quote:
Net gekeken, is er niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet? Bij kennis van me al wel, die heeft al geflashed en al.
Iemandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:45 schreef Timmos het volgende:
Ik heb de Samsung Galaxy S nu net iets van 4 weken ongeveer.. Nu deed hij vannacht nogal raar dus ik dacht, ik reboot 'm even.. Echter dat wou de telefoon zelf niet, hij ging wel uit, maar niet meer aan.. Ik kwam niet verder dan de knipperende S..
Mijn telefoon was nog 100% origineel, niks geupdate of andere firmware o.i.d erop, niet geflashed.. Stiekem niet eens een idee wat het allemaal inhoud, is mijn eerste smartphone..
Iemand enig idee hoe dit kan gebeuren? Heb de telefoon inmiddels wel ''terug'' door te resetten, maar zie het liever niet een 2e keer gebeuren..
Enige wat ik op het internet kon vinden is dat het mogelijk de oude SD kaart was die nog niet geformatteerd was..
Oh kijk, dat scheelt al.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, kan kloppen. Kennis van mij heeft een Duitse firmware.
Als ik de browser open krijg ik de volgende foutmelding: 'Kan pagina niet openen. Geen internetverbinding'. Apps sluiten af nadat ik een foutmelding heb gekregen. Whatsapp berichten worden niet verstuurd/komen niet aan..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:35 schreef rumiii het volgende:
Hoe kan je er geen gebrek van maken? Wat gebeurt er
Ga es naar Instellingen -> Netwerk & Verbindingen -> Mobiele netwerken -> Toegangspunten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als ik de browser open krijg ik de volgende foutmelding: 'Kan pagina niet openen. Geen internetverbinding'. Apps sluiten af nadat ik een foutmelding heb gekregen. Whatsapp berichten worden niet verstuurd/komen niet aan..
Waarom?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef rumiii het volgende:
Ik zie het ook staan op samfirmware ja,
nu weer wachten op de XEN versie
Ah, is dus een algemeen iets van de nieuwe Gingerbread-ROMS.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef rumiii het volgende:
Is ook zo irritant in Juwe, meestbezochte staan gewoon niet bovenaan
als je die verwijdert zal hij zelfs nog beter worden!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef Thomashorst het volgende:
2.3.3 via kies (duitse tel) zorgt voor een extreme verbetering van de batterij duur bij mij!
Heb wel ook Advanced task killer geinstalleerd maar lijkt mij niet daardoor te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |