keer gebeuren..
Enige wat ik op het internet kon vinden is dat het mogelijk de oude SD kaart was die nog niet geformatteerd was..
Oh kijk, dat scheelt al.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, kan kloppen. Kennis van mij heeft een Duitse firmware.
Als ik de browser open krijg ik de volgende foutmelding: 'Kan pagina niet openen. Geen internetverbinding'. Apps sluiten af nadat ik een foutmelding heb gekregen. Whatsapp berichten worden niet verstuurd/komen niet aan..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:35 schreef rumiii het volgende:
Hoe kan je er geen gebrek van maken? Wat gebeurt er
Ga es naar Instellingen -> Netwerk & Verbindingen -> Mobiele netwerken -> Toegangspunten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als ik de browser open krijg ik de volgende foutmelding: 'Kan pagina niet openen. Geen internetverbinding'. Apps sluiten af nadat ik een foutmelding heb gekregen. Whatsapp berichten worden niet verstuurd/komen niet aan..
Waarom?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef rumiii het volgende:
Ik zie het ook staan op samfirmware ja,
nu weer wachten op de XEN versie
Ah, is dus een algemeen iets van de nieuwe Gingerbread-ROMS.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef rumiii het volgende:
Is ook zo irritant in Juwe, meestbezochte staan gewoon niet bovenaan
als je die verwijdert zal hij zelfs nog beter worden!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef Thomashorst het volgende:
2.3.3 via kies (duitse tel) zorgt voor een extreme verbetering van de batterij duur bij mij!
Heb wel ook Advanced task killer geinstalleerd maar lijkt mij niet daardoor te komen?
Idle is CM7 wel goed qua batterij, maar onder load nog niet. Dan kan je beter Juwe flashen.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Thnx! Morgen is aan de slag gaan.. In de hoop een langere accu duur te krijgen
Atk voegt dus niks toe?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
als je die verwijdert zal hij zelfs nog beter worden!
Was ik van plan, 2.2.1 erop gezet, jpu, daarna cm7 initial, auto reboot uit, via recovery format system, data en cache, en dan het belangrijkste deel, die zip, werkte niet, kreeg een error, anders had ik nu wel CM7quote:
Oh excuus, ik las verkeerdquote:Op maandag 13 juni 2011 18:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen iOS?
XEN of XEE bedoel ik. Bel es naar *#1234#.
Laat me raden, je hebt een witte?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Parafernalia het volgende:
PDA: I9000BOJS5
Phone: I9000XXJPY
CSC: I9000GTNLJS4
Build: 2011.02
Gewoon bij T-Mobile gehaaldquote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef rumiii het volgende:
jij hebt iets.. niet nederlands zo te zien
Als je dan de nieuwste officiele firmware wil hebben voor nederland -> http://hotfile.com/dl/120(...)I9000XENJV4.rar.htmlquote:
Maakt geen fuck uit welke je hebt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:05 schreef Schermetje het volgende:
Wat voor score hebben jullie bij quadrant standart?
Die Quadrantscore slaat nergens op. Je score kan lager zijn, maar je SGS kan gewoon sneller zijn. Niet naar kijken dus, en al helemaal niet op gaan fappen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef Schermetje het volgende:
Hoe bedoel je? als je andere ROM er op heb gegooid kan het zijn dat hij 3x zo snel loopt. Ik heb namelijk een score van 2012 terwijl een normale SGS maar 800 loopt
Waarom zou dit nergens op slaan? Net nog 2x gedaan precies zelfde score dus......quote:Op maandag 13 juni 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die Quadrantscore slaat nergens op. Je score kan lager zijn, maar je SGS kan gewoon sneller zijn. Niet naar kijken dus, en al helemaal niet op gaan fappen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef Schermetje het volgende:
[..]
Waarom zou dit nergens op slaan? Net nog 2x gedaan precies zelfde score dus......
aansluiten op pc en verkenner gebruiken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:08 schreef Vicky het volgende:
Hmm hoe krijg ik programma's van de interne SD kaart van de telefoon naar de extra SD kaart die ik erbij gekregen heb? Mijn telefoon is echt retetraag na het installeren van een aantal spelletjes.
En is er een aanpassing waardoor ik wel in het zonnetje op mijn telefoon kan kijken? Ik zie nu echt helemaal niks als ik buiten in de zon zit.
Waarschijnlijk heb je helderheid op hoogst..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:08 schreef Vicky het volgende:
Hmm hoe krijg ik programma's van de interne SD kaart van de telefoon naar de extra SD kaart die ik erbij gekregen heb? Mijn telefoon is echt retetraag na het installeren van een aantal spelletjes.
En is er een aanpassing waardoor ik wel in het zonnetje op mijn telefoon kan kijken? Ik zie nu echt helemaal niks als ik buiten in de zon zit.
nee die krijg ik er nooit netjes opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef rumiii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je helderheid op hoogst..
Gebruik je een screen protector?
daarom dat waarschijnlijke, was ze zelf wel achtergekomen dacht ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:52 schreef Catch22- het volgende:
Als de helderheid op zijn hoogst staat zie je juist het meeste in de zon.
heb je de 'energiewidget' aan staan?
uhh dat zou kunnen.. ff kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:52 schreef Catch22- het volgende:
Als de helderheid op zijn hoogst staat zie je juist het meeste in de zon.
heb je de 'energiewidget' aan staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |