Zit wat in, ja.. Echter is dat voor mij echt niet te doen. Vooral whatsapp draait overuren.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef Kandijfijn het volgende:
100 uur is zelf redelijk eenvoudig te bereiken wanneer je hem gebruikt als een 3310. Op 2G geen sync en en af en toe een smsje.
Gelekt op Pools forum.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Kandijfijn het volgende:
WOW WOW WOW![]()
![]()
![]()
Samsung de eerste neit Google phone met officiele update?
Daar zijn al bekende hacks voor die waarschijnlijk werken, grootste gevaar is een nieuwe bootloader.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef svenistheman het volgende:
Pas op. De google market schijnt het niet te doen met de gelekte gingerbread rom.
quote:Yay!
But no screen-off animation, no Gingerbread keyboard, no all-black titlebar.. are you sure it's Gingerbread? Anyway, great news indeed.
Btw, does it include the scroll glow effect? I suppose they took that out too, since Samsung roms have their own overscoll effect..
Ze verwachten ook teveel, grote kans dat het hier pas om een Alfa build gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik flash hem niet. Nog niet rootable en Market werkt niet.
En dit:
[..]
quote:Samsung Change his system from EFS to EXT4.
Samsung use still his system EFS.
Is die ook voor 2.2?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef Pino112 het volgende:
http://hotfile.com/dl/108018944/2dacd20/Browser.apk.zip.html
APK van Browser, had op XDA gevraagd of ie geupload kon worden.
Swypequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:40 schreef T.O.P het volgende:
Heb hem geinstalleerd, maar raad toch aan te wachten op en final versie. Market werkt wel, alleen swype bevat geen dictionaries
quote:Nog sneller? Ik scoorde gister met mijn SGS al 1228 punten (Quadrant), tegen normaal voor de Galaxy S ~950pt. Alleen de Nexus was sneller.
Wat wil je met meer snelheid? Loop je nu tegen problemen vanwege traagheid aan?
Dat is vreemd, ik heb geen problemen. Geeft ie die 'kan niet parseren'-error? Mss even cache van de Market legen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef Luco het volgende:
Pino, ik kan niks meer van de market/applanet downloaden sinds ik jouw thema erop heb geslingerd.
Ja, ik weet dat je geen ondersteuning geeft, donder zo de gewone AndroidBlack op denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |