Wifi of 3G aan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef yingyangert het volgende:
Heb 3 dagen geleden gingerbread JVH stock met jv6 modem en fugumod als kernel geflasht. heb met mijn batterij nu 37 uur gedaan! ik wist niet dat het mogelijk was. Heb de telefoon zeker een uur als muziek speler gebruikt, half uur als navigatie, een klein uurtje gegamed, facebook, gmail synchronisatie, ik whatsapp redelijk veel. Echt blijft me verbazen wat zon update doet. eerst deed ik 8/10 uur met me batterij!
Inclusief verzendkosten betaal je op DX ook maar 4 dollar. Heb al een voorraadje besteldquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Wattefak
http://cgi.ebay.com/EU-La(...)33f32#ht_4395wt_1139
Charger voor 1.47 dollar
Linkje graag. Eckte Samsungs?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Inclusief verzendkosten betaal je op DX ook maar 4 dollar. Heb al een voorraadje besteld
Ja, ligt aan de launcher.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef Thomas B. het volgende:
Is het trouwens mogelijk om in te stellen dat het home screen ook kantelt als je 'm horizontaal houdt? Op m'n Android tablet kon dat wel...
Gebruik je gewoon TouchWiz? Die kan dat niet imo. Als je LauncherPro of GO Launcher downloadt werkt het wel.quote:
Welke radio? Wat qua verbindingen heb je aanstaan? Welk Wifi-slaapbeleid?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:16 schreef jampot het volgende:
Ik deed er weer vrolijk 8 uur mee gisteren. Vanochtend van de lader, nu nog maar 60% over.
build 18.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:38 schreef Pino112 het volgende:
CM7 neem ik aan? Welke build?
Als het een vrij nieuwe is, de JVP-radio flashen.
Wifi-slaapbeleid op 'Wanneer scherm wordt uitgeschakeld'.
ja natuurlijk niet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:19 schreef Thomas B. het volgende:
Vraagje. Is het normaal dat ineens het scherm oplicht en dat ie zich vervolgens geheel uit zichzelf opnieuw opstart?
Gebeurt dat vaak? Dan is het waarschijnlijk de 'Mother-in-law incoming call Reboot' functie. Gewoon uitvinken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:19 schreef Thomas B. het volgende:
Vraagje. Is het normaal dat ineens het scherm oplicht en dat ie zich vervolgens geheel uit zichzelf opnieuw opstart?
die moet ik hebben!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gebeurt dat vaak? Dan is het waarschijnlijk de 'Mother-in-law incoming call Reboot' functie. Gewoon uitvinken.
GPS niet, als je bijv Google Maps gebruikt kost het laden van de mappen wel data, dus gaat dat van je 1gb af. Maar weer niet als je via Wifi verbonden bent, maar dat gaat onderweg lastig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:41 schreef Jmsls het volgende:
Even een noobvraag: Kost de GPS-Functie geld en zo nee gaat het dan van mij 1gb internet per maand af of is het gewoon volledig gratis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |