quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Je moet het vorige deel nog even opnemen in de OP TS
wiki en vorige delen in de OP zijn niet meer nodig met het nieuwe systeem. de vorige delen haal ik dan ook uit de OP en de link naar de wiki lijkt me ook niet meer nodig??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb maar even de wiki geëdit, zag dat Mjan en ik er nog niet instonden (02-09-2011)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:05 schreef Chanty het volgende:
Pfffff ik heb veel dingen bedacht die er mis kunnen gaan: been breken, autopech, etc. maar wat me nu is overkomen...
Net na het sporten was ik mijn haar aan het drogen en wilde met een nieuwe ronde borstel nog even mijn pony opfohnen. En toen zat die borstel dus muur en muur vast in mijn pony.... Ik zag mezelf al kaalgeschoren trouwenDirtyHarry heeft een uur met een kniptang alle pinnetjes van de borstel eraf zitten knippen, zo voorzichtig mogelijk maar er is toch nog aardig wat haar verloren gegaan. Het valt gelukkig niet op, pony is nu wat uitgedund...
Leuke anekdote voor de babs
done !quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Zag mijn aanstaande op de gemeentesite kijken voor trouwlocatie
Mogen wij er ook in? Uniekhoorn en elfsteden 2-2-2012
Als het goed is, kijken wat de gemeente wil doen als er op die datum een elfstedentocht is.. dat de BAB mee wil om ons te trouwen op het ijs.
Dan willen wij in maart naar Tenerife
Achteraf is het ook heel grappig, maar dat ding zat volledig vast tot op mijn hoofdhuid dus ik ben er goed vanaf gekomen. Ik moet er niet aan denken wat ik had moeten doen als we de borstel niet los hadden kunnen knippen...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
ik moest lachen
ik ga overigens het weekend voordat we gaan trouwen gewoon mee op volleybal toernooi.. als ik iets breek of scheur of verzwik, dan is dat maar zoheb even gechekt en chep wil dan ook wel met me trouwen
Meer meer meerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:18 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, getrouwd.
Nog geen foto's binnen, maar hier een kiekje met een telefoon.
Het was een superdag, en eigenlijk voor 100% perfect, zowel de locaties, de gasten als de gebeurtenissen!
[ afbeelding ]
en het overhemd en de stropdas in matching colours bij mijn jurkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo kostuum gekocht en morgen krijgen we de ringen!![]()
Ik heb een blauw kostuum gekocht met strepen!
Gefeliciteerd Cynixquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:18 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, getrouwd.
Nog geen foto's binnen, maar hier een kiekje met een telefoon.
Het was een superdag, en eigenlijk voor 100% perfect, zowel de locaties, de gasten als de gebeurtenissen!
[ afbeelding ]
quote:
Oeh ja jullie trouwen in Italiequote:Op zondag 29 mei 2011 08:26 schreef Suusz het volgende:
Cynix, gefeliciteed! Mooie foto!
Chanty, nog een paar dagen nu spannend! Het weer ziet er goed uit voor dan![]()
Voor mij ook nog maar een klein weekje! Gister de bruidsjurk en pak opgehaald (in donkere hoezen!). En gelukkig was mijn jurk nog gewoon dezelfde!
* Suusz verhalen gehoord heeft dat bruiden op de dag zelf erachter kwamen dat de bruidswinkel een fout had gemaakt en dezelfde jurk in een totaal andere maat had meegegeven..!
Gisteravond nog menukaartjes opgemaakt, uitgeprint en op maat gesneden.. Vandaag alles verzamelen, de auto inpakken en gaan rijden! We komen dan morgen aan in Italie dan woensdag in Siena in ondertrouw. Dan nog het draaiboek doornemen met ceremoniemeesters en de laatste dingen ter plekke regelen. Komt echt dichtbij nu, duimen voor goed weer en de ringen niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop