Antwoord:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat ik ook nog eens verstand krijg van dat flashen enzo, want ik lees hier een hoop abracadabra.Ik durf nieteens een firmwareupgrade te doen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is net Linux, dat lijkt eerst ook heel lastig met moeilijke termen. Zodra je jezelf een beetje verdiept blijkt het allemaal heel simpel te zijn.
Android is linuxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is net Linux, dat lijkt eerst ook heel lastig met moeilijke termen. Zodra je jezelf een beetje verdiept blijkt het allemaal heel simpel te zijn.
Dan slaat die TT nergens opquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het nieuw is toch
Onder zijn Javaschill wel ja, via busybox gaan je ook nog gewoon linux commando's geven trouwens.quote:
Ik ben nou eenmaal zo creatief als een koelkast.quote:
Dan kan je in ieder geval mijn bier koud houdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal zo creatief als een koelkast.
Samsung heeft 2.3 wel beloofd via Twitter,...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is er trouwens nog een kans dat we 2.4 of 2.3 krijgen?
Dat zegt nogal weinig als we niet weten wat je er mee gedaan hebtquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Luco het volgende:
Op het moment 3,5u van de lader: 11% batterij verbruikt!
Nice one,quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef Luco het volgende:
Autosync elk half uur via 3G met Twitter, Facebook elk uur. Daarnaas wat internetgebruik en WhatsApp
ik heb dan echt een superbatterij de mijne kan met dat gebruik makkelijk 2 dagen meequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Luco het volgende:
Op het moment 3,5u van de lader: 11% batterij verbruikt!
Wat doet footprints?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:21 schreef 49euro het volgende:
ik zoek een zelfde soort programma als htc sense heeft met footprints maar dan voor op de galaxy iemand een tip?
Dan heb ik met mn maat 48 wel een hele grote iPad nodigquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mijn voet is groter dan mij SGS, zoiets lijkt mij beter te werken met een Ipad
Dat goedkope plastic is wel oerdegelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de Galaxy S van mijn collega eens een mogen bespelen en ik ben toch wel heel blij dat ik voor de iPhone 4 heb gekozen. Veel degelijker apparaat IMO.
Dat goedkope plastic prutsdeksel op de achterkant van de Galaxy S vind ik echt niet kunnen voor zo'n topmodel. Dat vind ik trouwens ook van mijn "oude" Omnia2.
Flashenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit trouwens, zonder veel succes, te Googlen of het mogelijk is om mijn i8000 Omnia2 om te flashen naar Android. Gewoon voor de leukWindows Mobile 6.5.3. zuigt namelijk. Hard.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=570quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit trouwens, zonder veel succes, te Googlen of het mogelijk is om mijn i8000 Omnia2 om te flashen naar Android. Gewoon voor de leukWindows Mobile 6.5.3. zuigt namelijk. Hard.
Is er hier een slimme kop die daar meer over weet en of het uberhaupt kan? Wellicht wil je mij dan eens een PM sturen
Hoi Splackquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
FlashenDat mag niet van Samsung hoor.
XDAquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=570
Dankjewel Pienjooooooo, ik ga eens even spelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=570
Je hebt toch een hippe iPhone?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef wolfrolf het volgende:
ik heb dat dekselse Android, na het 3 keer verkeerd gedaan te hebben
(Goed lezen is ook een vak apart), zowaar draaiend op mijn halfbakken i8000. Kicken! Nu heb ik een wannabe-Galaxy S
Ik ken drie mensen met een iPhone 4, en twee daarvan hebben een hele dik barst door het schermquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de Galaxy S van mijn collega eens een mogen bespelen en ik ben toch wel heel blij dat ik voor de iPhone 4 heb gekozen. Veel degelijker apparaat IMO.
Dat goedkope plastic prutsdeksel op de achterkant van de Galaxy S vind ik echt niet kunnen voor zo'n topmodel. Dat vind ik trouwens ook van mijn "oude" Omnia2.
Niet boos worden Pinoquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt toch een hippe iPhone?
Oh, en beter ga je naar het algemene Android-topic, deze is speciaal voor de SGS.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb wel een KIES update, straks eens kijken of ik ook de firmware update krijg aangezien ik me niet bezig houd met custom roms.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:32 schreef exile79 het volgende:
In dit topic wordt door users melding gemaakt dat er nu via KIES wel van JS3 naar JS5 kan worden geupdate. Zouden ze eindelijk wakker zijn bij samsung?
Ik ken er ook 2 met een barst in het scherm.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ken drie mensen met een iPhone 4, en twee daarvan hebben een hele dik barst door het scherm.
ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kreeg van de week trouwens op m'n werk de vraag van "is dat een iPhone?" Ik vond dat wel een veelzeggende vraag.
Het design is natuurlijk een regelrechte Iphone 3G(s) ripp-offquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Overigens zonder echt goed het scherm te hebben gezien, maar dat terzijde.
En ik heb ook nog een knalroze cover dus je zou zo niet zeggen van hey dat design ken ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 06:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het design is natuurlijk een regelrechte Iphone 3G(s) ripp-off. Eerste reactie van een maat van mij toen hij mijn telefoon zag. ''WTF, JIJ gevallen voor een Iphone!!!! Nee dude een Galaxy S, waarop hij opgelucht ademhaalde
Geen flauw idee, ik ga dood als ik niet livesyncquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef exile79 het volgende:
Was het altijd al zo dat je perse 'Achtergrondgegeves' aan moest vinken om de market op te starten? Zit ik niet echt op te wachten, moet ik het daarna weer uitzetten om batterij vreten te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |