quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef 16meter het volgende:
Ok.
Heb nu een rom samengesteld maar snap niet helemaal hoe ik hem moet installeren.
[..]
Gewoon op je telefoon geheugen zetten, aanzetten in recovery mode, factory reset uitvoeren, rebooten en dan...?
Na die reboot krijg je vanzelf mogelijkheid 4?
Nee, en je moet het echt even zelf uitzoeken en zeer goed lezen anders ga je problemen krijgen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef Pino112 het volgende:
TVP, vanavond theme uploaden, nu verjaardag.
Het is gelukt m.b.v wat howto's op het forum van Androidworld. Heb wat links toegevoegd aan de OP die mij goed van pas kwamen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee, en je moet het echt even zelf uitzoeken en zeer goed lezen anders ga je problemen krijgen.
Gewoon via Install zip from SD-card in CWM?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino
Hoe flash ik dat? Ik kan niet vinden? Ik heb op SDkaart maar nog steeds dezelfde iconen. Werkt het alleen met Root?
Omg, ik dacht dat het serieus wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Was meer sarcastisch bedoeld richting de mensen die niet googlen :p. Ik had de PI moeten wijzigen:p
Dudequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omg, ik dacht dat het serieus was
Was al een zipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Wel een serieuze vraag, hoe hem je een zip van je theme gemaakt? Vast wel ergens een tut op XDA maar tis vakantie
Tweakers humor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Was meer sarcastisch bedoeld richting de mensen die niet googlen :p. Ik had de PI moeten wijzigen:p
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Kandijfijn het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-android-23.html
![]()
![]()
Dit had ik echt nooit verwacht van samsung.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Kandijfijn het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-android-23.html
![]()
![]()
Fraai hoor. Zal je thema er morgen 's op knallen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef Pino112 het volgende:
Leuk puntje aan de WP7 theme (zit ook in die van mij):
Oppleuren via CWM, Install from Zip.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:52 schreef exile79 het volgende:
Hoe gaat dat dan, een thema op je toestel zetten zonder de hele rom te vervangen?
Apps Organizerquote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef 16meter het volgende:
Is er geen enkele mogelijkheid om je apps anders in te delen? Altijd maar door die lijst heen scrollen is niet handig.
thnxquote:Op zondag 27 februari 2011 18:20 schreef jampot het volgende:
Je kan alleen mappen op je homescreen maken, niet in je appdrawer.
Dat doe je door simpelweg op een lege plek op een home lang te drukken, en dan iets als new folder te kiezen.
Met ''Go launcher'' kan je gewoon mappen maken in de drawer.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:20 schreef jampot het volgende:
Je kan alleen mappen op je homescreen maken, niet in je appdrawer.
Dat doe je door simpelweg op een lege plek op een home lang te drukken, en dan iets als new folder te kiezen.
Dat laatste heb ik ook altijd, nooit alleen muziek. Ik ga woensdag naar Geneve, zit ik 16uur in de busquote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef Kandijfijn het volgende:
Hij heeft maar enkele % meer drain per uur. Ik denk dat ik de 20 uur er wel mee zou moeten redden.
Ik luister trouwens alleen muziek in de bus waar ik ook vaak internet erbij en als ik skeeler/wielren en dan staat GPS+my tracks aan. Dus meestal 2 uur ofzo
Op 100% begonnen dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef exile79 het volgende:
Vrijdag tijdens dagje Den Haag Mytracks 6.5 uur aan gehad, en hij stond nog op 26%. Lijkt me netjes.
Jawel, maar die zijn nog niet geleverdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino in vliegtuigstand zetten en niet de standaardspeler maar winamp gebruiken.
Had je die extra accu's niet gekocht btw?
2.5 uur.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Kandijfijn het volgende:
6% in 1,5 uur? Dan is 20 uur idd. wel te halen
Danku danku. Ik had nog een probleem met Plume, dat de tekst in de nofiticationbar zwart is, maar dat is gelukkig instelbaar in Plume zelf.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef Luco het volgende:
Pino, je thema is. Ziet er fijn uit, werkt prima (gelukkig). Had problemen met Valle's Honeycomb 1.0. Witte tekstkleur in witte invulvakken werkt niet zo handig, zal hij zelf ook wel achter gaan komen.
Ga je ook de widgets van LauncherPro nog aanpassen
Zit wat in, ja.. Echter is dat voor mij echt niet te doen. Vooral whatsapp draait overuren.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef Kandijfijn het volgende:
100 uur is zelf redelijk eenvoudig te bereiken wanneer je hem gebruikt als een 3310. Op 2G geen sync en en af en toe een smsje.
Gelekt op Pools forum.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Kandijfijn het volgende:
WOW WOW WOW![]()
![]()
![]()
Samsung de eerste neit Google phone met officiele update?
Daar zijn al bekende hacks voor die waarschijnlijk werken, grootste gevaar is een nieuwe bootloader.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef svenistheman het volgende:
Pas op. De google market schijnt het niet te doen met de gelekte gingerbread rom.
quote:Yay!
But no screen-off animation, no Gingerbread keyboard, no all-black titlebar.. are you sure it's Gingerbread? Anyway, great news indeed.
Btw, does it include the scroll glow effect? I suppose they took that out too, since Samsung roms have their own overscoll effect..
Ze verwachten ook teveel, grote kans dat het hier pas om een Alfa build gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik flash hem niet. Nog niet rootable en Market werkt niet.
En dit:
[..]
quote:Samsung Change his system from EFS to EXT4.
Samsung use still his system EFS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |