quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef MissJ het volgende:
Chantal eruit![]()
en wat laat ze zich kennen zeg![]()
Ze dacht dat ze in de gouden kooi zat. Even momentje pakken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef Maartel het volgende:
Chantal denkt 'ik heb geen afleveringen meer dus moet nu nog ff alle aandacht pakken die ik pakken kan!'
Nee, nooit geweest, maar dit is natuurlijk een vrouwenmarkt, en bij vrouwen gaat het om pondjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen koop je niet per pond! Maar per stuk! Nooit op de veemarkt geweest?
Misschien was t een maand daarvoor op de casting al gebeurdquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die na een paar dagen al verliefd worden
Nee, om de tieten, de kont en het gezicht!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest, maar dit is natuurlijk een vrouwenmarkt, en bij vrouwen gaat het om pondjes.
Ja, maar je moet toch met het hele gewicht rekening houden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, om de tieten, de kont en het gezicht!
Je moet niet teveel gewicht aan de hengel hebben hè!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toch met het hele gewicht rekening houden.
Nee, zeker niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet niet teveel gewicht aan de hengel hebben hè!
Als iemand ooit nog iets met haar wilt dan heeft die toch echt een kokosnoot op z'n kop gehad. Wat een bitch..quote:
quote:
Maar ze is er dus uit, haha, ik kijk vanmiddag de hh wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef Marrije het volgende:
Zegt die snol nou dat ze een extra ding heeft? Chique![]()
Sexy met een extra ding, chique.
En dat uit de mond van Chantal
Kim Holland dialectquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Eleentje86 het volgende:
Die emmely is zoooo fake!!Zoent niet op de eerste date?Verleden keer was ze nog in het programma van bridget.Was ze met der vriendje bij een parenclub.Alleen maar aandachtsgeil is zij.Take me out deed ze mee.En try before you die.Toen nog met der kleine borstjes zonder silliconen.En sorry hoor.Maar hoe zij praat.Weet niet wat voor dialect het is maar erg zelfverzonnen
Ow, is me niet opgevallen, of bedoel je niet dat ze een Haags accent heeft?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef Letsel het volgende:
[..]
Kim Holland dialect(Haags overigens)
Oh ik vind Emmily meer Rottûrdams klinken dan Haags.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef Letsel het volgende:
[..]
Kim Holland dialect(Haags overigens)
Ah dus toch!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:12 schreef Eleentje86 het volgende:
Ze komt uit rotterdam.Dus die heeft gewoon een giga spraak gebrek
O wat hóu ik toch van FOK!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef Fingerscrossed het volgende:
Emmily is toch wel de grootste leugenaar van alle dames die mee doen. Ik weet nog heel goed dat ze een paar jaar geleden in de OQ in Rotterdam werkte, ik stond daar achter de bar. Ze zou daar alleen komen werken als stripper. Stond iedereen heel trots te vertellen dat ze haar tieten op afkoop heeft laten verbouwen en dat ze van haar vriendje niet meer mocht doen als alleen strippen. Aan het einde van de avond was ze toch mooi met een vies oud mannetje naar boven vertrokken omdat hij zijn centen tevoorschijn haalde voor haar! De manier waarop ze het spelletje speelt noemen wij nou typische hoeren streken!!
hoop het!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Paaldanseres wordt ook naar huis gestuurd
en terecht, ook een beetje dom natuurlijk om te gaan liegen, alsof dat niet uitkomtquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik schakel net in, oeh oeh gaat ze naar huis?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:45 schreef Snoepje5 het volgende:
ik weet niet meer hoe ze heet Lindy heeft hem verteld dat zij in de groep heeft gegooid dat hij stripper is geweestquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schakel net in, oeh oeh gaat ze naar huis?
Oh heerlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe ze heet Lindy heeft hem verteld dat zij in de groep heeft gegooid dat hij stripper is geweest
Of toen Laila/Leila vertelde hoe leuk de date wasquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die paaldanseres keek ook uitermate gelukkig bij het asiel toen hij zei dat er passend schoeisel was
Zo spontaan vooralquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef MissJ het volgende:
deze "gedachten" van Lars die nu hardop worden verteld![]()
Dat zwoele gehijg erbij, wat foutquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef MissJ het volgende:
deze "gedachten" van Lars die nu hardop worden verteld![]()
Misschien een leuk geldbedrag als je meedoet aan het programma?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet wat ze over die rozen hebben gespoten, maar dat die man die vrouwen daar weet te houden snap ik echt niet
Heeft hij die blonde er nog op aangesproken of dat niet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe ze heet Lindy heeft hem verteld dat zij in de groep heeft gegooid dat hij stripper is geweest
nee, en zo wel dan heb ik dat ff gemistquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft hij die blonde er nog op aangesproken of dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |