Idle is CM7 wel goed qua batterij, maar onder load nog niet. Dan kan je beter Juwe flashen.quote:Op zondag 12 juni 2011 02:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Thnx! Morgen is aan de slag gaan.. In de hoop een langere accu duur te krijgen
Atk voegt dus niks toe?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
als je die verwijdert zal hij zelfs nog beter worden!
Was ik van plan, 2.2.1 erop gezet, jpu, daarna cm7 initial, auto reboot uit, via recovery format system, data en cache, en dan het belangrijkste deel, die zip, werkte niet, kreeg een error, anders had ik nu wel CM7quote:
Oh excuus, ik las verkeerdquote:Op maandag 13 juni 2011 18:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen iOS?
XEN of XEE bedoel ik. Bel es naar *#1234#.
Laat me raden, je hebt een witte?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Parafernalia het volgende:
PDA: I9000BOJS5
Phone: I9000XXJPY
CSC: I9000GTNLJS4
Build: 2011.02
Gewoon bij T-Mobile gehaaldquote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef rumiii het volgende:
jij hebt iets.. niet nederlands zo te zien
Als je dan de nieuwste officiele firmware wil hebben voor nederland -> http://hotfile.com/dl/120(...)I9000XENJV4.rar.htmlquote:
Maakt geen fuck uit welke je hebt.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:05 schreef Schermetje het volgende:
Wat voor score hebben jullie bij quadrant standart?
Die Quadrantscore slaat nergens op. Je score kan lager zijn, maar je SGS kan gewoon sneller zijn. Niet naar kijken dus, en al helemaal niet op gaan fappen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef Schermetje het volgende:
Hoe bedoel je? als je andere ROM er op heb gegooid kan het zijn dat hij 3x zo snel loopt. Ik heb namelijk een score van 2012 terwijl een normale SGS maar 800 loopt
Waarom zou dit nergens op slaan? Net nog 2x gedaan precies zelfde score dus......quote:Op maandag 13 juni 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die Quadrantscore slaat nergens op. Je score kan lager zijn, maar je SGS kan gewoon sneller zijn. Niet naar kijken dus, en al helemaal niet op gaan fappen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef Schermetje het volgende:
[..]
Waarom zou dit nergens op slaan? Net nog 2x gedaan precies zelfde score dus......
aansluiten op pc en verkenner gebruiken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:08 schreef Vicky het volgende:
Hmm hoe krijg ik programma's van de interne SD kaart van de telefoon naar de extra SD kaart die ik erbij gekregen heb? Mijn telefoon is echt retetraag na het installeren van een aantal spelletjes.
En is er een aanpassing waardoor ik wel in het zonnetje op mijn telefoon kan kijken? Ik zie nu echt helemaal niks als ik buiten in de zon zit.
Waarschijnlijk heb je helderheid op hoogst..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:08 schreef Vicky het volgende:
Hmm hoe krijg ik programma's van de interne SD kaart van de telefoon naar de extra SD kaart die ik erbij gekregen heb? Mijn telefoon is echt retetraag na het installeren van een aantal spelletjes.
En is er een aanpassing waardoor ik wel in het zonnetje op mijn telefoon kan kijken? Ik zie nu echt helemaal niks als ik buiten in de zon zit.
nee die krijg ik er nooit netjes opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef rumiii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je helderheid op hoogst..
Gebruik je een screen protector?
daarom dat waarschijnlijke, was ze zelf wel achtergekomen dacht ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:52 schreef Catch22- het volgende:
Als de helderheid op zijn hoogst staat zie je juist het meeste in de zon.
heb je de 'energiewidget' aan staan?
uhh dat zou kunnen.. ff kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:52 schreef Catch22- het volgende:
Als de helderheid op zijn hoogst staat zie je juist het meeste in de zon.
heb je de 'energiewidget' aan staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |