die moet ik hebben!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gebeurt dat vaak? Dan is het waarschijnlijk de 'Mother-in-law incoming call Reboot' functie. Gewoon uitvinken.
GPS niet, als je bijv Google Maps gebruikt kost het laden van de mappen wel data, dus gaat dat van je 1gb af. Maar weer niet als je via Wifi verbonden bent, maar dat gaat onderweg lastig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:41 schreef Jmsls het volgende:
Even een noobvraag: Kost de GPS-Functie geld en zo nee gaat het dan van mij 1gb internet per maand af of is het gewoon volledig gratis?
Nee, als je gewoon een Nederlandse SIM hebt moet ie gewoon verbinden met een Nederlands netwerk zonder roaming.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:50 schreef Thomashorst het volgende:
Ok, weet nu zeker dat mijn telefoon uit duitsland komt:
GT-I9000HKDDBT.. Verklaart gelijk dat roaming teken?
Heb het erop gezet, werkt goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:18 schreef Pino112 het volgende:
http://www.multiupload.com/SH79L9HYNE
Gingerbread 2.3.4:
PDA: XXJVP
Modem: XXJVP
CSC: OXAJVP (MultiCSC: CPW, DBT, KOR, XEO, XEU)
ro.build.date=Fri Jun 3 23:23:18 KST 2011
Je hebt nog nooit geflashed dus? Ik zou dan maar gewoon via KIES updaten, Gingerbread is binnenkort beschikbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Nizno het volgende:
en hoe zet je die zip op je foon eigenlijk?
jah heuj en als ik daar niet op wil wachten? Heb mn toestel ook geroot...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit geflashed dus? Ik zou dan maar gewoon via KIES updaten, Gingerbread is binnenkort beschikbaar.
In dat geval..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah heuj en als ik daar niet op wil wachten? Heb mn toestel ook geroot...
helemaal zelluf!!
ja dat snap ik iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In dat geval..![]()
Zip-bestand uitpakken, dan de bestanden in Odin gooien en flashen. Pit + repartition.
Snap je?
Doordat je nu met repartition aan gaat flashen gaat alles van je SGS af, dus apps + appsdata + smsjes enz.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat snap ik iddMooi dat lukt me vanavond wel om uit te vogelen
Of morgen...
Maaruhm ik heb toen trouwens met root wel gehad dat ik eerst een volle reset moest doen voor ik bepaalde applicaties weer gewoon goed werkend had.. kan dat met flashen ook gebeuren? want daar sta ik niet weer op te wachten eigenlijk.
androidversie 2.2.1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doordat je nu met repartition aan gaat flashen gaat alles van je SGS af, dus apps + appsdata + smsjes enz.
Je kan hiervoor een backup maken met MyBackup (Pro). Doordat je root hebt kan ie ook appdata backupen.
Welke firmware zit je nu op btw?
GPS zelf gebruikt geen internet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:45 schreef Jmsls het volgende:
Dus ik kan concluderen dat als ik de GPS gebruik er niets veranderd?
quote:
Net gekeken, is er niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet? Bij kennis van me al wel, die heeft al geflashed en al.
Iemandquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:45 schreef Timmos het volgende:
Ik heb de Samsung Galaxy S nu net iets van 4 weken ongeveer.. Nu deed hij vannacht nogal raar dus ik dacht, ik reboot 'm even.. Echter dat wou de telefoon zelf niet, hij ging wel uit, maar niet meer aan.. Ik kwam niet verder dan de knipperende S..
Mijn telefoon was nog 100% origineel, niks geupdate of andere firmware o.i.d erop, niet geflashed.. Stiekem niet eens een idee wat het allemaal inhoud, is mijn eerste smartphone..
Iemand enig idee hoe dit kan gebeuren? Heb de telefoon inmiddels wel ''terug'' door te resetten, maar zie het liever niet een 2e keer gebeuren..
Enige wat ik op het internet kon vinden is dat het mogelijk de oude SD kaart was die nog niet geformatteerd was..
Oh kijk, dat scheelt al.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, kan kloppen. Kennis van mij heeft een Duitse firmware.
Als ik de browser open krijg ik de volgende foutmelding: 'Kan pagina niet openen. Geen internetverbinding'. Apps sluiten af nadat ik een foutmelding heb gekregen. Whatsapp berichten worden niet verstuurd/komen niet aan..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:35 schreef rumiii het volgende:
Hoe kan je er geen gebrek van maken? Wat gebeurt er
Ga es naar Instellingen -> Netwerk & Verbindingen -> Mobiele netwerken -> Toegangspunten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als ik de browser open krijg ik de volgende foutmelding: 'Kan pagina niet openen. Geen internetverbinding'. Apps sluiten af nadat ik een foutmelding heb gekregen. Whatsapp berichten worden niet verstuurd/komen niet aan..
Waarom?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:52 schreef rumiii het volgende:
Ik zie het ook staan op samfirmware ja,
nu weer wachten op de XEN versie
Ah, is dus een algemeen iets van de nieuwe Gingerbread-ROMS.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef rumiii het volgende:
Is ook zo irritant in Juwe, meestbezochte staan gewoon niet bovenaan
als je die verwijdert zal hij zelfs nog beter worden!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:46 schreef Thomashorst het volgende:
2.3.3 via kies (duitse tel) zorgt voor een extreme verbetering van de batterij duur bij mij!
Heb wel ook Advanced task killer geinstalleerd maar lijkt mij niet daardoor te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |