quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef 16meter het volgende:
Ok.
Heb nu een rom samengesteld maar snap niet helemaal hoe ik hem moet installeren.
[..]
Gewoon op je telefoon geheugen zetten, aanzetten in recovery mode, factory reset uitvoeren, rebooten en dan...?
Na die reboot krijg je vanzelf mogelijkheid 4?
Nee, en je moet het echt even zelf uitzoeken en zeer goed lezen anders ga je problemen krijgen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef Pino112 het volgende:
TVP, vanavond theme uploaden, nu verjaardag.
Het is gelukt m.b.v wat howto's op het forum van Androidworld. Heb wat links toegevoegd aan de OP die mij goed van pas kwamen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee, en je moet het echt even zelf uitzoeken en zeer goed lezen anders ga je problemen krijgen.
Gewoon via Install zip from SD-card in CWM?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino
Hoe flash ik dat? Ik kan niet vinden? Ik heb op SDkaart maar nog steeds dezelfde iconen. Werkt het alleen met Root?
Omg, ik dacht dat het serieus wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Was meer sarcastisch bedoeld richting de mensen die niet googlen :p. Ik had de PI moeten wijzigen:p
Dudequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omg, ik dacht dat het serieus was
Was al een zipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Wel een serieuze vraag, hoe hem je een zip van je theme gemaakt? Vast wel ergens een tut op XDA maar tis vakantie
Tweakers humor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Was meer sarcastisch bedoeld richting de mensen die niet googlen :p. Ik had de PI moeten wijzigen:p
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Kandijfijn het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-android-23.html
![]()
![]()
Dit had ik echt nooit verwacht van samsung.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Kandijfijn het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-android-23.html
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |