Heb em er net een half uurtje a uurtje opstaan, kan ik dus nog niet zeggen. Had je eiglijk ook wel moeten wetenquote:
hoe komt het dat ik met juwe 50% in tien uur verspil? Slapend..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:41 schreef jampot het volgende:
Binnenkort de nieuwe CM ook eens flashen, zit nog op #14.
Overigens haal ik de dag wel met de batterij. Maar Juwe was vee malen beter.
hmm, moet t blijkbaar eerst via google maps instellen. Vaag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Waar kan ik bij Navigatie instellen dat ik in een auto zit?Krijg alleen een wandelroute
Welke Mediamarkt is dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:49 schreef fietsbelkonijn het volgende:
De galaxy S wordt voor 299 euro bij de Mediamarkt verkocht, is het de prijs waard?
Staat op de algemene flyer van http://www.mediamarkt.nl/quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:29 schreef RiKe het volgende:
[..]
Welke Mediamarkt is dat?
In de webshop staat hij voor 399
Wat heb je zelf al gevonden/vergeleken? Genoeg te vinden en te vergelijken op het internet!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:56 schreef Flows het volgende:
Wat is de beste deal voor mij? Ik wil een SGS, ik heb een ipod Touch 4g en noob mobiel van sony ericson maar ik heb mijn iTouch altijd mee en mn mobiel nooit dus lui gaan zeuren dat ik nooit bereikbaar ben enzo. Nu wil ik dus dat een beetje samen in 1 toestel dus kwam ik achter de SGS ik gebruik veel Apps enzo maar ik ben niet zon diehard smser/beller. Wat is de slimste bundel voor mij? (Lees goedkoopste uit).
Alvast Bedankt
Klopt, was een bug maar is nu opgelost.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:56 schreef jampot het volgende:
Ik krijg alleen maar corrupted zipjes als ik #15 download via Rom Manager.
Nou de HTC desire en SGS zijn een goede optie maar ik vind al die abbos van 30 euro per maand zo duurquote:Op zondag 5 juni 2011 03:03 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Wat heb je zelf al gevonden/vergeleken? Genoeg te vinden en te vergelijken op het internet!
Blijkbaarquote:Op zondag 5 juni 2011 13:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net nog niet. 16 en 17 zijn zeker 30-05 en 3-6?
Ja, sinds 12u ben ik van 100 naar 44 gegaan, maar het kan nog beter volgens mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Volgens mij is de accuduur van CM7 vies hard omhoog gegaan morgen meer
Met wat voor gebruik?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, sinds 12u ben ik van 100 naar 44 gegaan, maar het kan nog beter volgens mij.
Jij hebt ook JV6-radio?
Volgens mij installeer je toch een volledige nieuwe rom? Hij is gewoon 90 mb namelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Kandijfijn het volgende:
Update.zip is 100% regel niet echt van toepassing heur.
Ik ga ff clean instal doen dit keer[
JV6 zou ik maar doen, die wordt nu aangeraden.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Met wat voor gebruik?
Ik heb gewoon de stock JVK radio, JV6 is beter? Ik ben wat minder actief de laatste tijd omdat ik serieus uurtjes moet maken op mijn werk
De standaardcode van je SIM-kaart misschien?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:14 schreef keesos het volgende:
Zojuist een simlockvrije galaxy s gekocht. Maar nu doe ik hem aan en moet pincode invoeren en het volgende scherm staat: SIM network unlock PIN .wtf is dit nu weer, valt dit te fixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |