quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef MissJ het volgende:
Chantal eruit![]()
en wat laat ze zich kennen zeg![]()
Ze dacht dat ze in de gouden kooi zat. Even momentje pakken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef Maartel het volgende:
Chantal denkt 'ik heb geen afleveringen meer dus moet nu nog ff alle aandacht pakken die ik pakken kan!'
Nee, nooit geweest, maar dit is natuurlijk een vrouwenmarkt, en bij vrouwen gaat het om pondjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen koop je niet per pond! Maar per stuk! Nooit op de veemarkt geweest?
Misschien was t een maand daarvoor op de casting al gebeurdquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die na een paar dagen al verliefd worden
Nee, om de tieten, de kont en het gezicht!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest, maar dit is natuurlijk een vrouwenmarkt, en bij vrouwen gaat het om pondjes.
Ja, maar je moet toch met het hele gewicht rekening houden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, om de tieten, de kont en het gezicht!
Je moet niet teveel gewicht aan de hengel hebben hè!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toch met het hele gewicht rekening houden.
Nee, zeker niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet niet teveel gewicht aan de hengel hebben hè!
Als iemand ooit nog iets met haar wilt dan heeft die toch echt een kokosnoot op z'n kop gehad. Wat een bitch..quote:
quote:
Maar ze is er dus uit, haha, ik kijk vanmiddag de hh wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef Marrije het volgende:
Zegt die snol nou dat ze een extra ding heeft? Chique![]()
Sexy met een extra ding, chique.
En dat uit de mond van Chantal
Kim Holland dialectquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Eleentje86 het volgende:
Die emmely is zoooo fake!!Zoent niet op de eerste date?Verleden keer was ze nog in het programma van bridget.Was ze met der vriendje bij een parenclub.Alleen maar aandachtsgeil is zij.Take me out deed ze mee.En try before you die.Toen nog met der kleine borstjes zonder silliconen.En sorry hoor.Maar hoe zij praat.Weet niet wat voor dialect het is maar erg zelfverzonnen
Ow, is me niet opgevallen, of bedoel je niet dat ze een Haags accent heeft?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef Letsel het volgende:
[..]
Kim Holland dialect(Haags overigens)
Oh ik vind Emmily meer Rottûrdams klinken dan Haags.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef Letsel het volgende:
[..]
Kim Holland dialect(Haags overigens)
Ah dus toch!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:12 schreef Eleentje86 het volgende:
Ze komt uit rotterdam.Dus die heeft gewoon een giga spraak gebrek
O wat hóu ik toch van FOK!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef Fingerscrossed het volgende:
Emmily is toch wel de grootste leugenaar van alle dames die mee doen. Ik weet nog heel goed dat ze een paar jaar geleden in de OQ in Rotterdam werkte, ik stond daar achter de bar. Ze zou daar alleen komen werken als stripper. Stond iedereen heel trots te vertellen dat ze haar tieten op afkoop heeft laten verbouwen en dat ze van haar vriendje niet meer mocht doen als alleen strippen. Aan het einde van de avond was ze toch mooi met een vies oud mannetje naar boven vertrokken omdat hij zijn centen tevoorschijn haalde voor haar! De manier waarop ze het spelletje speelt noemen wij nou typische hoeren streken!!
hoop het!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Paaldanseres wordt ook naar huis gestuurd
en terecht, ook een beetje dom natuurlijk om te gaan liegen, alsof dat niet uitkomtquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik schakel net in, oeh oeh gaat ze naar huis?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Snoepje5 het volgende:
ik weet niet meer hoe ze heet Lindy heeft hem verteld dat zij in de groep heeft gegooid dat hij stripper is geweestquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schakel net in, oeh oeh gaat ze naar huis?
Oh heerlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe ze heet Lindy heeft hem verteld dat zij in de groep heeft gegooid dat hij stripper is geweest
Of toen Laila/Leila vertelde hoe leuk de date wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die paaldanseres keek ook uitermate gelukkig bij het asiel toen hij zei dat er passend schoeisel was
Zo spontaan vooralquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef MissJ het volgende:
deze "gedachten" van Lars die nu hardop worden verteld![]()
Dat zwoele gehijg erbij, wat foutquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef MissJ het volgende:
deze "gedachten" van Lars die nu hardop worden verteld![]()
Misschien een leuk geldbedrag als je meedoet aan het programma?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet wat ze over die rozen hebben gespoten, maar dat die man die vrouwen daar weet te houden snap ik echt niet
Heeft hij die blonde er nog op aangesproken of dat niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe ze heet Lindy heeft hem verteld dat zij in de groep heeft gegooid dat hij stripper is geweest
nee, en zo wel dan heb ik dat ff gemistquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft hij die blonde er nog op aangesproken of dat niet?
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft hij die blonde er nog op aangesproken of dat niet?
Nogal ja, maar da's ook niet zo moeilijk.. t enige wat voor hem spreekt (nou ja..) is dat ie een man is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind al die vrouwen stuk voor stuk aantrekkelijker dan die man
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:39 schreef Maartel het volgende:
t enige wat voor hem spreekt (nou ja..) is dat ie een man is.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef peete563 het volgende:
Emmely in de parenlcub in het programma van Bridget: hoe vind ik een man.
Op 2 min 40 sec mag ze wat zeggen en probeert ze Bridget tot een trio te verleiden. Op 6.20 mag je dr borsten zien.....
http://www.rtl.nl/xl/#/u/45528fce-e4c7-3651-8bb7-9cec4e3ce01a/ op 6 min 15 sec.
Het kwartje viel ineens vanavond. Hij lijkt op de Hulk (in close-up).quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind al die vrouwen stuk voor stuk aantrekkelijker dan die man
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:58 schreef peete563 het volgende:
Emmely in de parenlcub in het programma van Bridget: hoe vind ik een man.
Op 2 min 40 sec mag ze wat zeggen en probeert ze Bridget tot een trio te verleiden. Op 6.20 mag je dr borsten zien.....
http://www.rtl.nl/xl/#/u/45528fce-e4c7-3651-8bb7-9cec4e3ce01a/ op 6 min 15 sec.
denk wel dat hij dat gaat doen. Even alles dames uitproberen en kijken waar zijn snikkeltje het hardste van wordtquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:14 schreef IceBeach het volgende:
Ben benieuwd of Lars ze echt alle vijf gaat aflebberen onder het mom van 'ik vind haar toch ook wel wat hebben' en 'ik weet nu echt niet meer wie ik moet kiezen'.
Dit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk wel dat hij dat gaat doen. Even alles dames uitproberen en kijken waar zijn snikkeltje het hardste van wordten die kiest ie dan.
Ik eigenlijk ook ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:53 schreef mirannie het volgende:
Niemand leuke spoilers? En dan met name wie hij kiest en of ze daadwerkelijk samen zijn of dat ze elkaar al de hersens hebben ingeslagen. Ben te nieuwsgierig en ongeduldig om te gaan wachten tot de laatste uitzending en kan via google niks vinden
Dat heb ik toen ook gehoord. Ben het vergeten te posten.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet maken, maar een paar weken terug waren Chantal en Leila bij Carlo en Irene. Ze konden natuurlijk niet vertellen wie het geworden was. (Ik kan het verkeerd begrepen hebben.)
Maar volgens mij verspraken ze zich dat zij het in ieder geval niet zijn geworden.
Van Chantal weten we het al, maar Leila is wel een kanshebber, dus toch een bijzondere scoop als ze zich inderdaad versproken heeft dat ze niet gekozen is.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Treurnis!De spijker op zn kop..
[..]
Dat heb ik toen ook gehoord. Ben het vergeten te posten.
Ze zeiden wel zoiets ja.
Behalve de preview waarin hij meerdere malen met die Layla ligt te vozen, heb ik verder nog nergens een spoiler kunnen ontdekken..![]()
Is er hier IEMAND in dit topic die Lars wèl leuk vindt??
Anyone anyone........
Ik zag toevallig een stukje waar ze voor in het publiek zaten en dat er een soort mini-gesprek plaatsvond. Ik viel in het gesprek.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh dat wist ik niet, dat die meiden bij Carlo & Irene waren geweest. Die verspreking zegt vast wel iets!
O en ik vind Lars niet heel stom trouwens. Nu ja, iedere man die zichzelf te kijk zet op TV en dat medium nodig heeft om een stel doorgedraaide sloeries om zich heen te verzamelen, heeft niet mijn warme persoonlijke belangstelling. Maar ik vind hem niet zo lelijk en stom en gay als de meesten hier.
ik kan filmpje niet mobiel kijken, maar thanks voor de info!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet maken, maar een paar weken terug waren Chantal en Leila bij Carlo en Irene. Ze konden natuurlijk niet vertellen wie het geworden was. (Ik kan het verkeerd begrepen hebben.)
Maar volgens mij verspraken ze zich dat zij het in ieder geval niet zijn geworden.
Van Chantal weten we het al, maar Leila is wel een kanshebber, dus toch een bijzondere scoop als ze zich inderdaad versproken heeft dat ze niet gekozen is.
Kan het alleen maar eens zijn met je. Het een sluit het andere niet uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die vrouwen eerlijk gezegd sneuer. Gaan lopen strijden om een kerel en het ook nog eens zo bloedserieus nemen... tsja.
Kijk, Lars zal vast ook niet van hoogstaande komaf zijn als hij meedoet aan zoiets, maar goed, hij krijgt wel tien lekkere wijven in de schoot geworpen. Ik kan me de 'ach ja, waarom zou ik het níet doen' ergens wel voorstellen.
Daarna lach je erom.
Als dat bericht op het Viva forum van de echte Emmily is, dan zijn ze er 3 weken geweest!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang het gezelschap op de Antillen is geweest?
Ik hoor Ten Brink soms praten over 'de date gisteren' en dan is die voor ons alweer twee weken geleden. Krijg soms het gevoel dat de bakkeloor twee dates per dag moet wegwerken.
quote:Pessimistisch, niet wetend dat ze zichzelf onderstrepen als ' Treurig' jaloers poesje, dat zelf ook wel 3 weken op een tropisch eiland had willen zitten met zo'n lieve man als Lars........
Als het goed is kun je hier alle afleveringen zien:quote:Op zondag 5 juni 2011 15:29 schreef itsme het volgende:
Ik wist niet dat er een NL Bachelor was. Probeerde net aflevering 1 te kijken maar ben blijkbaar te laat. Weet iemand of het via nieuwsgroepen of torrents te downloaden is.
Yep, als ze begint te praten, wil ik haar slaan, en ik ben niet eens van het slaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:43 schreef Moofasah het volgende:
Die man is bepaald geen schoonheid als je het mij vraagt, en hij heeft nog lelijke voeten ook
Die Karen vind ik trouwens echt een vreselijk irritant wijf. Ze ziet er leuk uit, maar ze mag haar mond dichthouden van mij.
om de kijker het idee te geven dat ie niet alleen op dom en trash valtquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Yep.
Ik vond haar vanaf het begin een beetje saai.
Ik snapte niet wat hij in haar zag.
Dat had ik in het begin inderdaad. Wie weet is dat nog steeds zo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
om de kijker het idee te geven dat ie niet alleen op dom en trash valt
ik denk toch dat hij een spannende vrouw wilquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin inderdaad. Wie weet is dat nog steeds zo.
ja, helemaal haar rolquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Inderdaad, en ze kan lekker stoer doen.
Ja, dat verwacht ik wel. Ik denk wel dat hij Leila leuk vindt, maar dat hij haar te heftig vindt, ze is wel eentje die weet wat ze wil.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk toch dat hij een spannende vrouw wil
ja, past ook wel bij een vrouw als Layla, dat moet je maar aankunnen natuurlijkquote:
hier net zoquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Lindy begint me eigenlijk ook een beetje te irriteren. Ik moet ook steeds naar die tanden kijken. Erg he?!
Inderdaad, het lijkt dan alsof hij zijn match gevonden heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, past ook wel bij een vrouw als Layla, dat moet je maar aankunnen natuurlijk
Dat is de enige waarbij ik hem zie opbloeien ipv die gemaakte don juan houding aan te nemen.
Ik vind het nu juist echt spannend worden. Heb er best wel naar uitgekeken vanavond.quote:
misschien heeft ie dat wel liever maar is het ook een tekort aan alternatiefquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt dan alsof hij zijn match gevonden heeft.
Ben wel benieuwd of hij liever geen overwicht heeft om zo de verleider te kunnen blijven.
Dat lijkt me helemaal balen, als je uiteindelijk geen keus meer hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien heeft ie dat wel liever maar is het ook een tekort aan alternatief
verbaasd me niks van jou, gezien de andere topics waar ik jou wel trefquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het nu juist echt spannend worden. Heb er best wel naar uitgekeken vanavond.
Waar is iedereen????
Misschien lurkers...
ja die lindy wordt het niet, te zeikerig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal balen, als je uiteindelijk geen keus meer hebt.
Ik moet zeggen dat ik ze wel 'een leuk koppel' vind, als ik kijk naar wat er over is.
Die Karin lijkt mij een verschrikkelijk mens, beetje doortrapt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja die lindy wordt het niet, te zeikerig.
Feline, daar heeft ie geen klik mee, op alle vlakken ontbreekt dat.
Karin, hij heeft vast wel door dat zij wat gestoord is, maar mocht ie dat niet door hebben dan ziet ie denk ik ook niet echt wat bijzonders in haar.
En dan nog Marlinde oid? Die is amper in beeld geweest
Oh, je bedoelt, ATWT, GTST B&B.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
verbaasd me niks van jou, gezien de andere topics waar ik jou wel trefIk heb er ook wel naar uit gekeken hoor, ze doen alsof hij zn keuze al heeft gemaakt. Ik ben benieuwd.
If so: kom eens uit die lurkstand dan
die tweequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt, ATWT, GTST B&B.![]()
Ik volg het niet allemaal strikt. ATWT heb ik al helemaal gezien.
Bold volg ik zozo.
GTST ben ik nu weer een beetje aan het volgen.
Sommige dingen zal ik eerder volgen omdat erover geklept wordt.
Welke?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:09 schreef Marrije het volgende:
Ik moet opeens aan een wielrenner denken.
Spannend hoor.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef Starlie het volgende:
Was sporten maar ben het aan het opnemen dus zo maar even kijken!!!
maar ik snap de wenkbrauwen niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Leila ziet er nu wel weer erg mooi uit.
Nee, die snap ik ook niet. Eeuwig zonde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
maar ik snap de wenkbrauwen niet.
en de 5 minutes of fame zijn ook wat waard hequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef Marrije het volgende:
Niks. Maar ze kunnen ook niet allemaal tegelijk naar huis gaan
Dit is nog niks vergeleken bij de Amerikaanse versie. Die was echt zo klef, je kreeg er spontaan braakneigingen vanquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Laila te haaibaaierig en te pusherig.
Hij is eigenlijk gewoon een zije sok. Wat moet hij met zo'n bitch?
Ik snap niet dat ze hem zo knap vinden, maar wel waarom ze allemaal zo zwijmelend terug komen. Zon, zee, romantische activiteiten en dan een man die je alleen maar complimentjes geeft, naar je lacht, je vastpakt en je superromantisch vasthoudt. Hij zoent ze allemaal en doet net bij elke date alsof het zijn leukste date ooit is. Dus die vrouwen worden helemaal ingepakt door de hele entourage en zijn geslijm.
Maar Jake Pavelka zag er wel goed uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dit is nog niks vergeleken bij de Amerikaanse versie. Die was echt zo klef, je kreeg er spontaan braakneigingen van
Ik denk dat ze stevig zal balen, maar ik denk niet dat ze zal flippen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:13 schreef Vivi het volgende:
Feline kijkt met haar linkeroog in haar rechterbroekzak. Karin ontpopt zich straks als de Glenn Close van de lage landen, mark my words. Ik denk (hoop) dat de Batselaar er straks met Marielle vandoor gaat. Al was het alleen maar om Dweila te zien flippen.
Zeg dat wel. Ik kon die jongen echt niet uitstaan, maar ik zou 'm wel in z'n *** nemenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar Jake Pavelka zag er wel goed uit.
Ik ben het helemaal met je eens. Het lijkt allemaal zo romantisch door de hele setting, maar dan nog wie wilt er nu een man delen met andere vrouwen. Ik snap het echt nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Laila te haaibaaierig en te pusherig.
Hij is eigenlijk gewoon een zije sok. Wat moet hij met zo'n bitch?
Ik snap niet dat ze hem zo knap vinden, maar wel waarom ze allemaal zo zwijmelend terug komen. Zon, zee, romantische activiteiten en dan een man die je alleen maar complimentjes geeft, naar je lacht, je vastpakt en je superromantisch vasthoudt. Hij zoent ze allemaal en doet net bij elke date alsof het zijn leukste date ooit is. Dus die vrouwen worden helemaal ingepakt door de hele entourage en zijn geslijm.
Heb je de break-up met Vienna bekeken op Youtube? Hilarisch..quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:00 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik kon die jongen echt niet uitstaan, maar ik zou 'm wel in z'n *** nemen
Nou dat dus ja. Ik vind de gemiddelde man op straat aantrekkelijker dan deze bachelor, hoe hebben ze deze toch uitgekozenquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar Jake Pavelka zag er wel goed uit.
Vorige week waren we in NY en toen zag ik op tv dat ze gingen samenwonen of zoiets!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je de break-up met Vienna bekeken op Youtube? Hilarisch..![]()
Oh en sorry vd PM...ik snap niet meer zoveel van de nieuwe layout![]()
Ja, echt zo ontzettend grappigquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je de break-up met Vienna bekeken op Youtube? Hilarisch..![]()
Oh en sorry vd PM...ik snap niet meer zoveel van de nieuwe layout![]()
strange, want ze zijn al een jaar uit elkaar... Met onwijs veel haat en nijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vorige week waren we in NY en toen zag ik op tv dat ze gingen samenwonen of zoiets!!
Nee joh, Vienna heeft allang een andere, ene Casey, en Jake was gespot met de nr. 2 ..hoe heet ze. (Waarom wéét ik dit) Ik volg ze op twitterquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vorige week waren we in NY en toen zag ik op tv dat ze gingen samenwonen of zoiets!!
Dan was dit het vast wat ik gezien heb in een voorstukje:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee joh, Vienna heeft allang een andere, ene Casey, en Jake was gespot met de nr. 2 ..hoe heet ze. (Waarom wéét ik dit) Ik volg ze op twitter![]()
Bachelor Pad is een programma waar ze allemaal oude Bachelors en Bachelorettes in stoppenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan was dit het vast wat ik gezien heb in een voorstukje:
A source tells People magazine that Bachelor Season 14 exes Jake Pavelka and Vienna Girardi are indeed living together in the land of Bachelor Pad Season 2 bunk beds.
Het gaat ook niet zozeer om hem hoor, maar eerder om het leuke huisje in curaçao, en het leuke bedrag dat hij op de bank heeft staanquote:Op zondag 12 juni 2011 15:06 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, ik vind het zo'n gladde griezel!
Is niet zijn eigen huis hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zozeer om hem hoor, maar eerder om het leuke huisje in curaçao, en het leuke bedrag dat hij op de bank heeft staan
T'is wel echt een prachtig optrekje.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij verblijft hier:
http://www.beachvillascuracao.com/vakantiehuis-curacao
ja niet spannend genoegquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
En toch denk ik dat hij eerder de eerste of die Layla gaat kiezen. Deze Feline is te serieus, te gewoontjes.
mwoah, ik vond m bij die eerste twee heel gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:08 schreef Injetta het volgende:
Zitten ze nu gewoon in een park ergens?
Hij lijkt ze nu allemaal geweldig te vinden.....
Ja? Wel gespannen, maar in de teksten lijkt het alsof hij ze geweldig vindt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
mwoah, ik vond m bij die eerste twee heel gemaakt
maar bij mariella en laila straalt ie wat, al denk ik dat hij mariella leuker begint te vinden dan lailaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja? Wel gespannen, maar in de teksten lijkt het alsof hij ze geweldig vindt.
Maar goed... die Laila pakt hem wel in.
ik zag het wel meteen, je kon het aan d'r haar zienquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas Marokkaanse trekjes in haar gezicht nu ze niet zo opgemaakt is
Ahquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik zag het wel meteen, je kon het aan d'r haar zien
scholiertjes toch??quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
"Anders zoekt hij huismusjes, schoondiertjes, typetjes"
Ik twijfelde al ergquote:
Ja hij zal ook een keer moeten gaan passen met de meiden, telt ook mee hèquote:
Ik ben er ook bang voor ja, lijkt me wel een dominante...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:38 schreef Injetta het volgende:
Ik hoop niet dat hij uiteindelijk die Laila gaat kiezen. Ik heb het gevoel dat dat niet echt matcht. Ze doet zich heel spannend voor, maar ik heb bij haar heel sterk het gevoel dat ze verandert in een echte bitch en superbezitterig en keihard wordt zodra ze een man gestrikt heeft. Dan moet hij helemaal naar haar pijpen dansen.
Misschien gebruikt ie Marielle wel om zo bij haar leuke zus te komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor ja, lijkt me wel een dominante...
Ik denk dat het Laila of Marielle wordt.
Ik vind Feline eigenlijk ook iets te chic om te gaan lopen hoeren en sloeren in Dubai.quote:
Dat was dan ook zijn manier om te zeggen 'Ik vind je niet geil genoeg'.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Feline eigenlijk ook iets te chic om te gaan lopen hoeren en sloeren in Dubai.
Ik begreep zijn redenatie om haar weg te sturen niet helemaal, heb daar iets gemist: Felines moeder vond dat ze eerst kinderen moest krijgen en dan carrière maken? En Lars wilde dat niet verstoren...? Maar die wil toch ook het liefst morgen nageslacht?
Ja precies. Dat was makkelijk tussen de regels door te lezenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was dan ook zijn manier om te zeggen 'Ik vind je niet geil genoeg'.
Gok ik.
Ik zou niet gek staan te kijken als Laila de enige is die het doet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Yuk bah, echt....gewoon met al die meiden het bed induiken. Hoezo?
ik snap niet dat je dat uberhaupt kunt doen, als er echte gevoelens zijn
whaha ja dat snapte ik ook niet ...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Feline eigenlijk ook iets te chic om te gaan lopen hoeren en sloeren in Dubai.
Ik begreep zijn redenatie om haar weg te sturen niet helemaal, heb daar iets gemist: Felines moeder vond dat ze eerst kinderen moest krijgen en dan carrière maken? En Lars wilde dat niet verstoren...? Maar die wil toch ook het liefst morgen nageslacht?
Daar ben ik ook bang voor. Al wil je nu natuurlijk wel weten of er echt iets gaat gebeurenquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:21 schreef Injetta het volgende:
Ik denk dat dat voorfilmpje meer belooft dan er straks in werkelijkheid gebeurt.
Daar zijn ze goed in om net die stukjes te laten zien die heel wat lijken.
Ik heb me sowieso verbaasd dat hij haar zo lang erin gelaten heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was dan ook zijn manier om te zeggen 'Ik vind je niet geil genoeg'.
Gok ik.
Inderdaad. Ik vraag me ook af of er iets zal gebeuren, want als het slimme meiden zijn, dan geven ze de graal niet zo makkelijk weg, en behoudende meisjes durven niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:21 schreef Injetta het volgende:
Ik denk dat dat voorfilmpje meer belooft dan er straks in werkelijkheid gebeurt.
Daar zijn ze goed in om net die stukjes te laten zien die heel wat lijken.
Waarom zouden ze ook? Dat wordt toch niet gefilmd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Inderdaad. Ik vraag me ook af of er iets zal gebeuren
Ik vind Laila niet per sé nep, ik vind haar arrogant. Niets mis met een beetje zelfverzekerdheid, maar zij haalt haar eigenwaarde uit het naar beneden halen van anderen en dat vind ik geen fijne karaktertrek. Zij moet winnen, want die anderen zijn typetjes, huisvrouwtjes, studentjes. Terwijl Mariella bijvoorbeeld vindt dat zij moet winnen omdat ze een leuke meid is. Daar zit een nuanceverschil tussen. Ik hoop voor Lars dat hij dit nog op tijd ontdektquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:33 schreef Letsel het volgende:
Die laila is helemaal niet zo nep, haar zelfverzekerdheid is een houding omdat ze in dr leven al een aantal x hard op dr bek is gegaan. Ze heeft overigens dr eigen goedgevulde bankrekening
Deze zin zegt niets, zonder de rest van de tekst.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:20 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ook? Dat wordt toch niet gefilmd.
Die wijven zijn zo aandachtsgeil dat ze alles doen als er een camera op ze staat gericht. Denk niet dat er ook spycams in de hotelkamer van Lars hangen, dus ze hoeven niet per se met 'em naar bed te gaan.quote:
Karin lijkt mij een psycho-bitch, vind dat ze zichzelf teveel in de uitverkoop gooit. Een slimmere versie van Chantal.quote:Op maandag 20 juni 2011 01:24 schreef Lindgren. het volgende:
Hij kiest gewoon sowieso Leila, terwijl Karin en Mariella zoveel leuker zijn.. Was al vanaf aflevering 1 duidelijk, jammer. Gewoon die kleine dingetjes.. Kusje op de mond ipv op de wang e.d.
dat ja..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind Laila niet per sé nep, ik vind haar arrogant. Niets mis met een beetje zelfverzekerdheid, maar zij haalt haar eigenwaarde uit het naar beneden halen van anderen en dat vind ik geen fijne karaktertrek. Zij moet winnen, want die anderen zijn typetjes, huisvrouwtjes, studentjes. Terwijl Mariella bijvoorbeeld vindt dat zij moet winnen omdat ze een leuke meid is. Daar zit een nuanceverschil tussen. Ik hoop voor Lars dat hij dit nog op tijd ontdekt.
Precies, die Karin heeft de nodige schroeven loszitten volgens mijquote:Op maandag 20 juni 2011 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Karin lijkt mij een psyco-bitch, vind dat ze zichzelf teveel in de uitverkoop gooit. Een slimmere versie van Chantal.
Vond het idd ook een behoorlijke wanhoopsdaad. En karin vind ik eng en die eet als een boerin. Mariella is de enige normale, maar hij vindt haar op zeker te jong. Misschien kiest ie uiteindelijk niemand, hahaha. Heb op zijn twitter gekeken en daaruit kon ik nergens opmaken dat hij een relatie heeft ofzoquote:Op maandag 20 juni 2011 12:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ja..
ook zo grappig, toen ze Lars ging opwachten (In Curacao) en met hem ging zoenen op het ligbed..
Eerst beweren dat ze nergens onzeker over hoefde te zijn, want ze was zo geweldigmaar dan toch zo'n actie uitvoeren
Misschien is het ook puur voor de lol en een leuk zakcentje (al heeft hij dat ws niet nodig).quote:Op maandag 20 juni 2011 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Het zal me benieuwen, al interesseert het mij eigenlijk niet veel wat hij doet. Het is sowieso een raar idee om op zo'n manier een vrouw te zoeken/vinden.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:34 schreef MissJ het volgende:
zo Lars gaat zijn piemeltje zometeen overal insteken
dus dat. Lars wil wel even kijken of die ene klik er ook isquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Veel dames moeten ook wel voor hun gevoel misschien, want zonder sex kan Lars niet kijken of er een klik is![]()
"Misschien ook een overnachting"... nou ik denk dat er 3 zullen zijn
Idd, ik vind ze ook vrij naief allemaalquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:45 schreef Injetta het volgende:
Ik snap niet dat hij alle drie evenveel het gevoel geeft alsof zij de ware is en hij het wel ziet zitten.
Ze hebben alle 3 het idee dat het wederzijds is en dat hij helemaal voor haar gaat.
Hij zoent ze alle 3 alsof ze de enige zijn.
Ik begrijp er niks van. Ze weten toch dat hij ook met de andere 2 date? Zouden ze dan echt denken dat hij die anderen niet zoent en niet zo vreselijk romantisch mee doet?
Ik denk dat ze hem al zo leuk vinden dat ze alleen maar denken "oh ik hoop zóó dat hij mij leuker vindt en dat onze dates de leukste zijn en bij de andere 2 een verplichting".quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:45 schreef Injetta het volgende:
Ik begrijp er niks van. Ze weten toch dat hij ook met de andere 2 date? Zouden ze dan echt denken dat hij die anderen niet zoent en niet zo vreselijk romantisch mee doet?
Ik vraag me dan ook af of de meesten echt niet stiekem gewoon vooraf denken "gratis vakantie op Curacao, leuk geldbedrag, met m'n kop op tv en wie weet veel lol" ipv "de ware vinden".quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Injetta het volgende:
Als je het goed beschouwd is het eigenlijk wel een hele rare situatie. Want... stel dat er geen programma en camera was. Dan zou geen van de 3 het prima vinden als hij met nog 2 andere vrouwen uit zou gaan en zou zoenen. En nu iedereen het kan zien en het voor de tv is, is het plotseling prima.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |