Antwoord:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat ik ook nog eens verstand krijg van dat flashen enzo, want ik lees hier een hoop abracadabra.Ik durf nieteens een firmwareupgrade te doen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is net Linux, dat lijkt eerst ook heel lastig met moeilijke termen. Zodra je jezelf een beetje verdiept blijkt het allemaal heel simpel te zijn.
Android is linuxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is net Linux, dat lijkt eerst ook heel lastig met moeilijke termen. Zodra je jezelf een beetje verdiept blijkt het allemaal heel simpel te zijn.
Dan slaat die TT nergens opquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het nieuw is toch
Onder zijn Javaschill wel ja, via busybox gaan je ook nog gewoon linux commando's geven trouwens.quote:
Ik ben nou eenmaal zo creatief als een koelkast.quote:
Dan kan je in ieder geval mijn bier koud houdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal zo creatief als een koelkast.
Samsung heeft 2.3 wel beloofd via Twitter,...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is er trouwens nog een kans dat we 2.4 of 2.3 krijgen?
Dat zegt nogal weinig als we niet weten wat je er mee gedaan hebtquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Luco het volgende:
Op het moment 3,5u van de lader: 11% batterij verbruikt!
Nice one,quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef Luco het volgende:
Autosync elk half uur via 3G met Twitter, Facebook elk uur. Daarnaas wat internetgebruik en WhatsApp
ik heb dan echt een superbatterij de mijne kan met dat gebruik makkelijk 2 dagen meequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Luco het volgende:
Op het moment 3,5u van de lader: 11% batterij verbruikt!
Wat doet footprints?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:21 schreef 49euro het volgende:
ik zoek een zelfde soort programma als htc sense heeft met footprints maar dan voor op de galaxy iemand een tip?
Dan heb ik met mn maat 48 wel een hele grote iPad nodigquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mijn voet is groter dan mij SGS, zoiets lijkt mij beter te werken met een Ipad
Dat goedkope plastic is wel oerdegelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de Galaxy S van mijn collega eens een mogen bespelen en ik ben toch wel heel blij dat ik voor de iPhone 4 heb gekozen. Veel degelijker apparaat IMO.
Dat goedkope plastic prutsdeksel op de achterkant van de Galaxy S vind ik echt niet kunnen voor zo'n topmodel. Dat vind ik trouwens ook van mijn "oude" Omnia2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |