Antwoord:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat ik ook nog eens verstand krijg van dat flashen enzo, want ik lees hier een hoop abracadabra.Ik durf nieteens een firmwareupgrade te doen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is net Linux, dat lijkt eerst ook heel lastig met moeilijke termen. Zodra je jezelf een beetje verdiept blijkt het allemaal heel simpel te zijn.
Android is linuxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het is net Linux, dat lijkt eerst ook heel lastig met moeilijke termen. Zodra je jezelf een beetje verdiept blijkt het allemaal heel simpel te zijn.
Dan slaat die TT nergens opquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het nieuw is toch
Onder zijn Javaschill wel ja, via busybox gaan je ook nog gewoon linux commando's geven trouwens.quote:
Ik ben nou eenmaal zo creatief als een koelkast.quote:
Dan kan je in ieder geval mijn bier koud houdenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal zo creatief als een koelkast.
Samsung heeft 2.3 wel beloofd via Twitter,...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is er trouwens nog een kans dat we 2.4 of 2.3 krijgen?
Dat zegt nogal weinig als we niet weten wat je er mee gedaan hebtquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Luco het volgende:
Op het moment 3,5u van de lader: 11% batterij verbruikt!
Nice one,quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef Luco het volgende:
Autosync elk half uur via 3G met Twitter, Facebook elk uur. Daarnaas wat internetgebruik en WhatsApp
ik heb dan echt een superbatterij de mijne kan met dat gebruik makkelijk 2 dagen meequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:31 schreef Luco het volgende:
Op het moment 3,5u van de lader: 11% batterij verbruikt!
Wat doet footprints?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:21 schreef 49euro het volgende:
ik zoek een zelfde soort programma als htc sense heeft met footprints maar dan voor op de galaxy iemand een tip?
Dan heb ik met mn maat 48 wel een hele grote iPad nodigquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mijn voet is groter dan mij SGS, zoiets lijkt mij beter te werken met een Ipad
Dat goedkope plastic is wel oerdegelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de Galaxy S van mijn collega eens een mogen bespelen en ik ben toch wel heel blij dat ik voor de iPhone 4 heb gekozen. Veel degelijker apparaat IMO.
Dat goedkope plastic prutsdeksel op de achterkant van de Galaxy S vind ik echt niet kunnen voor zo'n topmodel. Dat vind ik trouwens ook van mijn "oude" Omnia2.
Flashenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit trouwens, zonder veel succes, te Googlen of het mogelijk is om mijn i8000 Omnia2 om te flashen naar Android. Gewoon voor de leukWindows Mobile 6.5.3. zuigt namelijk. Hard.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=570quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit trouwens, zonder veel succes, te Googlen of het mogelijk is om mijn i8000 Omnia2 om te flashen naar Android. Gewoon voor de leukWindows Mobile 6.5.3. zuigt namelijk. Hard.
Is er hier een slimme kop die daar meer over weet en of het uberhaupt kan? Wellicht wil je mij dan eens een PM sturen
Hoi Splackquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
FlashenDat mag niet van Samsung hoor.
XDAquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=570
Dankjewel Pienjooooooo, ik ga eens even spelenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=570
Je hebt toch een hippe iPhone?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:44 schreef wolfrolf het volgende:
ik heb dat dekselse Android, na het 3 keer verkeerd gedaan te hebben
(Goed lezen is ook een vak apart), zowaar draaiend op mijn halfbakken i8000. Kicken! Nu heb ik een wannabe-Galaxy S
Ik ken drie mensen met een iPhone 4, en twee daarvan hebben een hele dik barst door het schermquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de Galaxy S van mijn collega eens een mogen bespelen en ik ben toch wel heel blij dat ik voor de iPhone 4 heb gekozen. Veel degelijker apparaat IMO.
Dat goedkope plastic prutsdeksel op de achterkant van de Galaxy S vind ik echt niet kunnen voor zo'n topmodel. Dat vind ik trouwens ook van mijn "oude" Omnia2.
Niet boos worden Pinoquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt toch een hippe iPhone?
Oh, en beter ga je naar het algemene Android-topic, deze is speciaal voor de SGS.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb wel een KIES update, straks eens kijken of ik ook de firmware update krijg aangezien ik me niet bezig houd met custom roms.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:32 schreef exile79 het volgende:
In dit topic wordt door users melding gemaakt dat er nu via KIES wel van JS3 naar JS5 kan worden geupdate. Zouden ze eindelijk wakker zijn bij samsung?
Ik ken er ook 2 met een barst in het scherm.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ken drie mensen met een iPhone 4, en twee daarvan hebben een hele dik barst door het scherm.
ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kreeg van de week trouwens op m'n werk de vraag van "is dat een iPhone?" Ik vond dat wel een veelzeggende vraag.
Het design is natuurlijk een regelrechte Iphone 3G(s) ripp-offquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Overigens zonder echt goed het scherm te hebben gezien, maar dat terzijde.
En ik heb ook nog een knalroze cover dus je zou zo niet zeggen van hey dat design ken ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 06:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het design is natuurlijk een regelrechte Iphone 3G(s) ripp-off. Eerste reactie van een maat van mij toen hij mijn telefoon zag. ''WTF, JIJ gevallen voor een Iphone!!!! Nee dude een Galaxy S, waarop hij opgelucht ademhaalde
Geen flauw idee, ik ga dood als ik niet livesyncquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef exile79 het volgende:
Was het altijd al zo dat je perse 'Achtergrondgegeves' aan moest vinken om de market op te starten? Zit ik niet echt op te wachten, moet ik het daarna weer uitzetten om batterij vreten te voorkomen.
Vinger lang op foto houden, dan kan je hem opslaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Is het mogelijk om plaatjes direct van google/images op je SGS te krijgen? Soort van rechtermuisknop/opslaan
Top thnxquote:Op zondag 20 februari 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vinger lang op foto houden, dan kan je hem opslaan.
Waarom zou je dat in Godsnaam willenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef GalaxyS het volgende:
Ik ben opzoek naar een programma die alle geluiden die je op je pc hoort naar je android telefoon word gestreamed. tot nu toe vind ik alleen dingen die liedjes kunnen streamen maar het gaat dus om elk geluid iemand?
kwil namelijk t FOK!-logo als achtergrondje hebben. In de galerij ziet tie er perfect uit, maar set ik m als wallpaper dan vergroot tie m? Dan maar resizen op de pc en weer uppen naart toestelquote:Op zondag 20 februari 2011 12:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Is het mogelijk om plaatjes direct van google/images op je SGS te krijgen? Soort van rechtermuisknop/opslaan
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in Godsnaam willen?
In Google term geprobeerd, direct gevonden en getest en het werkt gewoon.
Jij blijft ook te lui om Google te gebruiken he![]()
![]()
.
En als je google niet kan vinden, moet je het maar even googelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
![]()
.
Ik wil een wireless speaker voor mijn telefoon die staat aangesloten op een beamer, want ik heb geen oortjes die lang genoeg zijn voor de bank tot de pc, dus leek het me chill om mijn oortjes in de telefoon te doen en zo het geluid te horenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
![]()
.
Dude dat is je eigen schuld omdat gewoon vertikt te Googlen en vertikt reacties te lezen waar mensen hun best voor hebben gedaan. Pino, ik zouden je makkelijk kunnen helpen maar we zijn je gedrag gewoon al een tijdje beu.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Ik wil een wireless speaker voor mijn telefoon die staat aangesloten op een beamer, want ik heb geen oortjes die lang genoeg zijn voor de bank tot de pc, dus leek het me chill om mijn oortjes in de telefoon te doen en zo het geluid te horen
(ik kan speakers savonds niet te hard zetten vanwege huisgenoten), in google vond ik alleen maar programma's waarmee je mp3 bestandjes ect kon streamen.
schei toch eens uit met de pientere gozer uit te hangen
Dat is niet waar, ik heb een half uur lopen googelen zonder resultaat, en bovendien heb ik de eerdere hulp van jullie zeker gebruikt met succes en dat heb ik ook laten weten. maar om een of andere reden ga jij er vanuit dat ik weer met onzin aan kom zetten terwijl dat niet waar is zoals je nu zietquote:Op zondag 20 februari 2011 15:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dude dat is je eigen schuld omdat gewoon vertikt te Googlen en vertikt reacties te lezen waar mensen hun best voor hebben gedaan. Pino, ik zouden je makkelijk kunnen helpen maar we zijn je gedrag gewoon al een tijdje beu.
Geef mij eens een reden waarom ik mijn best zou doen een kleine tuturiol voor te schrijven als het verleden bewijst dat ze dat soort dingen gewoon glashard negeert.
Doe zonder link manquote:Op zondag 20 februari 2011 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb tien seconden gegoogeled: *link*![]()
Beter doe je dat zelf ook..
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Doe zonder link man,.. je bent te goed voor deze wereld
quote:
Nope, niet getest.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoe bevalt Voodoo als kernel? Jij toevallig al andere kernels dan Speedmod of Voodoo getest?
Die van Tegrak zou snel moeten zijn maar tis van een Aziaat![]()
![]()
-Edit-
Je GPS als weer genezen van zijn Aids?![]()
Je kan een prepaid creditcard nemen, heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand van jullie die 'beautiful widgets'?
Kwil 'm best graag hebben maar de market accepteert alleen maar creditcard![]()
Nu las ik wel berichten dat er Paypal bij gaat komen, maar dat zou dus betekenen dat niemand die app heeft, mits creditcard?
Kheb nog nooit betaald voor (extra) software en was dit eigenlijk ook niet van plan...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan een prepaid creditcard nemen, heb ik ook gedaan.
Ik heb m gratisquote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand van jullie die 'beautiful widgets'?
Kwil 'm best graag hebben maar de market accepteert alleen maar creditcard![]()
Nu las ik wel berichten dat er Paypal bij gaat komen, maar dat zou dus betekenen dat niemand die app heeft, mits creditcard?
Xie die idd ook op de website. Eerst maar 's een scanner fixen danquote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb m gedownload dmv dat zwartwitte codeding. QR ofzo
je kan niet direct apk files downloaden vanaf androids stockbrowser. Heeft waarschijnlijk te maken veiligheid.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb m gedownload dmv dat zwartwitte codeding. QR ofzo
barcodequote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Xie die idd ook op de website. Eerst maar 's een scanner fixen dan![]()
Welke heb jij dan, de Barcode Scanner van ZXing Team of toch een andere. Deze werd namelijk in #1 al genoemd maar lees er nu niet zo'n positieve reviews over.
ShopSavvy 4 Barcode Scanner is ook al wat vaker gedownload.
het is de laatste dagen alleen heel erg grijs, en dat is echt saai! Toen ik m net had, afgelopen week, zonnetje, sterrenhemelquote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef Da_Ripper het volgende:
In afwachting op jullie antwoorden wat betreft de scanner ... heb ik 'm via mediafire binnengehaald. (gegeven onder in de comments).
Na binnenhalen moest ik de BeautifulWin. ff zoeken omdat hij nu via applanet binnenkwam, maar dankzij Astro had ik 'm meteen gevonden![]()
Je t'aime de apps
Ik heb het net geprobeerd en het werkt goed nu ook fix binnen. Alleen maps gedraagd zich raar. voor de restlijkt het iets langer te durenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, locatiebepaling werkt niet meer. GPS ook niet, komt door GPS Aids, aidsprogramma.
Ik wacht tot jij hem probeertquote:Op zondag 20 februari 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Cm7 schijnt steeds werkender te worden. Al iemand geprobeerd?
Dat komt omdat Samsung niet zijn drivers niet open-source heeft. Ook er is veel meer kennis over de drivers van HTC HD2 en de specifieke chipset.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef jampot het volgende:
Ik vind het allemaal wel bizar lang duren voor 2.3 eens geport wordt naar de SGS. Vrienden met een HD2 (nota bene van origine windows mobile) hebben het al lang. Dat terwijl het allemaal zo makkelijk had moeten zijn, omdat de Nexus S een Samsung was...
Darky is toch 2.3.2?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:54 schreef jampot het volgende:
Ik vind het allemaal wel bizar lang duren voor 2.3 eens geport wordt naar de SGS. Vrienden met een HD2 (nota bene van origine windows mobile) hebben het al lang. Dat terwijl het allemaal zo makkelijk had moeten zijn, omdat de Nexus S een Samsung was...
Ik ga hem inderdaad vanmiddag even flashen, om vervolgens Doc Wipe er over te gooien denk ik. Zit nu na 9 uur al weer op 37 procent, is echt kutquote:Op maandag 21 februari 2011 09:24 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik wacht tot jij hem probeertik heb de meest extreme nigtly's geprobeerd en die waren wel razendsnel. Alleen veel dingen die niet werkten en FC's. FC's zijn nu opgelost alleen sommige functies werken nog niet.
Net functies die ik weer onmisbaar vind
Die lui van XDA hebben Honeycomb geported naar de Nexus one![]()
Handige oplossing man, dat zo het geluid gestreamd wordt met 6 seconden vertraging.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb tien seconden gegoogeled: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=858794
Beter doe je dat zelf ook..
Jij kent inderdaad de posthistorie van GalaxyS in dit topic niet. Doe dat eerst maar eens opzoeken, dan snap je wel waarom wij zo reageren.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Handige oplossing man, dat zo het geluid gestreamd wordt met 6 seconden vertraging.
Ik ken jullie historie hier niet, maar als je een user groepsgewijs basht dat oplossingen zo makkelijk te vinden zijn, kom dan met een oplossing, en niet met onzinshit die je half gelezen hebt.
Toch was je 10-seconden-googelen-oplossing een dikke fail, makker.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij kent inderdaad de posthistorie van GalaxyS in dit topic niet. Doe dat eerst maar eens opzoeken, dan snap je wel waarom wij zo reageren.
Tuurlijk is dat een oplossing. Ben jij trouwens de vriendin van hem ofzo, dat je hem opeens hier komt ondersteunen?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Toch was je 10-seconden-googelen-oplossing een dikke fail, makker.![]()
En buiten bashen, is gewoon niet-reageren is ook nog altijd een oplossing, als iemand je irriteert, he, dappere?!
If you have a problem, and no one else can help, maybe you can hire... the A-team!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een oplossing. Ben jij trouwens de vriendin van hem ofzo, dat je hem opeens hier komt ondersteunen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |