Heb 'm gisteren via Marktplaats overgekocht. Verkoper zei dat ie 'm al geupdate had, maar voordat ik 'm zelf ging updaten was het volgens mij 2.2 of 2.1 wat erop stond. Buildnummer is nu GINGERBREAD.XWJVH.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef rumiii het volgende:
[..]
Vet, ook uit in nederland dus, verschil , waarschijnlijk is die sneller en zijn er fouten in de vorige verbeterd, kan je misschien kijken hoe die heet via instellingen, over het toestel, en dan buildnummer
Doe es bellen naar *#1234#quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb 'm gisteren via Marktplaats overgekocht. Verkoper zei dat ie 'm al geupdate had, maar voordat ik 'm zelf ging updaten was het volgens mij 2.2 of 2.1 wat erop stond. Buildnummer is nu GINGERBREAD.XWJVH.
Daar komt t niet door. De oorzaak is telfort. Telfort is van KPN en roamt op het KPN netwerk. Als je een wat oudere simkaart hebt ziet ie t als roamen, als je een nieuwere simkaart hebt ziet t KPN gewoon als zijn eigen netwerk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef Thomashorst het volgende:
[..]
Helaas niet, heb wat gegoogled en het lijkt er op dat dit toetstel voor een buitenlandse markt bedoelt was. Het komt vaker voor dit "probleem" zit verder wel op het goede netwerk dus lijkt geen kwaad te kunnen.
[..]
Had ik ook ergens gelezen maar mijn zus heeft een abonnement bij Telfort alleen contract datum een weekje eerder. Toevallig ook van de week een nieuwe Ace gekocht en die heeft dit niet. Maa rja ik zie het wel! volgende maan toch een nieuwe simkaart. Misschien is het dan overquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar komt t niet door. De oorzaak is telfort. Telfort is van KPN en roamt op het KPN netwerk. Als je een wat oudere simkaart hebt ziet ie t als roamen, als je een nieuwere simkaart hebt ziet t KPN gewoon als zijn eigen netwerk.
Het heeft geen landcode van Nederland ( XEN ), XEE , ik weet niet meer wat het was, raar dat KIES Nederland die geeft?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
PDA: I9000XWJVH
PHONE: I9000XXJVO
CSC: I9000XEEJV3
Build Info: Wed May 4 18:03:59 KST 2011
En nu?
Heeft KIES Nederland dus niet gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:32 schreef rumiii het volgende:
[..]
Het heeft geen landcode van Nederland ( XEN ), XEE , ik weet niet meer wat het was, raar dat KIES Nederland die geeft?
Ja, gewoon via CWM.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:14 schreef rumiii het volgende:
En zo een radio kan je over alles heen knallen zonde problemen?
Per uur?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:01 schreef Luco het volgende:
Merk dat ik met Juwe zo'n 2% verbruik in idle. Met medium gebruik zit ik denk ik rond de 8-9%
quote:Experimental Version (only for experienced and crazy users)
Build Date: 06032011
Codename: Wacky Guinea Pig
Download: http://www.multiupload.com/G761CZ1A2M
Compatible Radio Images: http://codeworkx.de/download/cyanogenmod/
Zoiets, waarschijnlijk nog minder in idle.quote:
CM7 ook in idle.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoiets, waarschijnlijk nog minder in idle.
Regelmatig whatsapp, elk half uur twitter en facebook syncenquote:
Hij is sneeeeelquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe is de laatste CM7 Pino112? Draai je hem?
Vandaag 3 accu's zowat leeggetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |