SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel gebruikte termenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lagfix
Veel mensen klagen dat hun telefoon zou lagen. De grootste reden hiervoor is dat Samsung gebruikt maakt van een zogeheten RFS-bestandsindeling waardoor het geheugen een zeer lage leessnelheid zou krijgen. Oplossing hiervoor is de bestandsindeling veranderen in Ext2 of Ext4. Op Xda-developers zijn veel oplossingen te vinden voor dit probleem.
Enkele voorbeelden hiervan zijn
• Speedmodkernel
• Voodoo Lagfix
• OLFC (door veel mensen als achterhaald gezien, wel makkelijk).[a]
Bekende tweaks
• Voodoo sound, color, sharpness fix
• OV/UC, oftewel onder en overclocken
Links naar boeiende tweeps
SuperCurio-Ontwikkelaar voodoo lag-, sound-, colorfix
Romkitchen-Nieuws over romkitchen
Codeworkx- Ontwikkelaar CM7 voor SGS
Handige links en tutorials
3 button combo-fix voor wie deze niet heeft [Belangrijk]
EFS-folder back-up [Belangrijk]
Rooten van je telefoon
Voor de gevorde gebruiker die alles uit zijn telefoon wil halen
Geflashed toestel wat niet meer opstart herstellen
Vorige delen:
Samsung Galaxy S #1 - Kom maar door met die yoghurt!
Samsung Galaxy S #2
Samsung Galaxy S #3
Samsung Galaxy S #4
Samsung Galaxy S #5
Samsung Galaxy S #6
Samsung Galaxy S #7 Flashen, flashen en nog eens flashen.
Samsung Galaxy S #8 Waar je je eigen rom kan bakken
Samsung Galaxy S #9
Samsung Galaxy S #10 waar het Gingerbread-deeg al in de oven ligt.
Samsung Galaxy S #11 Eerder officiele Gingerbread hebben dan HTC!
Samsung Galaxy S #12 Threekransje van Pino en Kandijfijn met peperkoek
Samsung Galaxy S #13 waar je alles kan vinden!
Samsung Galaxy S #14 blijkt leerzamer dan vaders zouden willen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Catch22- op 26-04-2011 13:58:05 ]Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Zoo, bijzonder is GB nu ook weer nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
tegen de tijd dat we 2.3.3 hebben is 2.3.4 alweer uit. Waarom is het systeem niet modulair zodat we niet op samsung hoeven te wachten.
Klopt maar ik zit te wachten op een langere accuduur en die videofunctie in 2.4 zou voor mij erg welkom zijn want skype heeft dat nog niet voor android en ik wil een programma hebben waarmee ik ook kan videochatten met iemand op de pc.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zoo, bijzonder is GB nu ook weer niet
Dat weet ik maar 2.3.4 komt deze zomer uit volgens tweakers en moet videochat gaan ondersteunen. Echter tot dusver heeft samsung al moeite om 2.3.3 op de galaxy te krijgen dus ik vertrouw er niet op dat ze het met 2.3.4 wel gaat lukken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:30 schreef Catch22- het volgende:
je haalt 2 dingen doorelkaar2.3.4 is een doorontwikkeling van GingerBread. 2.4 is de volgende 'grote' update voor smartphones en heet Ice Cream Sandwich en is eigenlijk 3.1, maar dan voor smartphones.
3.x is vooralsnog de tabletversie
Dat klopt, maar dat is een nieuwe versie, 2.3.4 zal slechts een update zijn en dus sneller verlopen. 2.2 > 2.2.1 duurde ook niet zo lang geloof ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat weet ik maar 2.3.4 komt deze zomer uit volgens tweakers en moet videochat gaan ondersteunen. Echter tot dusver heeft samsung al moeite om 2.3.3 op de galaxy te krijgen dus ik vertrouw er niet op dat ze het met 2.3.4 wel gaat lukken.
Ik zal hem eens installeren. Lijkt me niet dat hij mn GO launcher kan vervangen, maar ben wel benieuwd naar de widgets ed.quote:
Booten naar CWM en dan je sdcard mounten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:36 schreef jampot het volgende:
Heb met het framework zitten kutten. Ik wil nu ff een nieuwe rom flashen, maar ik vraag me af hoe ik de zip op mn sd kan krijgen. Geen statusbar, dus kan niet connecten. Zou ik hem vanaf externe sd kunnen flashen? Daar kan ik de rom wel op krijgen.
Thanks!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Booten naar CWM en dan je sdcard mounten.
Dit verdient een 'quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:44 schreef jampot het volgende:
Gvd ik flash de verkeerde. Ik ben een mongool xD Nouja, maar ff wachten en dan zo het proces herhalen :p
Achja, er stonden 2 rommetjes op mn sd kaart, en per ongeluk de verkeerde aangeklikt. Nu is de goede weer bezig, Juwe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |