Als je gaat upgraden krijg je volgens mij eerst de vraag of je alles wilt backuppen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:29 schreef suuzepluus het volgende:
Okeee duidelijk, maar hoe kom ik dan op zo een zelfde soort programma? Nu kan ik alleen maar muziek ed. toevoegen in een soort van neppe itunes
Ik heb nog nooit echt geupgrade maar dacht het wel ja. Anders heb je MyBackup, dat is een applicatie die alles kan backupen, en na je upgrade kan je hem terugzetten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:32 schreef suuzepluus het volgende:
Oohw!hahaha dat zou fijn zijn
Maar je weet t niet zeker?
Schijnt vrij lange batterijduur te hebben: Juwe.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:47 schreef Luco het volgende:
Morgen of vrijdag maar een nieuwe ROM erop gooien voor ik naar Sydney vertrek. Aanraders? CM7 hebben veel lui hier, maar wil eigenlijk een makkelijke ODIN/CWM flash doen.
Auto-compiler is stukquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef jampot het volgende:
Hoe zit het nu met die betere berichten? Zoals die tweet met een mooie batterijduur-grafiek..
2 en een halve dag met Juwequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Kandijfijn het volgende:
@Luco
Cm7 is inmiddelseen zeer eenvoudige CWM-zip heur zelfs up te daten en te flashen via rommanager. De batterijduur is alleen heel erg matig helaas.
Als CM7 wat langer meegaat ga ik 't zeker gebruiken. Maar nog geen hele dag batterij tijd is waardeloos.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ga dat Juwe straks eens proberen :-).
CM7 blijft heel mooi maar de batterij-tijd blijft afschuwlijk. Ik kom waarschijnlijk wel weer terug als CM7 de nieuwste batterij-fix erin heeft gebouwd.
44% er af nu sinds 19.45 gisteren. Maar goed, wel lang met 3G en sync enzo uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ga dat Juwe straks eens proberen :-).
CM7 blijft heel mooi maar de batterij-tijd blijft afschuwlijk. Ik kom waarschijnlijk wel weer terug als CM7 de nieuwste batterij-fix erin heeft gebouwd.
Zonder sync ga ik doodquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
44% er af nu sinds 19.45 gisteren. Maar goed, wel lang met 3G en sync enzo uit.
iemand??quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:04 schreef Vicky het volgende:
n00b-vraag.... Kan ik een "screenshot" maken met de Galaxy zoals je ook kan doen bij de iPhone??
Homebutton+back deed dat volgens mij :-), maar er zijn ook meer dan genoeg apps voor te vinden.quote:
home en back niet.. wat is ADB?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Homebutton+back deed dat volgens mij :-), maar er zijn ook meer dan genoeg apps voor te vinden.
via ADB kan het ook
jij bent goed!!quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
eerst back ingedrukt houden, en dan op home klikken!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |