Dankjewel Pienjooooooo, ik ga eens even spelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=570
Je hebt toch een hippe iPhone?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef wolfrolf het volgende:
ik heb dat dekselse Android, na het 3 keer verkeerd gedaan te hebben
(Goed lezen is ook een vak apart), zowaar draaiend op mijn halfbakken i8000. Kicken! Nu heb ik een wannabe-Galaxy S
Ik ken drie mensen met een iPhone 4, en twee daarvan hebben een hele dik barst door het schermquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de Galaxy S van mijn collega eens een mogen bespelen en ik ben toch wel heel blij dat ik voor de iPhone 4 heb gekozen. Veel degelijker apparaat IMO.
Dat goedkope plastic prutsdeksel op de achterkant van de Galaxy S vind ik echt niet kunnen voor zo'n topmodel. Dat vind ik trouwens ook van mijn "oude" Omnia2.
Niet boos worden Pinoquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt toch een hippe iPhone?
Oh, en beter ga je naar het algemene Android-topic, deze is speciaal voor de SGS.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de Galaxy S van mijn collega eens een mogen bespelen en ik ben toch wel heel blij dat ik voor de iPhone 4 heb gekozen. Veel degelijker apparaat IMO.
Dat goedkope plastic prutsdeksel op de achterkant van de Galaxy S vind ik echt niet kunnen voor zo'n topmodel. Dat vind ik trouwens ook van mijn "oude" Omnia2.
Ik heb wel een KIES update, straks eens kijken of ik ook de firmware update krijg aangezien ik me niet bezig houd met custom roms.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:32 schreef exile79 het volgende:
In dit topic wordt door users melding gemaakt dat er nu via KIES wel van JS3 naar JS5 kan worden geupdate. Zouden ze eindelijk wakker zijn bij samsung?
Ik ken er ook 2 met een barst in het scherm.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ken drie mensen met een iPhone 4, en twee daarvan hebben een hele dik barst door het scherm.
ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kreeg van de week trouwens op m'n werk de vraag van "is dat een iPhone?" Ik vond dat wel een veelzeggende vraag.
Het design is natuurlijk een regelrechte Iphone 3G(s) ripp-offquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Overigens zonder echt goed het scherm te hebben gezien, maar dat terzijde.
En ik heb ook nog een knalroze cover dus je zou zo niet zeggen van hey dat design ken ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 06:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het design is natuurlijk een regelrechte Iphone 3G(s) ripp-off. Eerste reactie van een maat van mij toen hij mijn telefoon zag. ''WTF, JIJ gevallen voor een Iphone!!!! Nee dude een Galaxy S, waarop hij opgelucht ademhaalde
Geen flauw idee, ik ga dood als ik niet livesyncquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef exile79 het volgende:
Was het altijd al zo dat je perse 'Achtergrondgegeves' aan moest vinken om de market op te starten? Zit ik niet echt op te wachten, moet ik het daarna weer uitzetten om batterij vreten te voorkomen.
Vinger lang op foto houden, dan kan je hem opslaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Is het mogelijk om plaatjes direct van google/images op je SGS te krijgen? Soort van rechtermuisknop/opslaan
Top thnxquote:Op zondag 20 februari 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vinger lang op foto houden, dan kan je hem opslaan.
Waarom zou je dat in Godsnaam willenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef GalaxyS het volgende:
Ik ben opzoek naar een programma die alle geluiden die je op je pc hoort naar je android telefoon word gestreamed. tot nu toe vind ik alleen dingen die liedjes kunnen streamen maar het gaat dus om elk geluid iemand?
kwil namelijk t FOK!-logo als achtergrondje hebben. In de galerij ziet tie er perfect uit, maar set ik m als wallpaper dan vergroot tie m? Dan maar resizen op de pc en weer uppen naart toestelquote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Is het mogelijk om plaatjes direct van google/images op je SGS te krijgen? Soort van rechtermuisknop/opslaan
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in Godsnaam willen?
In Google term geprobeerd, direct gevonden en getest en het werkt gewoon.
Jij blijft ook te lui om Google te gebruiken he![]()
![]()
.
En als je google niet kan vinden, moet je het maar even googelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
![]()
.
Ik wil een wireless speaker voor mijn telefoon die staat aangesloten op een beamer, want ik heb geen oortjes die lang genoeg zijn voor de bank tot de pc, dus leek het me chill om mijn oortjes in de telefoon te doen en zo het geluid te horenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |